مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

شورت مخصوص پریودی

هدف از تعیین یک روز جهانی به عنوان روز جهانی قاعدگی این است که بتوانیم روزی این پدیده طبیعی را عادی جلوه دهیم و بسیاری از نظرات منفی افراد را تغییر داده و صحبت در موردش را از تابو بودن خارج سازیم.


در این یادداشت بیشتر در مورد اهمیت بهداشت قاعدگی صحبت خواهیم نمود نکات مهمی در خصوص رعایت بهداشت قاعدگی را بیان می نماییم.


پریودی یا قاعدگی چیست؟

این دوره در دختران بین سن 8 تا 16 سالگی شروع می شود و وابسته به نوع اقلیم و ژنتیک تا انتهای دهه 50 زنان ادامه دارد. از نظر بیولوژیکی هر ماه سلول های دیواره رحم زنان فرو می ریزد و دفع این سلول ها از بدن با درد و خونریزی همراه است. این چرخه باروری معمولا 28 روزه است و بصورت میانگین بین 5 تا 7 روز ادامه دارد.


هدف از روز جهانی بهداشت قاعدگی چیست؟

در روز 28 می سال 2014 بود که یک موسسه آلمانی خصوصی عام المنفعه رویدادی را با هدف توجه به بهداشت قاعدگی زنان برگزار نمود و این حرکت تا به امروز تداوم داشته و سازمان های بین المللی متعددی مانند یونیسف و سازمان ملل متحد نیز وارد این رویداد شدند. حالا چرا تاریخ 28 ام ماه می انتخاب شده است؟ دلیل انتخاب این است: چرخه پریودی عموما 28 روزه است و مدت زمان بصورت میانگین 5 روز طول می کشد، که ماه می پنجمین ماه سال میلادی است.


برای مدت ها زنانی که خونریزی قاعدگی داشتند را نجس و نحس خطاب می کردند و به آن ها بسیار سخت گرفته می شد و احساس گناه و شرم زیادی را همه زنان از دختران نوجوان گرفته تا زنان میانسال تجربه کرده اند. اما جهان این روزها درصدد است تا این دیدگاه ضد جنسیتی را تغییر دهد.


شورت مخصوص پریودی


بهداشت قاعدگی؛ استفاده از شورت مخصوص پریودی

شورتکس زنانه یک انتخاب مناسب برای پوشیدن در دوران قاعدگی است. اگر شما در این روزها خونریزی کمی دارید و حتی اگر احتیاجی پد نیز استفاده نمی کنید؛ با پوشیدن این مدل شورت زنانه دیگر نگرانی بابت کثیف کاری های بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روی سایر لباسهای خودتان نیستید.


شورتکس زنانه خوب و باکیفیت نیلاتن، تا سه برابر قابلیت جذب دارد و اجازه نمی دهد که لباس شما آلوده گردد. استفاده از شورتکس یک انتخاب هوشمندانه برای شما است. از نظر ظاهری مانند شورت زنانه نخی ساده است با این تفاوت که این محصول دارای یک لایه اضافی نانو می باشد. که تماما پشت کار را از داخل پوشش می دهد.


این محصول علاوه بر اینکه قابلیت جذب دارد خیلی نرم و لطیف و راحت نیز است. زمانی که می خواهید در روزهای پریودی به باشگاه بروید، پوشیدن این شورتکس واقعا راه حلی مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.

https://tadbir24.ir/fa/news/123535/

محصولات بهداشتی مناسب استفاده کنید

مدیریت بهداشت در دوران پریود یا عادت ماهانه زنان بسیار مهم است. چه دختر نوجوانی هستید که به تازگی این روزها را تجربه می کنید و چه بانوی میانسالی که سالها تجربه عادت ماهوار را دارید؛ مطالعه این یادداشت و مدیریت دوران پریودی از جنبه های مختلف به شما پیشنهاد می شود.


در جامعه و فرهنگ ما با توجه به اینکه روز به روز در حال مشاهده پیشرفت های متعددی هستیم؛ اما هنوز هم صحبت از قاعدگی و خونریزی زنانه یک تابو به حساب می آید. همین مساله منجر شده که زنان و دختران بسیار زیادی مخصوصا در مناطق محروم و دچار فقر فرهنگی و بهداشتی در معرض آسیب های جدی بهداشتی از نظر جسمی و روحی قرار بگیرند.


هنوز هم هستند دخترانی که برای تهیه و خرید پدهای بهداشتی دچار استرس و نگرانی می شوند و برخی افراد نیز از روی خجالت یا شرم وسایل بهداشتی را داخل نایلون مشکی قرار می دهند. همین عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات بهداشتی کافی، باعث شده زنان زیادی در وضعیت خوبی قرار نداشته باشند و سلامت شان به خطر بیافتد.


محصولات بهداشتی مناسب استفاده کنید

خوشبختانه محصولات بهداشتی متنوعی برای این روزها وجود دارد. می توانید با امتحان کردن هر کدام توجه شوید که کدام یک از آن ها مناسب شما است یا نه! نکته مهم این است که؛ هر محصولی را که انتخاب می کنید حواستان باشد که در بازه زمانی های خیلی کم آن را تعویض کنید این کار سلامت و بهداشت تان را تضمین می کند.

شورت زنانه زیبایی بدن خانم ها را دو چندان می کند و علاوه بر پوشانندگی بدن باید برای سلامتی نیز نکاتی در انتخاب آن رعایت شود. آلت تناسی زنان بسیار متفاوت از مردان است و باید مراقبت های خاص خود را داشته باشد. به عنوان مثال از شورت هایی که از جنس مناسب هستند و باعث ایجاد قارچ و باکتری نمی شوند استفاده کنید و همیشه باید ابتدا به فکر سلامتی خود باشید.


برخی از این شورت ها فقط زیبایی دارند و نمی توان از این مدل ها در طول روز استفاده کرد چرا که از نظر جنس و طراحی راحت و مناسب نیستند و فقط باید چند ساعت از آنها استفاده کرد مثل کفش های پاشنه بلند که فقط برای مراسم های بخصوصی استفاده می شوند و بعد از مراسم پادرد می آورند.


خرید شورت توری زنانه که یکی از زیبا ترین و جذاب ترین نوع شورت های زنانه است را می توانید در نیلاتن تجربه کنید.


البته اگر از شورت های توری برای مصرف روزانه و همیشگی استفاده می کنید توصیه می کنیم که به جای شورت های توری زنانه؛ شورت نخی را امتحان کنید و راحتی را از اندام های خود نگیرید و برای زیبایی و تنوع می توانید از شورت های توری استفاده کنید.


عدم استفاده زیاد از صابون

محصولات شستشو واژن متنوعی در داروخانه ها وجود دارند که غالبا در استفاده آن ها ضرورتی وجود ندارد. در روزهای قاعدگی سعی کنید برای شستن خود صرفا فقط از آب استفاده کنید. در صورت نیاز به شوینده ها، حتما از صابون های ملایم و فاقد عطر استفاده کنید.


تعویض روزانه لباس زیر

روزانه لباس های زیرتان را تعویض کنید. در دوران قاعدگی هر زمان که لباس زیرتان کثیف شد آن را عوض کنید. لباس زیرهای نخی بسیار نرم و راحت هستند و منافذ باز دارند که پوست را خنک نگه می دارند. بهترین گزینه لباس زیر برای دوران پریودی و سایر روزها شورت زنانه نخی ساده است.

https://fitnessmagazine.ir/articles/نکات-بهداشتی-برای-دوران-قاعدگی-زنان/

شورت زنانه ساده، فانتزی و شورت لامبادا

شورت زنانه ساده، فانتزی و شورت لامبادا، انواع متنوع لباس زیرهایی هستند که در افزایش زیبایی و جذابیت اندام بانوان نقش بسزایی دارند؛ همچنین علاوه بر آن بهبود روابط زناشویی نیز تاثیر مستقیم دارند. این مساله از نظر مشاوران خانواده به کرّات بیان شده است و گرمی روابط زوجین را پایه محکم برای دوام ازدواج می دانند.


لباس زیرهای فانتزی مختص بانوان از بسیاری جهات مفید هستند، استفاده از آن ها در بهداشت و سلامت زنان، افزایش روحیه و اعتمادبنفس خانم های ایرانی و همچنین بهبود روابط زناشویی تاثیر مثبت دارد.


زنان ایرانی از دیرباز بنا به فرهنگ و آموزه های غلط که از گذشته به آنها آموزش داده شده است، همیشه خود را به اشتباه در اولویت دوم و یا چندم زندگی قرار می دهند و نیازها و خواسته های خود را فدای خواسته دیگران به خصوص فرزند و همسر می کنند.


در صورتی که به صورت اصولی نگاه بیاندازیم به وضوح قابل درک است که اگر در خانواده ای مادری شاد و پرانرژی حضور نداشته باشد، محیط خانواده نیز دلمرده شده و کودکانی افسرده و دارای ناهنجاری های اجتماعی وارد جامعه می شوند.


اهمیت به لباس زیر و پوشیدن مدل های شیک و فاتنزی و با رنگ های شاد می تواند اولین گام برای رسیدن به خود در خانم های جوان و حتی میانسال باشد.


در ادامه به بیان برخی نکات مهم در انتخاب و خرید انواع شورت زنانه می پردازیم که مطمئنا به شما کمک خواهند کرد که آنچه مدنظرتان هست را به آسانی تهیه نمایید.


نکات مهم در انتخاب و خرید انواع شورت زنانه


به سراغ رنگ های شاد و روشن بروید و دست از رنگ های تیره بکشید. شما با شورت زنانه شیک با رنگ جذاب و خیره کننده روابط خود با پارتنرتان را متحول خواهید نمود. رنگ های سفید، زرد، قرمز، سبز و آبی را جایگزین رنگ ها مات تیره مانند مشکی دودی و خاکستری کنید.

سنت شکنی کنید و به سراغ شورت های فانتزی مدل جدید بروید. خوشبختانه صنعت لباس زیر بانوان روز به روز در حال تولید مدل های جدید و متنوع است. شورت های لامبادا بندی یا شورت فاق باز و این مدل  ها  را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

شورت لامبادا زنانه فانتزی ترین نوع شورت است و برای تحریک بیشتر طراحی و تولید شده اند و این نوع شورت ها طرفدار بسیار زیادی در بین خانم ها دارند.

حتما حتما در انتخاب و خرید شورت، لباس خواب و کاستوم نظر و سلیقه همسرتان را جویا شوید و با هم به سراغ فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنان مانند فروشگاه نیلاتن بروید و دوتایی به انتخاب لباس زیر بپردازید.

ست های فانتزی و عروسکی بدن نما را انتخاب کنید. این مدل های شورت لامبادا پارچه کمتری دارند و با استفاده از بند، گیره و مرواید جذابیت خاصی به به اندام تان می بخشند.

در انتخاب لباس زیرتان حتما در ابتدا رضایت و روحیه خوب خودتان در اولویت باشد و سپس از همسرتان نظرخواهی کنید و سلیقه او را نیز به کار ببرید.

برخی از اندام های خود را پوشیده نگه دارید تا حس کنجکاوی پارتنرتان را تحریک نمایید. این گزینه را می توانید با پوشیدن لباس های کاستوم جذاب نیلاتن تجربه نمایید.

شورت زنانه ساده، فانتزی و شورت لامبادا

خرید اینترنتی انواع نیم تنه ورزشی و سوتین های ساده و اسپرت

آشنایی با انواع نیم تنه ورزشی زنانه

نیم تنه ها انواع مختلفی دارند و برای هر ورزشی بسته به نوع فعالیت ورزشی متفاوت هستند. به عنوان مثال نیم تنه ای که برای ورزش یوگا پوشیده می شود قطعا با مدلی که برای ورزش دو میدانی است تفاوت های فاحشی دارد.


سه نوع نیم تنه وجود دارد: نیم تنه با حمایت کم، با حمایت متوسط و در نهایت نیم تنه با حمایت زیاد که هر یک را به اختصار در ادامه معرفی خواهیم نمود.


نیم تنه با کمترین حمایت

این نوع نیم تنه ها پشتیبانی کمی از سینه ها داشته و بیشترین کارایی شان ویژگی انعطاف پذیری بالایی است که دارند. به راحتی کش می آیند و مناسب برای انجام حرکات کششی بالا تنه هستند. در تمرینات یوگا بهترین گزینه برای لباس ورزشی، پوشیدن یک نیم تنه ورزشی با حمایت کم است.


نیم تنه با حمایت متوسط

برخی از ورزش ها هستند که در آن ها شما فعالیت نسبتا شدیدی را ندارید. ورزش هایی مانند: ایروبیک، دو آهسته، پیاده روی، دوچرخه سواری و... نیم تنه های با حمایت متوسط از بافت سینه در برابر پرش ها و حرکات متوسط پشتیبانی می کنند.


نیم تنه با بالاترین حمایت

ورزش های دو میدانی، کراس فیت، فیت نس و... فعالیت هایی سنگین به شمار می آیند و تمرینات سنگین و پرفشاری دارند. بالا تنه و سینه ها نیاز به حمایت بیشتر نسبت به سایر ورزش ها دارند. بهترین گزینه پوشیدن یک نیم تنه ورزشی با حمایت بالاست.


خرید اینترنتی انواع نیم تنه ورزشی و سوتین های ساده و اسپرت

هدف اصلی استفاده از نیم تنه ورزشی و سوتین های اسپرت و ورزشی صرفا تنها داشتن یک تیپ و استایل جذاب نیست. بر تن داشتن این مدل لباس ورزشی از به وجود آمدن ناهنجاری های عضلانی، بیماری ها و حساسیت های پوستی و دردهای عضلانی جلوگیری می کند و همچنین در برخی موارد به اصلاح فرم بدن و شانه ها کمک می کنند.


فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن


یکی از فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنانه که فروش تخصصی لباس زیر آنلاین را دارد، فروشگاه اینترنتی لباس زیر زنانه نیلاتن است. شما می توانید با دریافت راهنمایی از کارشناسان اقدام به انتخاب و خرید مناسب ترین نیم تنه ورزشی و سوتین ورزشی نمایید.

خرید اینترنتی انواع نیم تنه ورزشی و سوتین های ساده و اسپرت


دسته بندی انواع لباس زنانه

تهیه لباس برای بسیاری از بانوان امری مهم است و برای آن وقت زیادی را صرف می کنند. صنعت مد و پوشاک بسیار پیشرفت کرده است و تنوع مدل های پوشاک زنانه به حدی است که برای انتخاب و خرید یک لباس ساده، نیاز است که چند ساعت را سپری نمود. سبک و نوع لباس پوشیدن افراد، در اولین برخورد به چشم می آید و گاهی اوقات می توان شخصیت افراد را از روی سلیقه و نحوه استایل شان حدس زد. از همین رو است که در هنگام خرید انواع لباس برای بانوان باید توجه بیشتری داشت و اهمیت به پوشاک بانوان را جدی تر گرفت. در این یادداشت قصد داریم چند دسته بندی مهم لباس زنانه را معرفی کنیم و سپس نکاتی مهم در ست کردن انواع لباس زنانه را بیان کنیم.


دسته بندی انواع لباس زنانه

پوشاک بانوان دارای دسته بندی ها و مدل های متنوعی است. دسته بندی لباس های زنانه را به روش های گوناگونی می توان انجام داد. به عنوان مثال یک دسته بندی را می توان براساس نوع لباس انجام داد: مانتو، شلوار، شال،روسری، دامن، بلوز و غیره. یک دسته بندی دیگر براساس فصل پوشیدن است.


دسته بندی مهم دیگر که البته مرسوم ترین نیز است، دسته بندی براساس شرایط و موقعیتی است که لباس در آن پوشیده می شود. به عنوان مثال در مهمانی ها و مراسم بسیار خاص لباس های مجلسی، برای محیط های کاری و اداری لباس های رسمی کاربرد دارند.


این دسته بندی ها کار را برای خرید راحتتر کرده اند و می توانید به سراغ دسته موردنظرتان در فروشگاه اینترنتی لباس زنانه بروید.


خرید جوراب


لباس مجلسی

لباس های مجلسی خود دارای انواع مختلفی است. بیشتر لباس های مجلسی از پارچه های نفیس و گران قیمت دوخته می شوند و مهمترین تفاوت آن ها با سایر دسته بندی های لباس زنانه همین مورد است. یکی از مهمترین ویژگی لباس های مجلسی پرزرق و برق بودن شان است.


انواع لباس های مجلسی شامل موارد زیر هستند:


پیراهن های مجلسی که جواهرات و المان های تزئینی ارزشمندی را دارند. پیراهن های کوتاه و بلند را شامل می شوند.

انواع دامن ها دوخته شده از پارچه های ساتن یا کرپ که دست دوزی و تزئینات خاصی دارند.

مدل های متنوع شومیز

مدل های جذاب و گران قیمت تاپ

لباس راحتی

لباس راحتی زنانه برای استفاده در منزل و زمان استراحت بسیار مناسب و کاربردی است. بهترین جنس لباس راحتی، الیاف طبیعی مثل نخی و پشمی است به همین دلیل نحوه شستشو و نگهداری لباس راحتی بر طول عمر و دوام آن تاثیر دارد.


در هنگام خرید لباس راحتی زنانه نیلاتن در ابتدا می بایست به راحتی لباس توجه کنید. باید در لباس خانگی خودتان آزاد و رها باشید. فشاری به پوست وارد نسازد. حس شادابی به شما ببخشد. انواع لباس راحتی خانگی شامل: ست لباس راحتی زنانه، شلوار، شلوارک، بلوز، تیشرت، دامن و …


یکی از انواع لباس های راحتی برای خانم ها، ست لباس راحتی زنانه است. این نوع لباس راحتی به دلیل زیبایی و همچنین اشتیاق بانوان به لباس های ست، از محبوبیت بالایی برخوردار است. ست لباس راحتی زنانه در انواع مختلف تاپ و شلوار، تاپ و شلوارک، بلوز و شلوار و … موجود است.


نکات ست کردن اصولی استایل زنانه

در استایل خوب داشتن نیازی نیست که حتما لباس های گران قیمت را خریداری کنید. شما با لباس های معمولی و ارزان خود نیز در صورتی که بدانید چه رنگ هایی را با هم بپوشید و از چه اکسسوری هایی استفاده کنید، می توانید تیپ و استایل متفاوت و خاص خود را داشته باشید.


ست کردن جوراب با کفش

خرید جوراب فانتزی ساده و طرح دار نوعی اکسسوری به شمار می آید که بمنظور پوشش پا استفاده می‌شود. با توجه به جنسیت، کاربرد، رسمیت و رنگ، انواع متنوع جوراب تولید می شود. این نکته را مدنظر داشته باشید که جوراب را باید با شلوار خودتان ست نمایید.


در هنگام انتخاب و خرید جوراب زنانه، در ابتدا به مقدار نخی که در الیاف آن به کار رفته است توجه کنید. جوراب ها در انواع مختلفی تولید می شوند. پارچه پنبه ای قدرت جذب رطوبت بالایی دارد، گردش هوا در آن به خوبی صورت می گیرد و البته وزن سبکی دارد به همین دلیل از در تولید جوراب از پنبه بیشترین استفاده را می شود.

https://arpce.net/important-principles-in-buying-and-matching-womens-clothes/