مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

چگونه آنلاین شاپ لوازم تحریر بزنیم ؟

به گزارش محمد نصیری مشاور سئو و کسب و کارهای اینترنتی: لوازم تحریر یکی از لوازم ضروری افراد در تمامی دوران به شمار می رود. البته در حال حاضر بسیاری از افراد برای یادداشت کردن نکات از تلفن همراه استفاده می کنند و کمتر شخصی دفترچه یادداشت همراه خود دارد؛ با این وجود نوشت افزار و استفاده از لوازم تحریر از جایگاه ویژه ای در میان افراد با رده سنی های مختلف برخوردار است. در صورتی که قصد راه اندازی یک آنلاین شاپ لوازم تحریر را دارید، مطمئنا نسبت به سود آن شناخت کافی بدست آورده اید. در نظر داشته باشید بالا بودن قیمت لوازم تحریر افراد را نسبت به خرید آن منصرف نمی کند. اگر هنوز کسب و کار آنلاین خود را در این حوزه راه اندازی نکرده اید، توجه به نکات زیر در این زمینه به شما کمک می کند، پس تا انتها همراه ما باشید. این یادداشت برگرفته از تجارب کاری من در طول سالها بوده است و نکات مفیدی در آن نهفته شده است.


نکات مهم در راه اندازی آنلاین شاپ لوازم تحریر

انتخاب نام دامنه منحصر به فرد

از مهم ترین قسمت های راه اندازی آنلاین شاپ می توان به انتخاب یک نام مناسب اشاره کرد. در نظر داشته باشید که این نام باید مناسب، آسان و به یاد ماندنی باشد. در انتخاب نام مناسب برای آنلاین شاپ خود به تحلیل نام و نام دامنه رقبای خود در این زمینه بپردازید. باتوجه به نتایج تحلیل های انجام شده و تحقیقات گسترده می توانید نام مناسب را بر اساس علایق خود انتخاب کنید.

  پس از آن که نام دامنه خود را انتخاب کردید، باید نسبت به در دسترس بودن دامنه مطمئن شوید، تا به ثبت رساندن آن امکان پذیر باشد.

انتخاب محصول و مشتریان مورد نظر خود

در ابتدا برای راه اندازی یک بیزنس بهترین کار شروع از یک کسب و کار کوچک است و به مرور زمان برای توسعه آن تلاش کنید. برای موفقیت در راه اندازی کسب و کار باید مخاطبان هدف خود را انتخاب کرده و محصولاتی را برای ارائه در نظر داشته باشید؛ تا بتوانند نیاز مشتریان را برطرف سازند. انتخاب دسته خاصی از محصولات لوازم تحریر متنوع در توسعه کسب و کار آنلاین تاثیرگذار بوده و جایگاه ویژه ای در میان سایت های فروشگاهی لوازم تحریر خواهید داشت و در انتها برند خود را در میان رقبا اثبات می کنید. برای اثبات آنلاین شاپ خود توجه به موارد زیر اهمیت دارد:


بهتر است نوع محصول خود را مشخص کنید؛ مثلا باید نوع لوازم تحریری که قصد فروش آن را دارید، مشخص کنید. بهتر است یکی از دسته بندی های لوازم تحریر را انتخاب کرده و به طور تخصصی به فروش و فعالیت در آن زمینه بپردازید.


پس از انتخاب نوع محصول، مشتریان هدف نیز مشخص می شوند. در صورتی که لوازم نقاشی به فروش می رسانید، مشتریان هدف شما نقاشان و افراد هنرمند خواهند بود. پس در این مرحله باید سلایق این دسته از افراد را تشخیص داده و محصولاتی که تمامی نیازهای این افراد را برطرف سازد، تامین کنید.


لوازم تحریر


پیدا کردن تامین کننده مناسب

پیش از انتخاب تامین کننده مناسب، لیستی از محصولاتی که قصد فروش آن ها را دارید، تهیه کرده و پس از آن به ارتباط با تامین کننده های مختلف بپردازید. با کمی تحقیق می توانید محصولات آنلاین شاپ خود را از تامین کننده ای که مناسب ترین قیمت ها را دارد، تهیه کنید.


می توانید با جستجو در بازار بزرگ لوازم تحریر شهر خود، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید یا در صورت امکان خرید خود را از بازارهای خارج کشور انجام دهید. در صورت خرید از شهرهای دیگر می توانید خرید محصولات خود را به صورت تلفنی با قیمت عمده انجام دهید.


آنالیز رقبای خود

پیشرفت بازار دیجیتال و احساس نیاز موجب شده است، تا تعداد آنلاین شاپ های فروش لوازم تحریر در حال افزایش باشد. البته تنها تعداد محدودی از آن ها با تمرکز بر روی بازاریابی آنلاین محصولات خود، پیشرفت بسیار زیادی داشته و به کسب درآمد بالایی دست یافته اند. فاکتورهایی که با آنالیز سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم تحریر می توانید بر روی وب سایت خود اجرا کنید، شامل موارد زیر است:


کلمات کلیدی

از مهم ترین مواردی که در بررسی این فروشگاه ها باید مورد بررسی قرار دهید، کلمات کلیدی سایت رقبا محسوب می شود. با بررسی کلمات کلیدی می توانید درک مناسبی از رفتار مشتری و کلماتی که به طور معمول آن ها را در گوگل سرچ می کنند، به دست آورید. بهتر است لیستی از این کلمات کلیدی تهیه کرده و در تدوین استراتژی های سئو مورد استفاده قرار دهید. می توانید بررسی سایت های فروشگاهی رقبای خود را با استفاده از ابزارهای Seobility و Ubersuggest انجام دهید.


بررسی سایت رقبا

سایت فروشگاه رقبای خود را از لحاظ ظاهری مورد بررسی قرار دهید و از این طریق نقاط ضعف و قوت آن ها را کشف کنید. از نقاط قوت در وب سایت خود مورد استفاده قرار داده و نقاط ضعف آن ها را تکرار نکنید. بهترین قالب وردپرس ایرانی کاملا براساس نیازهای زبان فارسی کدنویسی شده است و با پشتیبانی زبان فارسی، به کاربر پیغام ها و هشدارهای به زبان فارسی نمایش می دهد. با تهیه بهترین قالب وردپرس ایرانی کدنویسی شده بصورت بهینه توسط تیم وبین سئو، یک مزیت رقابتی در برابر رقبای خود دارید. اکثرا در بازار قالب های تجاری آماده با قیمت بسیار ارزان تر که فروشگاه های زیادی از این قالب ها استفاده می کنند؛ این قالب ها به هیچ وجه بهینه و طبق اصول سئو و الگوریتم های گوگل نمی باشند و سرعت لود شدن سایت در آنها بسیار پایین است و همین مساله به مرور زمان آمار بازدید شما را کاهش داده و دچار افت فروش می شوید.

https://www.proomag.com/آنلاین-شاپ-لوازم-تحریر/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد