مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

شومیز سفید را با چی بپوشیم؟

شومیز سفید را با چی بپوشیم؟

سلام به همه آراوری های عزیز

شومیز زنانه چقدر پارچه میخواد؟

شومیز زنانه چقدر پارچه میخواد؟

سلام آراوری های عزیز

سایزبندی لباس زنانه چگونه است؟

آراوری های عزیز سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه❤️ امروز قصد داریم با هم بریم به سراغ بررسی یکی دیگر از مهمترین چالش هایی که خانم ها در زمان خرید انواع لباس زنانه دارند. همیشه گفتند هر که طاووس خواهد جور هندوستان خواهد درسته که خرید انواع شومیز زنانه و لباس زنانه برای خانم ها یک امر جذاب و کاملا دوست داشتنی هست اما در زمان خرید آن باید به سایزبندی لباس زنانه توجه داشته باشید و انتخاب سایز مناسب برای شما دغدغه مهم باشد.


از آنجایی که مساله انتخاب سایز مناسب در زمان خرید چه بصورت حضوری و چه بصورت اینترنتی و غیرحضوری برای همه ما پیش آمده؛ تصمیم گرفتم که در این مقاله بصورت مفضل و کامل در موردش صحبت کنم و به راهنمای سایزبندی لباس زنانه بپردازم.

  ادامه مطلب ...

انواع شلوار زنانه ساده

انواع شلوار زنانه ساده
مدل شلوار زنانه ساده گسترده و متنوع است. شما نیاز است قبل از انتخاب مدل شلوارتان استایل تان را انتخاب کنید. مدل های شلوار ساده زنانه در انواع زیر است:

شلوار راسته
شلوار بگ
شلوار لگ یا جذب
شلوار دم پا
شلوار جین
اگر استایل رسمی می خواهید بهتر است که به سراغ شلوارهای راسته بروید. شلوارهای جین، جذب و لگ بهترین انتخاب ها برای استایل های اسپرت و کژوال هستند.

مدل جدیدتری از شلوار وجود دارد که اورال یا سرهمی است. جنس پارچه اورال نسبت به فصول مختلف و استایل های مختلف، فرق دارد.
نکات مهم خرید شلوار زنانه ساده
در زمان خرید مدل شلوار ساده اگر به نکاتی که در ادامه ذکر خواهیم نمود توجه داشته باشید و آنها را رعایت کنید مطمئن باشید که یک تجربه خریدی بسیار عالی و لذت بخش آن هم بصورت اینترنتی و غیرحضوری خواهید داشت.
 
ادامه مطلب ...

مدل شومیز از کجا بخرم؟

آراوری های عزیز که بسیار خوش سلیقه و شیک پوش هستید برای خرید انواع مدل شومیز می توانید هم بصورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. شما می تونید مدل های شومیز زنانه جدید 1402 را فروشگاه های پوشاک معتبری همچون آراور و بسیاری دیگر تهیه کنید.


برای خرید حضوری هم می تونید به فروشگاه های محلی و بوتیک های محلی سر بزنید. همچنین مزون آراور ادامه ارائه خدمات هست که در صفحه تماس با ما راه های ارتباطی مشخص شده است.


فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور


هر کدام از این فروشگاه ها چه بصورت حضوری و اینترنتی مدل های متنوع از شومیزهای جدید برای فروش دارند که براساس سلیقه و بودجه تان می توانید گزینه دلخواه خود را سفارش دهید.


مزیت خرید اینترنتی انواع لباس به خصوص شومیز در این است که در منزل خودتان کیفیت، قیمت و طرح های مختلف را به راحتی با دسترسی آسان می بینید و با مقایسه کیفیت و قیمت بهترین تجربه خرید را برای خودتان از سایت خرید شومیز زنانه آراور رقم می زنید. منتظر شما عزیزان چه بصورت حضوری و چه غیر حضوری و اینترنتی هستیم

  ادامه مطلب ...