مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

دسته بندی پوشاک بانوان

انواع لباس بانوان به دو گروه تقسیم می شود:

پوشش بالاتنه

پوشش پایین تنه

پوشاک بانوان به نسبت آقایان دسته بندی و انواع گسترده تری دارد. همین مساله وسواس خانم ها را در هنگام خرید بیشتر کرده است. بانوان در هنگام خرید باید به نحوه ست کردن لباس مدنظرشان با سایر آیتم های استایلتوجه داشته باشند. استایل خانم ها از آیتم های زیر تشکیل می شود:

پیراهن

شومیز زنانه

بلوز و دامن زنانه

تیشرت

مانتو و شلوار

کت و شلوار

انواع شلوار جین و ساده

شال و روسری

کیف و کفش

پوشاک مانند غذا و سرپناه از ملزومات زندگی انسان است و پوشیدن لباس برای محافظت از سرما یا گرما و همچنین پوشش از نیازهای اساسی آن است و اساساً نیاز به پوشیدن لباس بیش از حد شکل گرفته است. زمان و بستر شکل‌گیری صنعت مد را فراهم کرده است، علاوه بر این، پیشرفت تکنولوژی و شرایط خاص نقش زیادی در تعیین قوانین و سبک لباس پوشیدن دارد. علاوه بر این، ارتباط نزدیک بین زنان و زیبایی شناسی در صنعت خیاطی، یافتن هر آنچه را که می خواهید در لباس زنانه آسان می کند. شاید به همین دلیل است که پوشش زنانه بسیار گسترده و متنوع است، بنابراین شناخت لباس زنانه می تواند شما را قادر سازد تا به راحتی انواع لباس های مورد نظر خود را در بین مدل های لباس زنانه بیابید.

  ادامه مطلب ...

چگونه یک استایل شیک و جذاب داشته باشیم؟

چگونه یک استایل شیک و جذاب داشته باشیم؟

زمانی که بخواهیم افراد را در حوزه مد و استایل تقسیم بندی کنیم؛ به دو دسته می رسیم. یک: افرادی که همیشه و در هر شرایطی بدون هیچ گونه قید و شرطی به دنبال مد و ترند روز هستند و از قوانین مد دنیا پیروی می کنند و در مقابل افرادی که هستند برای خود و استایل شخص دارند و از یک اصول خاص شخصی پیروی می کنند.

داشتن یک استایل شخصی نشان دهنده شخصیت و موقعیت اجتماعی افراد است و اینکه بدون توجه به ترندهای روز دنیا لباس بپوشید و البته شیک و جذاب نیز باشید، یک هنر به حساب می آید. در این یادداشت با بیان نکاتی به شما کمک خواهیم نمود که یک استایل شخصی جذاب را برای خود بسازید.

  ادامه مطلب ...

یک شومیز خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 معرفی انواع شومیززنانه

shomizساده

این نوع shomiz را می توان به صورت رسمی یا غیر رسمی پوشید و باید به نوع متریال آن توجه کرد. به طور کلی همه خانم ها برای رسیدن به استایل خود در کمترین زمان ممکن به یک ملحفه تک رنگ ساده و ترجیحا رنگ خنثی نیاز دارند. رنگ مشکی یا سرمه ای را انتخاب کنید زیرا این رنگ ها بسیار کاربردی هستند.

شومیزمجلسی را می توان از مدل ها و پارچه های مختلفی تهیه کرد که وجه اشتراک آن ها کیفیت بالای پارچه است. پارچه های نازک و ساده ظاهر ساده تری به استایل شما می دهند و برای مراسم مهم و استایل های رسمی مناسب نیستند. اگر به دنبال کاغذ مناسب هستید، می توانید از کاغذهایی با یقه و بسته بندی استفاده کنید. این کاغذها با ظاهر کلاسیک و پریشان خود ترکیب مناسبی برای لباس مهمانی شما خواهند بود.

بعد از معرفی انواع شومیزهای شیک و ساده بهتر است برویم به سراغ بیان نکاتی که به کمک آنها می توانید شومیز مناسب تان را بخرید.

اگر انتخاب تان شومیز آستین بلند است، توجه داشته باشید سرآستین های شومیز راحت بالا برود و خیلی تنگ نباشد.

وقتی شومیز را پوشیدید بازوها را بر روی هم بگذارید، آیا احساس سفتی یا کشیدگی در قسمت پشت دارید یا نه؟ اگر شومیز در قسمت پشت بیش از حد سفت باشد نشان دهنده سایز نامناسب آن برای شماست.

  ادامه مطلب ...

معتبرترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس زنانه

معتبرترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس زنانه

اگر بعد از خواندن مزایای خرید اینترنتی علاقمند به ثبت سفارش لباس بصورت آنلاین هستید؛ در ادامه چند لیست چند فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان معتبر را معرفی می نماییم که بصورت فعال و گسترده در حوزه پوشاک بانوان فعالیت می کنند. معتبر بودن یک آنلاین شاپ برای خرید غیرحضوری بسیار مهم است. در صورت بروز هر گونه مشکل و یا مغایرت در خرید، مطمئن هستید که مرجعی برای پاسخگویی وجود دارد.

دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل زیر مجموعه دیجیکالا است؛ تقریبا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی لباس است.

بانی مد

فروشگاه آنلاین Banimode در سال 1393 شروع به فعالیت نمود. این فروشگاه معتبر لباس در حوزه های مختلف دیگری مانند: لوازم آرایشی، لوازم خانه، لوازم التحریر نیز فعالیت دارد.

آراور

فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور یکی از مناسب ترین بسترها برای خرید لباس شما در ایران است. آراور تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خودش رو داره تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه ش رو به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. شیک ترین پوشاک رو به شما عزیزان ارائه بده!

 

ادامه مطلب ...

توجه به رنگ شومیزهای مجلسی و شیک

کلمه شومیز ریشه در زبان فرانسه دارد (Chemise) و در ابتدا به همین پیراهن های ساده مردانه جلوباز گفته می شد و طیف وسیعی از پوشش های بالاتنه بانوان را شامل می شود: بلوز، تی شرت، ژاکت و …

در حال حاضر شومیز صرفا لباسی زنانه و البته پرکاربرد و محبوب در میان بانوان به حساب می آید. هر یک از خانم ها باید حتما یک عدد شومیز ساده و شومیز مجلسی و شیک را در کمد لباسهای خود داشته باشند. برندهای مختلف بصورت گسترده اقدام به طراحی و تولید مدل ها و رنگ های مختلف شومیز دارند و همین امر کمی خرید و انتخاب شومیز زنانه مناسب را دشوار نموده است. اگر مدلی که انتخاب می کنید با شرایط و موقعیتی که در آن هستید متفاوت باشد، زیاد جالب بنظر خواهید رسید. اگر جنس پارچه شومیز بی کیفیت باشد بعد از چند ساعت که از پوشیدن آن گذشته است، شکل خود را از دست داده و چروک می شود و استایل شما را بد و نامرتب نشان می دهد.

بیاید کمی در مورد رنگ ها و نمادهایی که هستند صحبت نماییم. یک شومیز سفید رنگ که جلوی آن دکمه دار است به شما ظاهری کلاسیک می دهد؛ شما را زیبا، باهوش و زیرک نشان می دهد. شومیز به رنگ آبی مناسب برای موقعیت های رسمی و اداری است. شومیز آبی رنگ شما را بشاش و خنده رو نشان می دهد. اگر به دنبال ظاهری غیرحرفه ای هستید به سراغ خرید شومیزهای شلوغ و طرح دار بروید. شومیزهای پشمی چهارخانه می تواند تکمیل کننده یک استایل زمستانی جذاب باشد. پیشنهاد ما این است که شومیزهای طرح دار و ساده با رنگ های مختلف را در کمد لباس هایتان داشته باشید که به راحتی با توجه شرایط و موقعیت تیپ تان را کامل کنید.

  ادامه مطلب ...