مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

نکات طراحی دکوراسیون مغازه شال و روسری

اگر صاحب یک فروشگاه شال و روسری هستید، باید روی دکور فروشگاه خود کار کنید تا فروش بیشتری داشته باشید و مشتری جذب کنید. استفاده از طراحی عالی در دکوراسیون فروشگاه به شما کمک می کند تا مشتریان زیادی را به فروشگاه خود جذب کنید. بسیاری از کسانی که فروشگاه های پوشاک مانند روسری و شال دارند به دکوراسیون فروشگاه خود توجهی ندارند. دکور فروشگاه روسری و شال باید از ارگونومی مناسبی برخوردار باشد.

بهترین محصولات اگر به درستی چیدمان نشوند مشتری جذب نمی کنند. به همین دلیل استفاده از دکور با کیفیت برای مغازه روسری و شال فروشی بسیار مهم است. در این مطلب سعی می کنیم اطلاعات جالبی در مورد چیدمان روسری و شال در دکوراسیون فروشگاه با شما به اشتراک بگذاریم.

تزیین روسری و شال فروشی

توجه به دکور فروشگاه روسری و شال مهم است

روسری و شال از جمله محصولاتی است که جایگاه ویژه ای در بین بانوان دارد. بنابراین برای به دست آوردن مشتریان زیاد و افزایش فروش خود باید به چیدمان روسری و شال در فروشگاه خود توجه کنید. انتخاب دکور مناسب برای روسری فروشی باعث می شود مشتری با ورود به فروشگاه احساس خوبی داشته باشد. برای یادگیری اصول مشتری مداری پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه یک فروشنده خوب باشیم را مطالعه کنید.

چیدمان درست باعث می شود که مشتری جذب محصولات چیدمان شده ویترین روسری شود. روش های مختلفی برای تزیین روسری و شال فروشگاه وجود دارد و استفاده از هر روش به شما این امکان را می دهد که انواع قفسه ها را به خوبی بازیابی کنید. تمیزی فروشگاه بر ذهنیت خرید مشتریان تاثیر می گذارد.بسیاری از مشتریان علاقه مند هستند تا قبل از خرید نهایی، نمونه روسری یا روسری انتخابی را تست کنند، بنابراین بهتر است یک یا چند نمونه از روسری و شال را برای قسمت تست قرار دهند. داشتن یک آینه بزرگ نیز برای یک فروشگاه لباس بسیار مهم است.


تزیین روسری فروشی

نحوه چیدمان دکور مغازه روسری و شال فروشی

زمانی که می خواهید ویترین روسری و شال خود را جذاب کنید و بتوانید در هنگام ورود مشتری بر ذهنیت او تاثیر بگذارید کافیست به دکوراسیون فروشگاه خود توجه کنید در این قسمت سعی می کنیم به یک سری نکات کلیدی اشاره کنیم. نکات در این نگرش عبارتند از:

تزیین روسری و شال فروشی

قفسه های یک مغازه برای روسری و شال

یکی از راه های نظم دادن به لباس ها قفسه بندی است. وجود قفسه های با کیفیت و مناسب به شما این امکان را می دهد که روسری و شال را به صورت منظم روی آن قرار دهید. اگر ویترینی با ارتفاع مناسب در فروشگاه داشته باشید، می توانید لباس مورد نظر خود را قرار دهید. اگر قفسه دارید بهتر است از تقسیم کننده های مساوی استفاده کنید تا هماهنگی محیط به هم نخورد.

براورد هزینه طراحی دکوراسیون شال و روسری و ثبت سفارش در سایت وارد شوید.

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل دکور مغازه روسری و شال فروشی را شکل دهید کافی است شال و روسری را در کشو و کمی روی ویترین قرار دهید. تا کردن روسری بسیار مهم است زیرا ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند. برای اینکه روسری ها و شال ها چروک نشوند کافی است آنها را به صورت مارپیچ تا کنید و هر کدام را جداگانه روی قفسه یا در کشو قرار دهید.


تزیین روسری و شال فروشی

استفاده از میله های آویز

استفاده از قفسه لباس برای قرار دادن روسری و شال بسیار موثر است. این روش بهترین محصولات شما را در معرض دید مشتریان قرار می دهد.بهتر است هنگام چیدمان روسری و شال در جا لباسی از ترکیب رنگ مناسب استفاده کنید تا جذابیت محیط بسیار افزایش یابد. این سبک عالی یک راه کلیدی برای تزئین مغازه روسری و شال شما است.

در جدیدترین دکور روسری و روسری بدون در نظر گرفتن وزن و اندازه شال و روسری می توانید آن را به میله آویزان کنید. برای اینکه محصولات آویزان سر نخورند، بهتر است روسری و شال را روی میله ببندید. گره نباید به گونه ای باشد که محصولات آویزان نامرتب به نظر برسند.

تزیین روسری و شال فروشی

از رخت آویز غافل نشوید

یکی از ابزارهای اصلی آویزان روسری و شال در دکوراسیون مغازه، چوب لباسی است. برای اینکه بتوانید فروش محصولات گران قیمت خود را افزایش دهید کافی است چند عدد چوب لباسی مناسب با اندازه مناسب خریداری کنید و محصولات لوکس را روی آنها به نمایش بگذارید. توجه به دکور فروشگاه روسری و شال به شما این امکان را می دهد که فروش خود را افزایش دهید.

تزیین روسری فروشی

رخت آویز

اگر به چین و چروک لباس خود حساس هستید، بهتر است از حلقه های آویز استفاده کنید. استفاده از این حلقه ها برای تزیین روسری و روسری فروشی بسیار مناسب است. سایز رخت آویزها معمولا کوچک است و به راحتی می توانید روسری و شال روی آن قرار دهید. یکی از مزایای استفاده از حلقه های آویز اندازه کوچک آن است که فضای بسیار کمی را در مغازه اشغال خواهد کرد.

روسری دکوری

با استفاده از قفسه

زمانی که محصولات ضخیم دارید کافی است یک قفسه مناسب تهیه کنید که لباس را از چروک شدن محافظت کند. تعداد روسری و شال هایی که قصد دارید در قفسه بگذارید بستگی به ضخامت روسری و شال دارد.شما به عنوان مدیر فروشگاه قادر خواهید بود با توجه به شرایط فروشگاه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

توجه به تزیین روسری و شال به شما کمک می کند تا مشتریان زیادی را جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید. تا کردن روسری و شال و قرار دادن آنها در قفسه بسیار مهم است.

به خاطر داشته باشید که استفاده از تجهیزات فروشگاهی به حفظ مشتری مداری در فروشگاه شما نیز کمک می کند.

محاسبه هزینه دکور داروخانه اصولی

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داروخانه

 در طراحی دکوراسیون داروخانه باید به رنگ و نحوه رفتینگ و چیدمان محصولات توجه کرد. معمولا برای مصارف بهداشتی و خدمات داروخانه ای استفاده از رنگ های روشن مانند سفید در طراحی فضا بسیار مفید است. این رنگ می تواند بهداشت و تمیزی را به نحو بهتری نشان دهد. از طرفی به راحتی می توانید با ترکیب رنگ سفید و رنگ های دیگر در زیباسازی محیط موفق شوید. چیدمان قفسه های محصولات در طراحی دکوراسیون داروخانه برای دسترسی آسان به محصولات و رعایت وقت مشتری حائز اهمیت است.


با هماهنگی مناسب کارکنان داروخانه برای یافتن داروها مشکلی نخواهند داشت و از بروز خطا نیز جلوگیری می شود. یکی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون داروخانه، جداسازی قسمت آرایشی و بهداشتی از قسمت دارویی است. با این کار علاوه بر نظم و ظاهر مناسب، مخاطبان و مشتریان به راحتی می توانند اطلاعات لازم را در زمینه خدمات مورد نظر به دست آورند. هنگام طراحی داروخانه نباید از کفپوش مناسب و با کیفیت غافل شد، چرا که این مکان روزانه در معرض دید افراد زیادی قرار می گیرد. پیشخوان داروخانه یکی از قطعات مهم در طراحی است. زیرا فقط متخصصان و پرسنل داروخانه باید به آن دسترسی داشته باشند و بنابراین باید از دسترس مشتریان دور بماند. نورپردازی داروخانه و هدایت تابش گرما به داخل نیز نیاز به توجه زیادی دارد. داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی نباید مستقیماً در معرض نور و گرما قرار گیرند.


طراحی دکور داروخانه


نمونه ای از طراحی داروخانه در تهران

طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه متعلق به دکتر داروساز می باشد این داروخانه در منطقه پیریز تهران واقع شده است. این داروخانه در سال 1332 تاسیس شد.با توجه به طرح ویژه شهرداری و تعریض تقاطع، ملک جدیدی در مجاورت این ساختمان برای ایجاد داروخانه جدید به مالک واگذار شد. مشتری کاملاً قصد داشت به ملک جدید نقل مکان کند و داروخانه قدیمی را در محل جدید راه اندازی کند. بزرگترین چالش او رسیدگی به اندازه کوچک ملک جدید نسبت به قبلی و تطبیق نیازهایش در آن بود.


از آنجایی که حداکثر فضای ساخته شده در هر طبقه 60 درصد بود، نیاز به پاسخگویی به نیاز کارفرما که ایجاد محدودیت و نمایاندن سازه بود، ضروری بود و در نتیجه فضای خالی برای برقراری ارتباط بصری بین ساختمان طراحی شد. بخش های مختلف داروخانه چیدمان فضاها و این فضای خالی در طبقه همکف به گونه ای بود که مرکز توجه هم قسمت آرایشی و هم قسمت دارویی بود، این دو قسمت از دو متریال متفاوت یکی چوب و دیگری سفید است. ام دی اف با کل محیط مخلوط و یکپارچه. فضای خالی بین این دو قسمت باعث ایجاد شکافی در سقف طبقه همکف شده که از دیواره های کف شروع شده و به سر پروژه منتهی می شود.


طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه


ویژگی های طراحی دکور داروخانه

1- معماری داخلی ساده و آرام در میانه ترافیک تقاطع شلوغ.

2- ارتباط شفاف با روسازی.

3- پوسته قوی در نقش پوسته پنهان داخل.

4- ایجاد ارتفاع و مقیاس های مختلف برای متفاوت بودن در نتیجه پروژه به دور از تصور و انتظار مشتری خاتمه یافت.

5- ساخت ورودی عمودی و فضای خالی طبق ضوابط شهرداری که محیطی متفاوت ایجاد کرد.

6- دیدگاه های مختلف در طبقه همکف.

7- ایجاد فضای مجزا برای فرآورده های دارویی و آرایشی در داخل ساختمان.

8- عبور معمولی بین داخل و خارج فروشگاه (فضای خالی کوچک بین 2 قسمت اصلی).

اگر به دنبال ایده های طراحی اتاق درمان هستید، مقاله طراحی دکوراسیون اداری را مطالعه کنید.طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه


در طراحی داروخانه به این نکات توجه کنید:

اهمیت طراحی داروخانه مناسب برای کسب و کار شما را نمی توان نادیده گرفت. طراحی داروخانه شما یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی شماست. چه در حال برنامه ریزی برای بازسازی کامل، یک بازسازی جزئی یا یک طراحی جدید داروخانه باشید. در اینجا دو دلیل مهم وجود دارد که چرا مواجهه با داروخانه شما مهم است.


جلوی داروخانه اولین چیزی است که مشتریان شما می بینند، بنابراین درست کردن آن بسیار مهم است، نه تنها باید آنقدر جذاب باشد که توجه عابران را به خود جلب کند، بلکه برای رانندگان رهگذر نیز جذاب باشد.

در مورد محاسبه هزینه دکوراسیون  داروخانه وارد لینک شوید.

داروخانه ها در همه زمان ها مورد نیاز همه هستند، بنابراین مقرون به صرفه بودن مهمترین نکته است. همچنین سعی کنید ارتباط مشتریان با محیط را به حداقل برسانید. درب های اتوماتیک و ملاحظات برای افراد کم بینا می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد و مراجعات را افزایش دهد. کار را برای مشتریان آسان تر کنید.

طراحی دکوراسیون جواهر فروشی

.طراحی داخلی طلافروشی چگونه است؟

طراحی داخلی طلافروشی چه اهمیتی دارد؟


.آیا رنگ ها و نورپردازی در طراحی فضای داخلی طلافروشی موثر است؟


در طراحی ویترین جواهر فروشی به چه نکاتی باید توجه کنم؟ توضیح


موارد امنیتی مناسب مورد استفاده در طراحی داخلی طلافروشی را فهرست کنید.


.در طراحی نورپردازی فضای داخلی طلافروشی به چه نکاتی توجه کنم؟


.در نصب آینه پرو در طلافروشی به چه نکاتی توجه کنم؟ توضیح


.چه نوع دکوراسیونی برای طلافروشی دارید؟


نکات اساسی برای افزایش امنیت طلافروشی چیست؟


چه نوع نورپردازی برای نورپردازی فروشگاه سخت افزار مناسب است؟


مزایای استفاده از ویترین ام دی اف در طراحی دکوراسیون طلافروشی خود را نام ببرید.


عواملی را که بر هزینه طراحی داخلی طلافروشی تأثیر می گذارد، فهرست کنید.


.در دکوراسیون طلافروشی به چه نکاتی توجه کنم؟


طراح داخلی (معمار) چیست؟

.برای کف مغازه از چه متریالی استفاده می شود؟


طراحی داخلی طلافروشی

این مکان یکی از آن محیط های تجاری است که دکور و طراحی داخلی در آن تاثیر زیادی در جذب مشتری و افزایش فروش دارد.همانطور که می دانید بسیاری از مشتریان فروشگاه آهن آلات زنانی هستند که به زیبایی شناسی اهمیت می دهند.


بیشتر مردم فقط با دیدن دکور شیک و زیبا می خواهند به فروشگاه اعتماد کنند و از آن خرید کنند، بنابراین طراحی داخلی طلافروشی باید چشمگیر و جذاب باشد.توصیه می کنیم به این موضوع توجه کنید. این مجموعه از فروشگاه های قیمت علاوه بر حمایت از زیبایی شناسی، باید قوانینی مانند امنیت و حفاظت را رعایت کنند.


از آنجایی که طلا به عنوان یک کالای بسیار گران قیمت و لوکس شناخته می شود، به محض ورود مشتری نباید به راحتی چیزی با ارزش به همه ارائه داد. بنابراین، فرآیند طراحی داخلی طلافروشی یکی از دشوارترین کارها در این زمینه است. از طراحی


دکوراتورها باید به این نکته توجه داشته باشند که طلا با سایر اقلامی که فروشندگان در صورت درخواست به مشتریان عرضه می کنند متفاوت است. بنابراین، دکوراسیون ویترین باید به مشتری اجازه دهد که آنها را از داخل ویترین ببیند که فروشنده هنگام تصمیم گیری نهایی برای خرید به خریدار ارائه می دهد.


طراحی دکوراسیون جواهر فروشی

طراحی فضای داخلی بسیاری از فروشگاه ها، اعم از بزرگ و کوچک، باید از نظر کارایی و همچنین زیبایی، استانداردهای لازم را داشته باشد تا بتواند تعداد زیادی از مشتریان را جذب کند و تمامی نیازهای آنها را برآورده کند.


انواع فروشگاهی فراکور در طراحی داخلی با اولویت هماهنگی با طراحی داخلی این مکان ها مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان مثال در گام اول باید توجه داشته باشیم که زیبایی و ایمنی در طراحی داخلی طلافروشی بسیار مهم است. همانطور که قبلا ذکر شد طراحی این محوطه یکی از پیچیده ترین طرح هایی است که در زمینه طراحی دکوراتیو انجام می شود. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، موضوع دیگری که باید در طراحی این فروشگاه ها بسیار دقت کرد، امنیت این مجموعه و بالاتر از هر چیز دیگری است.اکثر طراحان داخلی در دپارتمان کفپوش طلافروشی از انواع کفپوش ها مانند چوب استفاده می کنند تا زیبایی محیط را دو چندان کنند و مشتریان زیادی را به خود جذب کنند.


طراحی ویترین طراحی داخلی طلافروشی

طراحی ویترین طراحی داخلی طلافروشی

طراحی ویترین طراحی داخلی طلافروشی

ویترین ها در طلافروشی ها نقش کلیدی دارند. از آنجایی که یک کالای گران قیمت با قرار دادن آن در جذاب ترین و زیباترین ویترین می تواند بسیار چشم نواز و جذاب باشد. بر این اساس، طراحی ویترین این فروشگاه ها به این صورت است که مشتری نباید به اقلام موجود در ویترین دسترسی داشته باشد و این امکان را فراهم می کند. مشتری محصولات این سری را به صورت چند بعدی ببیند. هر زمان که فروشنده تصمیم نهایی را گرفت، آن را در دسترس قرار دهید.


در این طرح های دکوراسیون فروشگاهی ویترین شامل قفسه جلوی فروشگاه و قفسه های داخل فروشگاه می باشد. جلو ویترین این فروشگاه ها که معمولا از بیرون با شیشه های محکم و ضد ضربه پوشانده می شود، نشان دهنده جدیدترین اقلام فروشگاه است و از چند قطعه مانند طلا مانند جواهرات و گردنبند تشکیل شده است. حلقه ها و سایر اقلام باید به طور منظم قرار گیرند.


همچنین استفاده از شیشه های بادوام و ضد ضربه را برای قفسه ها و ویترین های فروشگاه خود توصیه می کنیم. منتخب ترین محصولات معمولا در ویترین مغازه قرار می گیرد. به این ترتیب نصب و طراحی به بهترین شکل ممکن بسیار مهم است و طراحان داخلی باید به آن توجه زیادی داشته باشند.

تماس با گروه دکور طلا فروشی  یودکور

انواع محتوا در اینستاگرام چیست؟

استراتژی تولید محتوای اینستاگرام به چه معناست؟

استراتژی برای شرکت ها در واقع همان نقشه راه و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف است. تعیین استراتژی به شرکت کمک می کند تا به هدف مورد نظر دست یابد و حتی زمان و منابع کمتری را در راه رسیدن به هدف صرف کند.


سفارش استراتژی تولید محتوا برای اینستاگرام نیز شامل برنامه ریزی دقیق برای جذب مخاطب به سمت هدف مورد نظر است.


مراحل توسعه استراتژی محتوا در اینستاگرام

حال که با معنای استراتژی و تدوین استراتژی تولید محتوای اینستاگرام آشنا شدید، بهتر است مراحل راه اندازی استراتژی تولید محتوای اینستاگرام عالی را توضیح دهید.


هدف خود را مشخص کنید

ابتدا باید هدف خود را از حضور در اینستاگرام مشخص کنید. آیا فقط به دنبال برندسازی هستید؟ یا می خواهید محصولات خود را از طریق اینستاگرام بفروشید؟ اینها اهداف بلند مدت سایت شما خواهند بود و شما به استراتژی کلی خود در مورد آنها نیاز دارید.


اما می توانید کمپین هایی را برای جلب توجه مخاطبان و افزایش فروش در نظر بگیرید. این نوع اهداف بلندمدت هستند، اما برای این اهداف نیز باید استراتژی تولید محتوا تدوین کنید.


بنابراین، اولین و مهمترین قدم این است که هدف خود را از حضور در اینستاگرام و اجرای کمپین های مختلف مشخص کنید.


تعیین اهداف در استراتژی اینستاگرام

مخاطب خود را بشناسید

شناخت مخاطب بسیار مهم و البته سخت است! شما باید مخاطبان و مشتریان خود را بشناسید. ببینید افراد چگونه هستند، نیازها و مشکلاتشان چیست، به چه نوع محتوایی علاقه دارند و... سپس با توجه به دانش کسب شده، محتوای مناسب تولید کنید و حتی لحن محتوای خود را مشخص کنید.


 اگر مخاطبان خود را به خوبی بشناسید، حتی ممکن است به این نتیجه برسید که اینستاگرام مکان مناسبی برای فعالیت برند شما نیست.چه نوع محتوایی برای کسب و کار شما مناسب است؟

می توانید انواع محتوای تصویری، ویدئویی و اینفوگرافیک را در اینستاگرام قرار دهید. اما امکان انتشار تنها محتوای متنی یا صوتی وجود ندارد. یعنی برای انتشار محتوای متنی باید از محتوای تصویری هم استفاده کرد. مگر اینکه بخواهید متن خود را در داستان قرار دهید.


با این حال، شما در انتخاب نوع محتوا آزاد هستید. محتوای بصری نیز بازخورد بیشتری نسبت به محتوای متنی دریافت می کند. اما با توجه به کسب و کارتان، باید ببینید از چه نوع محتوایی بیشتر استفاده کنید.


به عنوان مثال، مخاطبان پست های تصویری یا ویدیویی را دوست دارند، اسلایدها بهتر هستند یا IGTV، اگر قصد دارید محتوای زیادی در طول روز پست کنید، باید استوری ها را انتخاب کنید. بنابراین، توجه داشته باشید که بهترین نوع محتوای اینستاگرام برای شما چیست و تعادل مناسبی بین انواع محتوا ایجاد کنید.


انواع محتوا در اینستاگرام

موضوعات مناسب را انتخاب کنید

موضوعاتی که برای پست انتخاب می کنید باید با کسب و کار شما مرتبط باشد. این موضوعات می توانند گسترده باشند، اما باید به نوعی با کسب و کار شما مرتبط باشند و برای کاربر مفید باشند.


تاریخچه، مصاحبه، فرآیند کار، بررسی محصول، مقایسه، پرسش و پاسخ، محتوای آموزشی و حتی مطالب طنز... مرتبط با کسب و کار شما از بهترین موضوعات هستند.



یک تقویم محتوا ایجاد کنید

اکنون که هدف شما مشخص است، مخاطبان خود را می شناسید، می دانید که چه مقدار از محتوا استفاده کنید و در مورد چه موضوعاتی پست کنید، زمان آن فرا رسیده است که یک تقویم محتوا تهیه کنید.


یک تقویم محتوا به شما کمک می کند از قبل بدانید چه محتوایی باید در هر تاریخ منتشر شود. در این مورد، شما سعی می کنید قبل از آن تاریخ محتوای باکیفیت تولید کنید.قطعا برنامه ریزی در تولید محتوا مانند هر کسب و کار دیگری باعث عملکرد عالی می شود.


تقویم محتوا در استراتژی محتوا برای اینستاگرام

در زمان مناسب پست کنید

ممکن است تعجب کنید که زمان مناسب چه زمانی است؟ وقتی در مورد شخصیت های مخاطبان خود تحقیق می کنید، باید پاسخ این سوال را بیابید. زیرا زمان مناسب برای هر شغل می تواند متفاوت باشد. با این حال، آزمون و خطا و بررسی داده های اینستاگرام به شما کمک می کند پس از مدتی بهترین زمان برای ارسال محتوا را پیدا کنید تا مخاطبان بیشتری بتوانند پست شما را ببینند.


شما می توانید هر زمان که یک پست جدید منتشر می کنید یک داستان ایجاد کنید، زیرا احتمال دیده شدن داستان ها بیشتر از پست ها است. به این ترتیب، افرادی که به محتوای شما علاقه مند هستند، پست های شما را از دست نخواهند داد.


از تمام امکاناتی که اینستاگرام ارائه می دهد استفاده کنید

اینستاگرام مزایای زیادی را برای کاربران خود فراهم کرده است. سعی کنید از تمام این مزایا استفاده کنید.


به عنوان مثال، یک بیوگرافی جذاب برای سایت خود بنویسید.

از هشتگ های مرتبط برای پست های خود استفاده کنید.

از پخش زنده یا IGTV برای تعامل بیشتر با مخاطبان خود استفاده کنید.

فعالیت Instagram Insights خود را برای بهبود نقاط ضعف خود بررسی کنید

و…

برای داشتن محتوای زیبا از نرم افزارهای ویرایش استفاده کنید

اگر بودجه کافی دارید، بهترین کار برای محتوای بصری زیبا و با کیفیت در یک موضوع خاص، استخدام یک طراح گرافیک حرفه ای است. اما اگر کسب و کار کوچکی هستید و بودجه کافی ندارید، می توانید از نرم افزار ویرایش عکس و فیلم برای اینستاگرام استفاده کنید. بسیاری از این نرم افزارها رایگان هستند و برخی از آنها دارای قطعات رایگان هستند.


با کمک برنامه هایی مانند Canva، Photoshop و غیره می توانید ظاهر پست های خود را بهبود ببخشید تا توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید.البته باید زمان کافی برای یافتن بهترین طرح برای کسب و کار خود اختصاص دهید یا حداقل از یک متخصص مشاوره بگیرید.


نرم افزار ویرایش عکس

تعامل خود را با مخاطبان خود افزایش دهید

با مخاطبان خود درگیر شوید. اگر برای شما نظر گذاشتند، به آنها پاسخ دهید. حتی سعی کنید کمپین هایی را اجرا کنید تا مخاطبانتان محتوای شما را به اشتراک بگذارند یا مطالبی درباره شما ارسال کنند. البته اگر محتوای ارزشمند و باکیفیتی تولید کنید این امر به خودی خود اتفاق می افتد، اما لازم است هر از چند گاهی برای تعامل بیشتر با مخاطب کمپین هایی راه اندازی کنید.


توسعه حرفه ای اینستاگرام


نتیجه

داشتن استراتژی تولید محتوای اینستاگرام برای هر کسب و کاری یا هر شخصی که می خواهد از اینستاگرام درآمد کسب کند ضروری است. این ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد. اما حالا یک قلم و کاغذ بردارید. ایده های خود را بنویسید و استراتژی خود را تدوین کنید.


از طریق آزمون و خطا، به مرور زمان به یک استراتژی خوب دست خواهید یافت. هیچ کس از ابتدا موفق نبوده و بارها شکست خورده است. اما اگر می‌خواهید زودتر در مسیر موفقیت قرار بگیرید، می‌توانید از یک متخصص رسانه‌های اجتماعی کمک بگیرید یا خودتان متخصص شوید.


سوالات متداول

محبوب ترین مطالب در اینستاگرام کدامند؟

محتوای آموزشی، محتوای انگیزشی، محتوای روانشناختی و محتوای سرگرم کننده و طنز از جذاب ترین انواع محتوا در اینستاگرام هستند.


آیا داشتن استراتژی برای تولید محتوا در اینستاگرام ضروری است؟

نه! اما برای موفقیت در اینستاگرام، برندسازی، افزایش فالوور و افزایش فروش در اینستاگرام، تدوین استراتژی تولید محتوا ضروری است.


انواع محتوا در اینستاگرام چیست؟

محتوا در اینستاگرام بر اساس محتوای بصری است.محتوای متنی باید همراه با عکس یا فیلم منتشر شود. اینفوگرافیک، IGTV، استوری، لایو، گیف و پادکست به همراه محتوای بصری نیز در اینستاگرام قابل ارسال است.


محتوای خوب برای اینستاگرام چه ویژگی هایی دارد؟

محتوای خوب باید ارزش ایجاد کند. برای مخاطب مفید و جذاب باشد. لحن محتوا باید با توجه به مخاطب انتخاب شود. از نظر بصری سایز عکس و فیلم باید متناسب با سایز اینستاگرام باشد، کیفیت صدا و تصویر بالا باشد و برای ایجاد محتوای بصری از رنگ ها و طرح های جذاب و خلاقانه استفاده کنید.

هنگام تهیه رپورتاژ تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

بنابراین کسب و کارها می توانند تصمیمات آسان و بهتری بگیرند، وب سایت مناسب را انتخاب کنند و رپورتاژ تبلیغاتی ارزان و دائمی خریداری کنند. تریبون، یک پلتفرم انتشار تبلیغات، به دنبال ارائه مقرون به صرفه ترین قیمت ها و طراحی بسته های ویژه گزارش تبلیغاتی است.

هنگام تهیه رپورتاژ تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از اینکه بتوانید گزارش خود را منتشر کنید و کانال تحویل محتوای مناسب را برای رساندن پیام خود به مخاطبان خود انتخاب کنید، یک مرحله مهم در تهیه و ویرایش گزارش شما وجود دارد که بسیار مهم است. هنگام ایجاد گزارش تبلیغاتی باید به چند نکته توجه داشت.

گزارش تبلیغاتی

انطباق ساختاری

نوشتن هر نوع متنی ساختار خاصی دارد که باید از اصول صحیح پیروی کند. رپورتاژ نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما باید بتوانید از ابتدا تا انتها ساختار صحیح را طی کنید تا فراخوانی برای اقدام (CTA) خود را ایجاد کنید.

 مقاله و اخبار بنویسید

به جای قرار دادن مستقیم تبلیغات، همانطور که از نام رپورتاژ تبلیغات پیداست، هدف آن اطلاع رسانی، ترویج و ارتباط با خوانندگان از طریق متونی است که ماهیت اخبار و مقاله دارند.

بدون کپی

ارزش کلی یک گزارش تبلیغاتی خوب در بهره وری و منحصر به فرد بودن آن است. گزارش ها نباید کپی شده یا به طور قابل توجهی مشابه سایر نمونه های گزارش تبلیغاتی باشند.

از کلمات کلیدی استفاده کنید

همیشه از کلیدواژه اصلی و کلیدواژه های خانوادگی آن در گزارش های تبلیغاتی خود استفاده کنید تا بتوانید به سرعت متوجه شوید که مخاطبان شما روی چه چیزی تمرکز می کنند. همچنین موضوعات برای بهبود سئوی سایت موثر است.مزایای رپورتاژ تبلیغات چیست؟

طبیعتاً روابط عمومی مهم نیست که چگونه انجام شود. یکی از دلایل اهمیت رپورتاژ تبلیغات، فراگیر بودن نحوه انتشار متن در رسانه های مختلف آفلاین و آنلاین است.

البته رپورتاژ خبری و رپورتاژ تبلیغات فواید زیادی دارد که در زیر به برخی از مهم ترین مزایای آن ها اشاره شده است.

افزایش دید

جامعیت و جامعیت گزارش تبلیغاتی فوق به ما این امکان را می دهد که طیف گسترده ای از مخاطبان را هدف قرار دهیم زیرا کانال های تحویل محتوا زیادی برای انتخاب داریم، از جمله سایت های محبوب، شبکه های اجتماعی و رسانه های مکتوب، انتشار گزارش های تبلیغاتی شانس برند شما را افزایش می دهد. و محصولات در حال نمایش یکی از ویژگی های اصلی گزارش، برندسازی و آگاهی از برند است.

مناسب برای همه

یکی دیگر از مزیت های مهم رپورتاژ تبلیغات این است که تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند از این روش برای اهداف مختلف استفاده کنند. فرقی نمی کند کسب و کار شما B2B باشد یا B2C. نکته مهم این است که انتشار گزارش های تبلیغاتی قوی می تواند با پیام شما مخاطبان زیادی را جذب کند.

 بهبود نام تجاری و اعتبار برند

همانطور که قبلا ذکر شد، یکی از مهم ترین مزایای انتشار گزارش در کانال های محبوب ارائه محتوا، افزایش آگاهی از برند است. علاوه بر این، ادامه انتشار گزارش های خود به ایجاد اعتبار در برند شما کمک می کند.

هزینه معقول

گزارش خبری مقرون به صرفه‌تر از روش‌های دیگر است و بسیاری از کانال‌های توزیع محتوا آن را منتشر می‌کنند، حتی اگر گزارش آنقدر قدرتمند باشد که مخاطبان زیادی را جذب کند.با هزینه ای معقول، می توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید و نرخ تبدیل و وضعیت سئو سایت خود را بهبود بخشید.

بهبود سئو

تولید و انتشار رپورتاژآگهی  با قیمت مناسب یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای دریافت بک لینک و بهبود سئوی خارجی سایت شماست. دلیل اصلی این مشکل این است که اگر گزارش خود را در یک سایت محبوب منتشر کنید و به کلمات کلیدی مورد نظر خود لینک دهید، می توان آن لینک را از یک سایت معتبر دنبال کرد. علاوه بر این، متن گزارش در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری خواهد داشت.


SMB هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می‌نمایند، ۱۲۶٪ فالور بیشتری آنها را دنبال می‌کند نسبت به آنهایی که از بازاریابی محتوا استفاده نمی‌کنند.

۶۱٪ از خریدهای آنلاین، نتیجه مستقیم مشتری است که یک وبلاگ را می‌خواند.

شرکت‌هایی که بیش از ۱۶ پست وبلاگ در هر ماه منتشر می‌کنند، ۳٫۵ برابر ترافیک بیشتری نسبت به شرکت‌هایی که چهار (یا کمتر) پست در هر ماه ارسال کرده‌اند، دارند.

محتوا برابر با رشد تجارتتان است. بنابراین بیایید با استراتژی محتوا شروع کنید.


۲. برنامه ریزی و استراتژی محتوا

شما شروع به ساختن خانه بدون طرح، مجسمه‌ای بدون طرح یا شرکتی بدون بیانیه مأموریت، نمی‌کنید. بنابراین بدون ایجاد برنامه، نباید به تولید محتوا بپردازید. در غیر این صورت امکان دارد از هدف خود منحرف شوید.


یک استراتژی محتوا شامل همه چیز است، از نام تجاری و لحن گرفته تا اینکه چگونه محتوای خود را تبلیغ کرده و در نهایت مورد استفاده مجدد قرار بگیرد.


بیایید قدم به قدم به نحوه ایجاد برنامه محتوا خود بپردازیم.


برنامه ریزی و استراتژی محتوا

 انتخاب اهداف محتوا

برای تولید محتوا باید مشابه یک کمپین بازاریابی سنتی، استراتژی محتوا شما در جهت اهداف بازاریابیتان باشد (که باید از اهداف شرکت شما محسوب شود). تا زمانی که اهدافتان SMART باشند، می‌تواند به جذب بازدید کننده بیشتر به سایتتان تا تولید بیشتر منجر شود؛ نمونه‌ای از این نوع هدف، افزایش ترافیک ارگانیک به وبلاگ در سه ماهه بعدی به اندازه ۲۵٪ است.


پس از مشخص کردن این موضوع، هر یک از مطالب ایجاد شده، باید با هدفتان مطابقت داشته و در کسب نتیجه دلخواهتان، مشارکت داشته باشد. درمجموع، بهتر است از اهداف خود شروع کنید سپس محتوایتان را تولید نمایید.


پرسونای خریدار (Buyer Persona)

ساختن یک استراتژی محتوا، بیشتر از آن است که تنها به این فکر کنید که می‌خواهید چه نوع محتوایی ایجاد نمایید. ابتدا باید بدانید با چه کسی صحبت می‌کنید، چگونه می‌خواهید با آنها حرف بزنید و کجا آنها را پیدا خواهید کرد. نکته کلیدی در ابتدا یک تولید محتوا موفقیت آمیز، این است که هر خواننده‌ای احساس کند که به طور مستقیم و شخصی با آنها صحبت می‌کنید.


تنها راه برای انجام این کار، صمیمی بودن با بازدید کنندگان و مشتریان است. شما باید آنها را مانند دوست قدیمی خود بشناسید. باید از موانع، نقاط درد، چالش‌ها و ترس های آن‌ها آگاه باشید. به همین ترتیب، می‌توانید بهترین نتیجه ممکن، راه حل رؤیایی و بزرگترین خیالات آنها را درک کنید.


همیشه به یاد داشته باشید که شما در حال بازاریابی با انسانهایی هستید که می‌خواهند احساس ارتباط داشته باشند. در حالت ایده آل، می دانید و می‌توانید مستقیماً با هر فردی که از وبسایت شما بازدید می‌کند، صحبت نمایید اما نمی‌توانید این کار را عملی کنید. به نظرتان راه حل چیست؟ باید یک پرسونای خریدار ایجاد کنید.


در تولید محتوا آنچه اهمیت دارد این است که پرسونای خریدار شما، شخصی است که می‌خواهید با محتوایتان به آن برسید. این شخصیت نیمه داستانی به عنوان نماینده مخاطب هدفتان، یعنی افرادی که به احتمال زیاد از پیامتان سود می‌برند و مشتری می‌شوند، خدمت می‌کند.


ایجاد یک شخصیت خریدار نیاز به کمی تحقیق، برخی از حدس‌ها و ترفندها دارد. اما نتیجه نهایی، یک تصویر واضح از شخصی است که می‌خواهید به بازار عرضه کنید و کسی که با خوشحالی محتوای شما را استفاده کند.


تکیه کردن به سفر خریدار (Buyer’s Journey)

اگر تا به حال سردرد داشته‌اید، اولین کاری که احتمالاً انجام داده‌اید تلاش برای کشف علت آن بوده است. شاید شما دچار کمبود آب بدن یا کمبود کافئین شده‌اید یا شاید بیمار بوده‌اید. بعد از تشخیص مشکل، به سمت راه حل‌ها حرکت خواهید کرد، مثلاً مقداری آب بنوشید، یک اسپرسو بگیرید یا یک دارو مصرف کنید.فقط به این دلیل که شما با یک استراتژی کاملاً تعریف شده شروع نکرده اید، به این معنی نیست که محتوای شما در حال حاضر در چارچوب نیست.


ممیزی محتوا در تولید محتوا به سادگی آنچه را که قبلا انجام داده اید می گیرد، سپس آن را سازماندهی می کند تا بتوانید از آن در طرح محتوای جدید خود استفاده کنید. این فرآیند ممکن است شامل بازنویسی مقاله باشد، یا ممکن است شکاف هایی را که باید با محتوای متناسب با شخصیت شما و مرحله سفر مخاطبان شما پر شود، آشکار کند. در اینجا نحوه انجام ممیزی محتوا آمده است:


تمام محتوای خود را در یک صفحه گسترده جمع آوری کنید.

ستون هایی را برای کلمات کلیدی هدف، شخصیت های خریدار، مرحله سفر خریدار، قالب و موضوع اصلی ایجاد کنید، سپس آنها را برای هر قسمت از محتوا پر کنید.

ستون‌هایی را برای معیارهای کلیدی خود، مانند بازدید از صفحه، اشتراک‌گذاری، تعامل با مخاطب و موارد دیگر اضافه کنید.

در نهایت، باید هر پست را (با استفاده از هایلایت یا ستون دیگری) با توجه به مواردی که خوب کار می کنند یا نیاز به بهبود دارند، بازنویسی کنید، یا می توانید آن را با پست دیگری ادغام کنید.

در حالی که اصلاح محتوا می تواند خسته کننده به نظر برسد. اما تمام کارهای دستی ارزش افزایش ترافیک و سرنخ را دارد. علاوه بر این، می توانید طرح تایید شده خود را ارتقا دهید.


قالب مناسب را انتخاب کنید

آن شخصیت خریدار را که ایجاد کردید به خاطر دارید؟ شما برای آنها محتوا تولید می کنید. این بدان معناست که شما باید محتوا را در قالبی تهیه کنید که مشتریان بالقوه شما بتوانند به راحتی و با لذت از آن استفاده کنند.


فرمی که انتخاب می کنید می تواند یک پست وبلاگ، ویدئو، نمایش اسلاید، گرافیک، کتاب الکترونیکی، کاغذ سفید، پادکست یا هر چیز دیگری باشد که ذهن خلاق شما می تواند تصور کند.به آن به عنوان بازیافت فکر کنید. شما می خواهید زمان کمتری را صرف کنید تا محتوای خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید. به عنوان مثال، یک پست وبلاگی که در مورد آمار بازاریابی نوشته اید می تواند به عنوان یک اینفوگرافیک عالی یا حتی یک ویدیو نیز استفاده شود. اگر چیزی را با یک الگو ایجاد کرده اید، سعی کنید از هر روش دیگری که می توانید استفاده کنید تا آن اطلاعات به همان اندازه موثر باشد.


3. انواع محتوا را بشناسید

اول از همه، باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه نوع محتوایی را برایشان جالب می‌دانند و زمانی را صرف خواندن آن می‌کنند. این می تواند به شما کمک کند بین چندین نوع محتوا برای ارائه به مخاطبان خود انتخاب کنید. برخی از محبوب ترین انواع محتوا عبارتند از:


انواع محتوا را بشناسید

وبلاگ

محتوای وبلاگ به راحتی قابل هضم و جذاب است و به گونه ای طراحی شده است که مخاطبان شما را از آنچه در کسب و کار شما می گذرد آگاه کند. اگر صاحب رستوران هستید، شاید بهتر باشد چند مقاله کوتاه در وبلاگ خود منتشر کنید. این محتوا می تواند در مورد هر چیزی باشد، از جمله منو، نحوه پخت غذا، اینکه چگونه خود را از سایر رقبا متمایز می کند و حتی تاریخچه رستوران شما. ایجاد محتوای باکیفیت می تواند مخاطبان را جذب کند و افراد بیشتری را به رستوران خود دعوت کند، بنابراین ایجاد محتوای با کیفیت برای کسب و کار خود را در اولویت قرار دهید.

نکته مهم دیگر در مورد ارسال مطالب در وبلاگ این است که نباید زیاد وقت بگذارید زیرا خارج از علاقه مخاطب بوده و برای او جذاب نخواهد بود. بهترین پست های وبلاگ حدود 700-1000 کلمه هستند.

مطالب طبقه بندی شده

اگر یک سایت تجارت الکترونیک دارید، باید محتوای خود را دسته بندی کنید.شما نمی توانید از تمام کلمات دنیای واقعی در وب سایت خود استفاده کنید، در واقع استفاده شما از کلمات بستگی به نحوه ارائه محصولات خود دارد. یک قانون کلی این است که از 200 کلمه در هر دسته محتوا استفاده کنید.