مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

بخشی از فرآیند سئو چیست؟

چرا سئو مهم است؟

تا زمانی که اهمیت سئو و بهینه سازی سایت را درک نکنم نمی توانم در مورد مزایا و کارایی سئو صحبت کنم، بنابراین ابتدا این سوال را می پرسم. یکی از مهمترین جنبه های سئو، تطبیق وب سایت شما با درک و منطق موتور جستجو است. گوگل رضایت کاربران را برای صاحبان وب سایت فراهم می کند، اما به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو انسان نیستند. موتورهای جستجو بسیار پیچیده هستند، اما هنوز نمی توانند صفحات وب را با بینش هایی شبیه به انسان درک و تجزیه و تحلیل کنند (بخوانید موتورهای جستجو چگونه کار می کنند). سئو و بهینه سازی سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع و اهمیت هر صفحه و کیفیت آن را بهتر درک کنند.


بارها در مورد بی فایده بودن سئو شنیده ایم. جمله زیر:


هیچ مهندس عاقلی موتور جستجویی نمی سازد که یک وب سایت را ملزم به رعایت قوانین و اصول خاصی کند تا در لیست نتایج بهتر نمایش داده شود و رتبه بالاتری کسب کند. همه انسان ها، حتی با نیمی از مغز، به راحتی می توانند در تمام معماری ها پیمایش کنند، کدهای پیچیده و ناقص را تجزیه و تحلیل کنند، و تا آنجا که ممکن است، به جای اینکه متخصصان غیر بازاریابی سیستم را طراحی کنند. من سیستمی می خواهم که بتوانم راهی برای ارائه آن پیدا کنم. بهترین نتایج بهینه سازی!


با این حال ...


این فقط یک طرف ماجراست. تصور کنید عکسی از حیوان خانگی خود یا چیزی که دوست دارید در اینترنت پست می کنید. بهترین موتورهای جستجو با تمام سطوح هوش در حال حاضر در تلاش برای درک ماهیت تصاویر هستند. بنابراین چگونه می توان یک تصویر را به موتور جستجو ارسال کرد؟


خوشبختانه، سئو به مدیران سایت اجازه می دهد تا از معیارهایی برای کمک به موتورهای جستجو برای درک بهتر محتوای شما استفاده کنند.در واقع، افزودن ساختار مناسب و قابل درک موتورهای جستجو به محتوای وب سایت شما یکی از بخش های اصلی سئو است. درک ویژگی‌ها و محدودیت‌های موتورهای جستجو می‌تواند به شما در ایجاد قالب‌های مناسب با محتوای خود کمک کند و محتوای وب‌سایت خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که توسط موتورهای جستجو قابل درک و جستجو باشد.


بدون سئو، وب سایت شما به درستی در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده نمی شود. بنابراین، اگر یک موتور جستجو نتواند وب سایت شما را ببیند، مطمئناً کاربران نمی توانند محتوای سایت شما را پیدا کنند.


برای درک اهمیت سئو به موارد زیر توجه کنید:


اکثر کاربران موتورهای جستجو علاقه مند به انتخاب یکی از پنج نتیجه پیشنهادی در صفحه اول هستند. بنابراین اگر به دنبال یک رهبر محتوا هستید، یا اگر به یک مشتری در فروشگاه خود نیاز دارید، باید در بالای نتایج جستجوی خود باشید.

سئو تنها سازگاری با موتورهای جستجو نیست، بلکه سئوی خوب تجربه کاربر و استفاده از وب سایت را بهبود می بخشد.

سئو کمک می کند تا وب سایت شما در شبکه های اجتماعی قابل مشاهده باشد. حدود 3 میلیارد نفر در سراسر جهان حداقل در یک شبکه اجتماعی مشارکت دارند. اگر محتوای شما در نتایج جستجو موقعیت خوبی داشته باشد و کاربران آن را انتخاب کنند، احتمالاً در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به اشتراک گذاشته می شود و این اشتراک رتبه وب سایت شما را بهبود می بخشد.یعنی یک لینک مناسب برای.

بخشی از فرآیند سئو چیست؟

همانطور که قبلا ذکر شد، سئو یک فرآیند ثابت نیست، اما همچنان می توان آن را به دو بخش کلی تقسیم کرد.


سئو در سایت

سئوی داخلی به اصولی اشاره دارد که سایت شما برای جستجوی بهتر موتورهای جستجو استفاده می کند.انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تراکم منطقی و غیرمصنوعی در سراسر متن، استفاده از متن جایگزین عکس و عناوین جذابی که کلمات کلیدی با طول مناسب را شامل می‌شوند، همگی در این موارد هستند.


همچنین مخاطب برای سئوی داخلی سایت شما بسیار مهم است. سئوی خارجی ممکن است ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد، اما چه چیزی به مخاطبان خود ارائه می دهید؟ محتوای باکیفیت کاربران مهمان را به مشتریان دائمی تبدیل می کند. بنابراین سئوی داخلی سایت شما بسیار مهمتر از سئوی خارجی است. برای کسب و کارهای کوچک با سرمایه گذاری محدود و مشتریانی که بخش کوچکی از جامعه هستند، تنها چیزی که نیاز دارند SEO در صفحه است. در واقع سئوی خارجی زمانی معنا پیدا می کند که مخاطبان شما عموم مردم باشند.


سئو خارج از سایت

به تبلیغ وب سایت یا وبلاگ خود تا حد امکان برای کسب رتبه بهتر در لیست نتایج سئوی خارجی گفته می شود. سئوی خارجی اغلب به عنوان لینک بیلدینگ شناخته می شود، اما شامل طیف وسیع تری از روش ها و تکنیک ها نسبت به لینک بیلدینگ است، بنابراین ایده خوبی است که به جای این عبارت کوتاه، از عبارت ارتقای وب سایت به روشی راحت استفاده کنید.


به طور کلی، موتورهای جستجو مهمترین صفحات وب سایت شما را پیدا می کنند و در هنگام جستجوی کاربران سعی می کنند آنها را نمایش دهند. یکی از راه های تعیین اهمیت صفحه وب سایت، تعداد لینک هایی است که وب سایت شما به آنها اشاره می کند.


لینک های ورودی یک استاندارد نسبتا قابل اعتماد هستند و البته تاثیر آنها به وب سایت و سایت منبع بستگی دارد. این تأثیر می تواند مثبت یا منفی باشد. دریافت لینک از وب سایت های شناخته شده و قابل اعتماد قطعا موقعیت شما را بهبود می بخشد، اما اگر لینک ها از هرزنامه ها، وب سایت های غیر مرتبط، فروشندگان بک لینک باشند، نتایج منفی دریافت خواهید کرد. باید انتظار داشت.هاستینگ چیست؟ چگونه هاست خوب بخریم؟ حتما بخوانید: هاست چیست؟ چگونه هاست خوب بخریم؟

تغییرات مداوم در الگوریتم های گوگل

معیارهای بهینه سازی محتوا دائما در حال تغییر هستند. بازاریابی محتوا اولین بار در اواسط دهه 1990 ظاهر شد. در آن زمان تنها روشی که برای کسب رتبه صحیح در لیست نتایج استفاده می شد، تکرار مستمر و مصنوعی متا تگ ها و کلمات کلیدی (سوء استفاده از کلمات کلیدی) بود.


در سال 2004، حمله به وب سایت هایی با محتوای حاوی متن لنگر و خرید لینک های بیشتر از وبلاگ ها به وسیله ای دوگانه برای افزایش رتبه تبدیل شد. در سال 2011، پایه و اساس شبکه های اجتماعی به هات مارکت های رتبه بندی وب سایت گسترش یافت و بازاریابی شبکه های اجتماعی به روش اصلی بهینه سازی موتورهای جستجو تبدیل شد. با تغییر دنیای اینترنت، الگوریتم های موتورهای جستجو دائما در حال بهینه سازی هستند. در این توضیحات، تکنیک هایی که سال ها پیش منجر به بهبود رتبه وب سایت و رونق کسب و کار شما شده است، می تواند آسیب های جبران ناپذیری به سئوی سایت امروز شما وارد کند.


آینده تغییرات الگوریتم موتورهای جستجو نامشخص است، اما آنچه مشخص است نیاز و اهمیت سئو است. شاید در حال حاضر جایگاه وب سایت شما در موتورهای جستجو راضی کننده باشد، اما اگر با اصول صحیح سئو جلو نروید، در آینده جایگاه خود را در بین کاربران از دست خواهید داد. برای اینکه بتوانید از موتورهای جستجو نتیجه بگیرید، باید تغییرات ایجاد شده در موتورهای جستجوی گوگل را یاد بگیرید. اگر بتوانید وب سایت خود را با این تغییرات تطبیق دهید، باید در بازاریابی موتورهای جستجو برنده باشید.

اینجا کلیک کنید

انتخاب سیستم مدیریت محتوای مناسب برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت

طراحی سایت و تبلیغات در فضای مجازی

یکی از ارزان ترین و موثرترین تبلیغات و البته ماندگارترین تبلیغات طراحی سایت است. امروزه محبوبیت شبکه های اجتماعی باعث شده تا شرکت ها نتوانند وب سایتی داشته باشند و آن را مدیریت کنند.


توجه داشته باشید که وقتی تلگرام برای عادت به استفاده از سوئیچ فیلتر لو رفت، بسیاری از اعضای کانال با هم درگیر شدند و بسیاری از تجارت تلگرام از بین رفت.

در صورت لو رفتن اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟ همان اتفاقی که برای تلگرام افتاد برای اینستاگرام هم خواهد افتاد.


به خاطر داشته باشید که وقتی کسب و کاری را در شبکه های اجتماعی معرفی می کنید، در حال فروش و تبلیغ یک محصول هستید. بررسی، مدیریت و دریافت بازخورد از این پلتفرم بسیار پیچیده است.

مزیت طراحی سایت

اطلاعات رفتار مشتری، مدیریت و خدمات پس از فروش مشتری در وب سایت یک سیستم کامل است. و شما را کاملاً از دست کتاب ها و حساب های دستی و مکتوب رها می کند.


یکی دیگر از مزایای داشتن وب سایت این است که در وب سایت، شما مالک اصلی و کامل قانونی هستید و هیچکس نمی تواند شما را تصاحب کند.


اگر مشکلی در وب سایت شما پیش آمد، می توانید با داشتن یک فایل پشتیبان از قبل، به راحتی اطلاعات را بازیابی کنید. اما در شبکه های اجتماعی شما مالک کامل نیستید و به هر دلیلی از عدم امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل مشکلی به وجود می آید بنابراین امکان بازیابی آن وجود ندارد.

شبکه های اجتماعی و پتانسیل بالای آنها صرفاً برای جذب مخاطب به وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند که به آن سیگنال شبکه اجتماعی می گویند. بنابراین بازخورد بسیار خوبی برای وب خواهد بود و مشکلاتی که ممکن است در شبکه های اجتماعی رخ دهد دیگر دغدغه ما نخواهد بود.وقتی اهمیت طراحی سایت را درک کردید. سوال مهم این است که چگونه یک وب سایت طراحی کنیم؟

روش های مختلفی برای طراحی وب سایت وجود دارد که همگی تخصصی هستند و می توانند حواس شما را از فروش کسب و کار یا فروش خدمات یا محصولات خود منحرف کنند.

بنابراین، یا باید یک طراح وب استخدام کنید یا آن را به یک شرکت طراحی وب بسپارید. استخدام مدیر وب سایت گزینه خوبی است اما آماده سازی محیط کار برای او اعم از میز و صندلی، تلفن، اینترنت پرسرعت و شارژ و پرداخت حقوق و بیمه ماهانه از مشکلاتی است که با آن مواجه است.


این را همراه با چالش بزرگ در نظر بگیرید که آیا شما اختیار انجام آن را دارید یا خیر. شاید نمونه کارهایی که نشان می دهد این را ثابت کند، اما آیا او می تواند ثابت کند که این همه پرتفوی را ساخته و سبد ساخته نشده است؟

شرکت خدمات طراحی سایت

مدت زمانی که باید برای این مقالات صرف کنید، شما را از هدف اصلی تبلیغات در فضای مجازی دور می کند. بنابراین توصیه می کنیم از شرکت های طراحی سایت خدمات دریافت کنید. شرکت خدمات طراحی سایت با توجه به اینکه پروژه های بیش از یک نفر در دست دارند و روی آن کار کرده اند تجربه بیشتری دارند و خدمات بهتری را به شما ارائه خواهند داد.


شرکت های طراحی سایت به دلیل اینکه در این زمینه فعالیت می کنند می توانند سال ها در کنار شما باشند و راهنمای و پشتیبان شما باشند اگر یک کارمند بتواند یک سال در کنار شما باشد. با این حال، همکاری با شرکت های طراحی سایت برای شما سود بیشتری دارد و هیچ مسئولیتی در قبال کارمند ندارید.


در این صورت شما کاملاً روی کار خود متمرکز خواهید شد و کسب و کار آنلاین شما به طور خودکار برای شما تبلیغ می کند، مخاطبان با کیفیتی را جذب می کند و در نهایت فروش شما را افزایش می دهد.گزارش به صورت دوره ای برای شما ارسال می شود و روند رشد کسب و کار شما را در نظر می گیرد.


"<yoastmark

مراحل طراحی سایت چیست؟

مراحل مهمی در طراحی سایت وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید. در صورتی که این مراحل در نظر گرفته نشده باشد، باید در حین پشتیبانی وب سایت، برخی از قسمت ها را دوباره انجام دهید.


مراحل اصلی طراحی سایت:

فهرستی از الزامات و هدف از طراحی وب سایت تهیه کنید.

در وهله اول باید تحلیل کرد که هدف از طراحی یک وب سایت چیست؟ در این مرحله فایلی حاوی سوالات مختلف برای مشتری ارسال می شود و یا از مشتری سوالاتی پرسیده می شود که نتایج این پرسش و پاسخ ها نیاز مشتری را مشخص می کند. این کار را برداشت می گویند. اگر یک برنامه وب طراحی شده است و به چندین قابلیت نیاز است، یک RFP باید برای این کار تهیه شود که توسط تحلیلگر سیستم تهیه می شود.


تجربه کاربری یا UX

تجربه کاربری علمی است که رفتار کاربر را در سایت ما یا اپلیکیشنی که طراحی می کنیم بررسی می کند.


UX مخفف User Experience به معنای تجربه کاربری است. با استفاده از علم UX و تجربه کاربری جمع آوری شده در طول زمان، طراح UI بهترین طراحی را در نظر می گیرد و وب سایت یا اپلیکیشن را طراحی می کند. در نتیجه زمانی که کاربر وب سایت یا اپلیکیشن را پیدا می کند، برای رسیدن به هدف خود به جستجوی آیتمی می پردازد. تغییر نمی کند و به سرعت به نتیجه می رسد.


رابط کاربری یا طراحی رابط کاربری

UI کلمات کلیدی رابط کاربری است که به معنای رابط گرافیکی است که در قسمت UX مشخص شود که چگونه عناصر و الزامات وب سایت باید در اختیار کاربر قرار گیرد.


طراح با رعایت این اصول، رابط گرافیکی را طراحی کرده و ظاهری زیبا و کاربرپسند طراحی می کند و در نتیجه تجربه کاربری خوبی شکل می گیرد.UI و UX آنقدر به هم مرتبط هستند که همیشه به آنها UI/UX می گویند.


برآورد هزینه طراحی وب سایت

طراحی سایت در شرکت های مختلف هزینه های متفاوتی دارد (از هزینه بسیار کم تا هزینه بالا). هزینه ها با توجه به نوع پروژه (حرفه ای، انحصاری و ...) متفاوت است. به عبارت ساده، هزینه یک پروژه بستگی به زمان و تعداد تیم هایی دارد که باید به آن اختصاص داده شوند.


کم ارزش ترین بخش طراحی وب سایت هزینه آن است. این هزینه بسته به مهارت و تجربه نیروها و زمان صرف پروژه شما می تواند متفاوت باشد.


انتخاب سیستم مدیریت محتوای مناسب برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت

در حال حاضر 98 درصد وب سایت ها با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی می شوند. دلیل آن این است که این سیستم مدیریت محتوا با بهینه سازی موتورهای جستجو سازگاری کامل دارد و دائما در حال به روز رسانی است.


اگر به یک وب سایت شرکتی، خدماتی یا فروشگاهی نیاز دارید، وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا است. و بهترین بستر برای راه اندازی کسب و کار آنلاین شماست.


اما اگر نیاز خاصی دارید که وردپرس آن را پوشش نمی دهد، باید از افزونه های وردپرس استفاده کنید که نیازهای شما را به طور کامل برآورده کند. حتی اگر یک افزونه مناسب برای کار خود پیدا نکردید، وردپرس توانایی توسعه را دارد.

click here

درک نقش رنگ در آموزش مجازی

این یک واقعیت علمی است که رنگ ها با تأثیرگذاری بر ادراک و برانگیختن احساسات مختلف، نقش مهمی در کمک به یادگیری بهتر افراد دارند. یادگیری و توسعه و طراحی آموزشی باید به افراد در یادگیری بهتر از طریق عوامل روانی کمک کند. بنابراین، هر معلمی باید بداند که چگونه از رنگ ها برای طراحی آموزش مجازی استفاده کند. قبل از اینکه به استفاده از رنگ ها در طراحی آموزشی بپردازیم، لازم است ابتدا به موضوع روانشناسی رنگ ها و یا تاثیر آنها بر روان انسان بپردازیم.


با Adobe Connect آنلاین شوید!

روانشناسی رنگ

وقتی فردی به یک شی نگاه می کند، چشمش با برقراری ارتباط با هیپوتالاموس در مغز، رنگ آن را ثبت می کند. هیپوتالاموس به غده هیپوفیز و غده تیروئید سیگنال می دهد تا مواد شیمیایی ترشح کنند. این مواد شیمیایی بر رفتار فرد تأثیر می گذارد. قدرت رنگ‌ها در تأثیرگذاری بر رفتار افراد به قدری زیاد است که وقتی فردی تصمیم می‌گیرد با یک شی تعامل داشته باشد، 60 تا 90 درصد آن تعامل به دلیل رنگ شی است. بد نیست بدانید که روانشناسی رنگ ها همواره مورد استفاده تیم های بازاریابی سازمان ها در سنین مختلف است و اکنون زمان استفاده از آن توسط طراحان آموزشی آموزش مجازی نیز فرا رسیده است.


ارتباط معنایی رنگ ها

هر رنگ با احساس یا خلق و خوی همراه است و اگر طراح قصد استفاده از آنها را در طراحی آموزش الکترونیکی داشته باشد، درک ارتباطات مهم است. البته باید توجه داشت که اینها فقط دستورالعمل هایی هستند که هیچ مدرک قاطعی ندارند، به عبارت دیگر، قوانین سختگیرانه نیستند. نحوه تفسیر رنگ و تأثیر آن بر او تا حد زیادی به ترجیحات شخصی، تجربیات، تفاوت های فرهنگی، تربیت خانوادگی و اجتماعی و همچنین زمینه فعالیت او بستگی دارد.در ادامه به رنگ ها و احساسات خاصی که هر کدام در افراد برمی انگیزد می پردازیم. لازم به ذکر است که این پیشنهادات کلی تلقی می شوند و همانطور که قبلا گفته شد برای افراد مختلف استثنا وجود دارد.


آبی


آبی به معنای اعتماد، صلح، نظم و وفاداری است و مورد علاقه سازمان های شرکتی است. آب هرگز نباید همراه غذا استفاده شود زیرا گرسنگی را سرکوب می کند و باعث بی اشتهایی می شود.


رنگ زرد


زرد نشان دهنده شادی، سرگرمی یا بازیگوشی است و به همین دلیل توسط برندهایی استفاده می شود که می خواهند مشتریان خود را خوشحال کنند. به عنوان مثال، سازمان هایی که با اسباب بازی ها، شیرینی ها، غذاها، ورزش های ماجراجویی و غیره سروکار دارند. رنگ زرد نیز برای جلب توجه به چیزی استفاده می شود، بنابراین در علائم راهنمایی و رانندگی نیز استفاده می شود.


سبز


سبز با طبیعت، خلاقیت و آرامش همراه است. این رنگ معمولا توسط سازمان هایی استفاده می شود که می خواهند با طبیعت و محیط زیست ارتباط برقرار کنند. سبز همچنین با امنیت و "انجام کارها" مرتبط است، بنابراین می توان از آن به عنوان یک فراخوان برای اقدام (CTA) در دوره های آموزشی مجازی استفاده کرد.


نارنجی


نارنجی در عین حال که حس فوریت را ایجاد می کند سرگرم کننده است. او بسیار جذاب و در عین حال بسیار پرانرژی است به همین دلیل گاهی اوقات فشار زیادی به بیننده وارد می کند. به همین دلیل شرکت های تجارت الکترونیک از دکمه نارنجی «افزودن به سبد خرید» استفاده می کنند. در دوره‌های آموزشی مجاز، نارنجی را می‌توان برای مکان‌هایی که دانش‌آموز باید روی دکمه کلیک کند، استفاده کرد.


مشکی


مدت هاست که رنگ مشکی با تجمل، کمال، اغواگری، ظرافت، جاودانگی همراه بوده و حس کلاسیک را ایجاد می کند.رنگ مشکی اغلب توسط برندهایی استفاده می شود که محصولات درجه یک را ارائه می دهند. البته در زمینه آموزش مجازی استفاده از رنگ مشکی در طراحی آموزشی بسیار حائز اهمیت است، زیرا رنگی رایج برای متن است.


سفید


سفید یک رنگ بسیار بسیار رایج است که با فضای وسیع، آزادی و اندازه همراه است. وقتی رنگ سفید در کنار رنگ های دیگر قرار می گیرد، به تاکید بر احساسات مرتبط با آن رنگ ها کمک می کند.


چگونه در طراحی آموزش مجازی از رنگ ها استفاده کنیم؟

اکنون که با تاثیر روانی رنگ های رایج آشنا شدید، زمان آن فرا رسیده است که ببینید چگونه می توان از این رنگ ها در طراحی آموزش الکترونیکی استفاده کرد.


کاهش کسالت و انفعال (قرمز)

تحریک فعالیت مغز (زرد)

کاهش برانگیختگی (آبی)

تسکین چشم (سبز)

بهبود دامنه توجه (رنگ های گرم)

توجه مستقیم (رنگ های روشن)

خوانایی بهبود یافته (رنگ های کنتراست)

تقویت یادگیری و درک (کنتراست سیاه و سفید با هم)

حافظه خود را تقویت کنید (تصاویر رنگی)

تنظیم خلق و خو (رنگ های گرم تحریک می کنند، در حالی که رنگ های سرد آرام می کنند).

click here

طراحی سایت حرفه ای

مطمئنا سوال بسیاری از شما کاربران این است که چگونه یک وب سایت حرفه ای و کاربر پسند داشته باشیم. در این مقاله اصول و مراحل بازگردانی یک وب سایت موثر را به طور کامل توضیح خواهیم داد پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.


اجازه دهید بحث خود را با یک مقدمه آغاز کنم:


همانطور که می دانید در دهه های گذشته، کار خرید و فروش رنگ و لاک با آنچه اکنون می بینیم متفاوت بود. همه چیز کاملا سنتی بود. صاحبان مشاغل باید در محل کسب و کار خود حضور داشته باشند که چگونه با مشتری رفتار کنند. مهم و .... امروزه پیشرفت فناوری اطلاعات و استفاده روزافزون از تلفن همراه، تبلت و یا به طور کلی وسایل الکترونیکی، سطح آگاهی افراد را در زمینه های مختلف افزایش داده است و طبیعتاً این انتخاب ها منطقی تر شده و افراد با هم مقایسه می کنند. 

ترجیحات آنها در میان صدها. یک شرکت فعال در نهایت تصمیم خود را اجرا خواهد کرد. همانطور که امروز شاهد آن هستیم روز به روز بر تعداد فعالان اینترنتی افزوده می شود و قطعا تا چند سال دیگر شاهد رشد تصاعدی در این زمینه خواهیم بود. 

در گذشته صاحبان مشاغل برای ارائه خدمات و کالاهای خود از بروشور، تراکت و ... استفاده می کردند، درست است که امروزه نیز از این روش های تبلیغاتی استفاده می شود، اما به مرور زمان می بینیم که روش سنتی در حوزه تبلیغات در حال کم رنگ شدن است،

 بنابراین اینها آیتم‌ها در ابعاد وسیع‌تری جایگزین صفحات شبکه‌های اجتماعی می‌شوند، بنابراین برای ماندن در این زمینه و جایگاهی در آینده، باید به دقت فکر کرده و حوزه کاری خود را برنامه‌ریزی کنیم. اطلاعات خود را در این زمینه در خدمت شما دوستان عزیز قرار خواهم داد.چگونه می توانیم یک وب سایت حرفه ای داشته باشیم؟

برای اینکه بتوانیم به این سوال کلی پاسخ دهیم، مسئله را به 7 قسمت تقسیم کرده و در مورد هر یک توضیح کامل می دهیم:


1- اصول طراحی وب سایت و تکنیک های مرتبط

۲- شروع به طراحی وب سایت کنید

3- نظریه رنگ و روانشناسی سبک

4- اصول تایپوگرافی

5- رابط کاربری

6- سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

7- اجرای پروژه

اصول طراحی وب سایت و تکنیک های مرتبط

به طور کلی، طراحی استاندارد باید شامل موارد زیر باشد:

اصول طراحی سایت

در ابتدا باید به چیدمان مناسب صفحات توجه شود، یعنی چیدمان موارد موجود در صفحه باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به راحتی به تمامی امکانات موجود در صفحه دسترسی داشته باشد. نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که طراحی ریسپانسیو به کاربران امکان دسترسی بهتر به تمام دستگاه های الکترونیکی را می دهد، بنابراین این امر باعث افزایش تعداد بازدید و بازگشت کاربران به وب سایت می شود. نکته بعدی که باید در نظر بگیرید، بارگذاری سریع صفحه است که هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران عامل مهمی است.

 اگر کاربر مدت زیادی صبر کند تا صفحات بارگذاری شوند، بدون شک تعداد زیادی از کاربران خود را از دست خواهید داد. سعی کنید از کلیدهای تماس به درستی و در مکان های مناسب استفاده کنید.

 این کار دسترسی کاربران به صفحات مهم و مفید وب سایت شما را آسان تر می کند. سعی کنید لینک خوبی بین صفحات خود ایجاد کنید تا استفاده از سایت شما باعث سردرگمی کاربران نشود.

 این نیز یکی از عوامل مهمی است که می تواند بر مدت زمان ماندن کاربر در وب سایت شما تأثیر بگذارد.سئوی استاندارد و پایدار و نکات ردیابی مرتبط با آن که خدمت شما به طور کامل توضیح خواهم داد تاثیر زیادی در افزایش بازدید سایت شما خواهد داشت. باید سعی کنید کاربران را برای مدت طولانی در سایت خود نگه دارید. هرچه در این مسیر موفق تر باشید، سایت شما بیشتر به صفحات موتور جستجوی اساسی تر جذب می شود. سعی کنید با نوشتن اخبار و مقالات کامل و آموزنده، در صورت داشتن فروشگاه اینترنتی با محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و ... کاربران را متقاعد کنید تا در صورت داشتن وب سایت خبری از سایت خود استفاده کنند.

 این امر منجر به بازگشت کاربران به سایت شما می شود. سایت اینترنتی. به یاد داشته باشید که یکی از مهم ترین عوامل برای موتورهای جستجو، تعداد بازدید از وب سایت است. در قسمت های مربوط به خدمت شما توضیحات کاملی در مورد تمامی موارد فوق ارائه خواهیم داد.


اصول طراحی سایت

اگر مبتدی هستید و می خواهید وب سایت خود را راه اندازی کنید سعی کنید از یک سیستم جستجوی ساده و راحت در طراحی سایت خود استفاده کنید این کار جذابیت سایت شما را افزایش می دهد و دسترسی کاربران سایت شما به مطالب موجود را آسان می کند. به یاد داشته باشید که محتوای خود را به اشتراک بگذارید زیرا استفاده از این شبکه ها روز به روز افزایش می یابد و بدون شک ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد. 

برای طراحی سایت خود یک سیستم نظر دهی و کامنت گذاری در نظر بگیرید. اگر وب سایت فروشگاهی ندارید، پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید، زیرا بسیاری از کاربران معمولا حوصله ثبت نام در سایت را برای ارسال نظرات خود ندارند. 

همچنین سعی کنید مطالب خود را به ساده ترین شکل برای کاربران Express ارسال کنید و از گفتن جملات تند به کاربران خودداری کنید.

https://mokhatab.org/how-to-have-a-professional-training-site/

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

سیستم مدیریت محتوا ترجمه ای از عبارت سیستم مدیریت محتوا یا Cms است. Cms یک سیستم نرم افزاری است که به شما امکان می دهد محتوای خود را به صورت بصری منتشر کرده و مدیریت کنید.


این سیستم به شما کمک می کند تا به راحتی وب سایت خود را بسازید و به روز کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که محتوای سایت، از جمله متن، تصاویر، ویدیوها و انواع دیگر فایل‌ها را بدون نیاز به طراحی مجدد، ویرایش و مدیریت آن درج کنید. اکثر پلاگین ها و سیستم های مدیریت برنامه به شما امکان می دهند چندین ویژگی را به وب سایت خود اضافه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد مفاهیم سیستم مدیریت محتوا، به مقالات زیر مراجعه کنید:

ویژگی های سیستم مدیریت محتوا

بسیاری از مردم بر این باورند که سیستم های مدیریت محتوا فقط برای وبلاگ نویسی هستند و هیچ کاربرد دیگری ندارند. شاید عده ای به cms اعتقاد داشته باشند، اما حتی به کمک پیاده سازی آسان فروشگاه های اینترنتی، cms های قدرتمند در دنیای وب با یکدیگر رقابت می کنند.



دارای cms عالی

پنج ویژگی اصلی که از یک سیستم مدیریت محتوا انتظار دارید عبارتند از:


راه آسان برای انتشار محتوای جدید: cms قدرتمند باید دارای یک ویرایشگر متن قدرتمند و در عین حال ساده باشد که انتشار محتوای جدید را آسان کند.

قابلیت‌های طبقه‌بندی محتوا: سیستم‌های مدیریت محتوا باید بتوانند محتوا را دسته‌بندی و برچسب‌گذاری کنند تا به راحتی سازماندهی شود.

قابلیت های ویرایش صفحه: علاوه بر انتشار محتوا، باید انواع مختلفی از صفحات را برای وب سایت خود ایجاد کنید. سیستم های مدیریت محتوا باید ابزارهای مورد نیاز خود را برای این کار فراهم کنند.ویژگی سفارشی سازی: این ویژگی به این معنی است که به راحتی می توانید ویژگی های سفارشی را به وب سایت خود اضافه کنید.

انجمن های قدرتمند: با انجمن های قوی و پشتیبانی از cms، در هنگام بروز مشکلات تنها نخواهید بود. همچنین از آخرین به روز رسانی ها و مسائل امنیتی آن سیستم آگاه باشید.


بهترین سیستم مدیریت محتوا چیست؟ !!

1-وردپرس

معرفی وردپرس

وردپرس که در حال حاضر سهم زیادی از بازار وب دارد و عملکرد بسیار بهتری از رقبای خود دارد، در ابتدا برای وبلاگ نویسی طراحی شده بود. اما امروزه با توسعه وردپرس امکانات زیادی اضافه شده و روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. وردپرس در حال حاضر محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است.


بیش از 32 درصد از وب سایت ها وردپرس هستند و سایت های اصلی مانند وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و CNN از وردپرس استفاده می کنند. متن باز بودن، پنل مدیریت کاربر پسند و رعایت قوانین سئو یکی از مهم ترین مزایای وردپرس است. و با تعداد زیادی قالب و افزونه رایگان، شما آزادی کامل برای اضافه کردن بسیاری از ویژگی ها به وب سایت خود دارید.

یکی دیگر از مزایای وردپرس این است که می توانید انواع مختلفی از وب سایت ها مانند وبلاگ، فروشگاه، کسب و کار، اخبار و موارد دیگر را راه اندازی کنید.


توابع اصلی:

رایگان و متن باز

سهولت در انتشار و ویرایش مطالب

ویرایشگر قدرتمند مدیریت محتوا

توسعه آسان با کمک افزونه ها و تم ها

یک رابطه قوی و پر جنب و جوش داشته باشید

آموزش ویدئویی و پروژه محور وردپرس



۲-جوملا

جوملا! معرفی!

جوملا قطعا یکی از کاراکترهایی است که وقتی مردم به دنبال cms مناسب هستند با آن مواجه می شوند. جوملا! یک سیستم بسیار انعطاف پذیر است.به عنوان مثال، جوملا برای مدیریت پست های سفارشی عالی است.

این پلتفرم گزینه های زیادی برای مدیریت کاربران ارائه می دهد. مثلا جوملا! همچنین می تواند حساب ها را از حساب های گوگل استخراج کند. بنابراین، جوملا! یکی از کاربردهای آن استفاده از سایت های مبتنی بر عضویت است.

جوملا! یکی دیگر از ویژگی های آن امکان ایجاد سایت های چند زبانه است. این بدان معناست که برای افزودن زبان به سایت خود نیازی به استفاده از پلاگین ندارید. جوملا! همچنین می توانید از چندین قالب و تم برای محتوای مختلف به طور همزمان استفاده کنید.

بالاخره جوملا! تنها نکته منفی این است که پنل مدیریت کاربر پسند نیست.

 


توابع اصلی:

پشتیبانی عالی از پست های سفارشی مختلف

مدیریت کاربر پیشرفته

پشتیبانی از سایت های چند زبانه

از استفاده از الگوهای منحصر به فرد برای هر نوع صفحه پشتیبانی می کند

جوملا! در نگاه اول عالی به نظر می رسد، اما برای افرادی که تازه وارد طراحی وب شده اند توصیه نمی شود.



۳-دروپال

معرفی دروپال

وردپرس و جوملا سهم بازار زیادی دارند، اما دروپال از این سهم بی بهره نیست و همواره مورد توجه بسیاری از علاقه مندان بوده است. در واقع، دروپال یک سیستم مدیریت محتوا از بسیاری جهات شبیه جوملا است. به عنوان مثال، دروپال یک سیستم بسیار انعطاف پذیر برای کار با انواع پست های سفارشی ارائه می دهد. همچنین کنترل بالایی بر کاربران و مجوزهای آنها به شما می دهد و ایجاد سایت های چند زبانه را آسان می کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که می توان به دروپال نسبت داد، سیستم طبقه بندی قوی تر و امنیت بسیار بالا است.یکی دیگر از مزایای دروپال این است که پشتیبان گیری آنلاین و انجمن های فعال برای رفع مشکلات احتمالی دارد.


توابع اصلی:

سیستم مدیریت پست سفارشی

تنظیمات مجوز کاربر

پشتیبانی از سایت های چند زبانه

سیستم طبقه بندی دقیق

امنیت بالا

از نقاط ضعف دروپال می توان به پیچیدگی فرآیند تولید قالب و تعداد کم قالب های آزاد اشاره کرد.



4-مجنتو

معرفی مجنتو

Magento یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوای متن باز با معماری پلاگین است. این ویژگی تجارت الکترونیک به شما این امکان را می دهد که کد خود را مطابق میل خود تغییر دهید یا ویژگی هایی را که دوست دارید اضافه کنید. مهمترین برنامه مجنتو ساخت فروشگاه آنلاین است. فروشگاه های بزرگی مانند نوکیا، اسکایپ، آدیداس، نایک و سامسونگ در حال حاضر از مجنتو استفاده می کنند.

Magento Store Builder در سال 2008 عرضه شد و بیش از 200000 فروشگاه فعال دارد. همچنین دو نسخه منتشر شده است. یکی منبع باز است و دیگری برای فعال سازی نیاز به مجوز شرکت دارد و رایگان نیست.

 


توابع اصلی:

امکان ساخت فروشگاه اینترنتی

یک قالب رایگان وجود دارد

سئوی مناسب

از معایب آن می توان به سهولت استفاده از پنل و عدم وجود نسخه حرفه ای رایگان اشاره کرد. علاوه بر این، خدمات پشتیبانی رسمی در نسخه رایگان موجود نیست.



5-بلاگر

معرفی بلاگر

بلاگر همچنین یکی از سیستم های مدیریت محتوا است که به شما امکان انتشار و ساخت وبلاگ های میزبانی شده توسط گوگل را می دهد. استفاده از بلاگر به دانش زیادی نیاز ندارد و کار با آن بسیار آسان است. این cms توسط گوگل ساخته شده است، بنابراین از نظر سازگاری با موتورهای جستجو و سئو کیفیت بالایی دارد.توابع اصلی:

راه اندازی بسیار آسان

دامنه و هاست رایگان

امکان ادغام با سایر ابزارهای گوگل مانند گوگل آنالیتیکس

با این حال، استفاده از بلاگر فقط برای ایجاد وبلاگ است و اگر نوع دیگری از سایت را در ذهن دارید، بلاگر برای شما مناسب نیست. به دلیل انعطاف ناپذیری و عملکرد محدود این cms، افراد کمتری به این پلتفرم دسترسی دارند.


در این مقاله سعی کردم پنج سیستم مدیریت محتوا را به طور کامل بررسی کنم. کمک به شما برای انتخاب پلتفرم مناسب این است که بدانید چگونه از این سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنید و نوع سایت را شناسایی کنید. به عنوان مثال، اگر سایت شما یک سایت فروشگاهی است، هرگز بلاگر یا دروپال را فراموش نکنید.


click here