مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مبل پایه بلند چیست؟

مبلمان نقش بی چون و چرایی در زیبایی و عملکرد خانه دارد ، در واقع مبلمان در دکوراسیون هر فضایی کمکی به عملکرد است و راحتی را برای استفاده کنندگان از فضا ایجاد می کند. بنابراین ، انتخاب مبل مناسب بسیار مهم و یک چالش اساسی است. امروزه سبک های مختلفی در بازار موجود است که می توان با توجه به سبک تزئین موجود ، آنها را انتخاب و خریداری کرد.

 

ست مبلمان برای چند نفر هنگام صحبت در مورد مبلمان در دکوراسیون منزل به ذهن متبادر می شود ، اما شزلون یک مبلمان منحصر به فرد است که می تواند به صورت جداگانه با یک میز مبلمان یا سایر عناصر جذاب و جذاب به دکور اضافه شود. گوشه ای دنج در ایجاد دکور

 

مبل شاسی بلند مانند دیگر مبل ها ، دو نوع اصلی شاسی بلند کلاسیک و شاسی بلند راحت وجود دارد که با توجه به نوع کاربرد در دکوراسیون استفاده می شود. 

مبل اتاق نشیمن شاسی بلند دارای دسته ای قوسی است. صندلی های ایستاده ایستاده به راحتی از این مبلمان راحتی مطلوب را برای مخاطب فراهم نمی کنند ، با این حال مبل های شاسی بلند اغلب طرفداران خاص خود را دارند.

Royal Chaise Lounge: در واقع متعلق به خانواده ای از مبلمان کلاسیک و استیل است که معمولاً دارای دسته ای چوبی است که معمولاً با خاتم ارتباط دارد و آنها از پارچه های ساتن یا مخمل مانند انواع مبلمان کلاسیک استفاده می کنند. به راحتی آن را جداگانه در اتاق خواب یا کنار مبلمان مستقر در فضای زندگی قرار دهید و جلوه منحصر به فردی به فضای خانه خود ببخشید.

 

Crowned Chaise Lounge: این در اصل همان شاسی بلند سلطنتی است با این تفاوت که این مدل به دلیل ماهیت نسبتاً لوکس خود ، عمدتا در ترکیب با ست مبلمان استفاده می شود و کمتر در فضایی مانند اتاق خواب استفاده می شود. البته هیچ قانونی استفاده از آن را در اتاق خواب کلاسیک شما منع نمی کند.

شاسی بلند راحت: این نوع شاسی بلند جدید است ، برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما بسیار مناسب است.

 

تختخواب مدرن: تختخواب سفارشی معمولاً بدنه ای چوبی دارد اما سبک مدرن آن نامنظم است شما فقط باید یک تکیه گاه مدرن با بدنه فلزی داشته باشید تا براقیت را به فضای دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید.

Sport Chase Long: Or Modern یکی دیگر از انواع تعقیب و گریز است که در طراحی ، رنگ و طراحی بیشتر از لباس های معمولی استفاده شده است ، بنابراین می توان آنها را به راحتی با هر سبک تزئینی ترکیب کرد. این مدل های Chase Lounge برای سبک های ترکیبی بسیار مناسب هستند.

راهنمای خرید ظروف آشپزخانه - یخچال و فریزر

هنگام خرید دکوراسیون منزل ، لوازم و تجهیزات آشپزخانه بیشترین بودجه را به خود اختصاص می دهد و به دلیل کاربردی بودن و هزینه بالای آن ، زیبایی و کیفیت بسیار مهم است.

 

روش انتخاب وسایل اصلی آشپزخانه به سبک دکوراسیون داخلی و رنگ آن بستگی دارد ، اما در اولین قدم باید بدانید که انتخاب وسایلی که از نظر مصرف انرژی ، زیبا ، جدید و با قیمت مناسب بطور همزمان امکان پذیر نباشد و بسته به ترجیحات خود با دقت انتخاب کنید و در انتخاب خود با احتیاط رفتار کنید ، اما سخت گیر نباشید.

 

 انتخاب ظروف آشپزخانه نه تنها از نظر زیبایی و ظاهر بر دکوراسیون تأثیر می گذارد بلکه می تواند در هزینه ها و سبک زندگی نیز تأثیرگذار باشد. به عنوان مثال ، فناوری های جدید گرچه در ابتدا گران ترند اما در طولانی مدت می توانند منجر به کاهش مصرف و کارایی بیشتر شوند.

یخچال انتخاب کنید

خرید یخچال و فریزر به دلیل اهمیت و عمر مفید آن کار دشواری است ، بنابراین یک سرمایه گذاری مهم محسوب می شود ؛ هنگام خرید یخچال و فریزر علاوه بر قیمت و طبقه بندی تجهیزات ، سایر فاکتورها مانند مصرف برق ، ظرفیت و اشغال نیز باید در نظر گرفته شود .

 

انتخاب نوع یخچال به سبک زندگی و تعداد اعضای خانواده بستگی دارد ، زیرا با افزایش تعداد اعضای خانواده ، تقاضا برای غذا و فضای ذخیره سازی بیشتر نیز افزایش می یابد ؛ از طرف دیگر ، توانایی یخچال و فریزر در سالم نگه داشتن غذا نیز خیلی مهم.

 

انتخاب ظرفیت مناسب شاید سخت ترین و مهمترین قسمت خرید یخچال فریزر باشد. معمولاً برای یک خانواده دو نفره ، یخچال با ظرفیت 250-380 لیتر کافی است ، اما برای یک خانواده پرجمعیت ، بهتر است از مدل های 350 لیتری به بالا استفاده کنید ، از جمله مدل های ساید بای ساید و دوقلو. این بسیار مهم است.

 

طبق قوانین کلی ، در دکوراسیون آشپزخانه ، دو طرف یخچال باید حداقل 5 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد ، بنابراین قبل از خرید لطفا به محل و اندازه استاندارد یخچال و فضای داخلی آن توجه کنید.

برای اندازه گیری ابعاد درب ورودی و راهروها از یک متر استفاده کنید و مطمئن شوید که می توانید یخچال را با خیال راحت و بدون خراشیدن کابینت و دیواره های راهرو به داخل آشپزخانه بیاورید.

 

بنابراین ، برای انتخاب صحیح یخچال و فریزر ، علاوه بر زیبایی ، تعداد و ظرفیت یخچال از اولویت ها و نکات بسیار مهم است.

 

امکانات و فضای اضافی ، یخچال های ساید بای ساید را برای بسیاری از خانواده ها مناسب تر می کند.

گزینه ها و عملکردهای مختلف از جمله دستگاه یخ و آب پاش ، ظرفیت ذخیره سازی خوب ، بهترین ورودی و خروجی برای معلولان ، اما معایب یخچال های ساید بای ساید فضای زیادی را برای دستگاه های یخ ، آب و یخچال و فریزر اشغال می کند. فضای داخلی باریک است ، حجم آن زیاد است و فضای زیادی را اشغال می کند و نمی توان آن را از طریق یک راهرو باریک در یک فضای باریک قرار داد.

 

 اما ، برای یخچالهای دو نفره می توان آنها را در یک فضای جداگانه مانند قسمت پشت آشپزخانه که برای آشپزخانه های کوچک یا خانه هایی با راهروهای باریک مناسب است ، قرار داد. یخچال و فریزر ظرفیت ذخیره سازی خوبی دارد ، اما در مجموع فضای نسبتاً زیادی را اشغال می کنند.

رنگ سفید کلاسیک دکوراسیون آشپزخانه متداولتر از استیل است زیرا ارزان ، پاک کردن لکه ها و سازگار با سبک های مدرن و کلاسیک است ، اما استیل همیشه طرفدار خاص خود را دارد. ، جلوه های مختلفی را برای دکوراسیون به ارمغان می آورد. او انجام می دهد.

برای یخچال و فریزرهایی با الگوی رنگی متفاوت می توان گفت که انتخاب رنگ تأثیر بی نظیری در دکوراسیون ایجاد می کند و می تواند با رنگ دکوراسیون داخلی فضا هماهنگی بیشتری داشته باشد ، اما ساخت و استفاده از آن مشکل ساز است قادر به ایجاد تغییر و بازسازی باشد. این همچنین شامل هزینه های تعویض و خرید مجدد است. همچنین توجه داشته باشید که لوازم تیره یا مشکی می توانند آشپزخانه شما را تاریک و کوچک نشان دهند.

در آخر ، به ویژگی هایی مانند یخ ساز و آبسردکن ، کابینت و سبزیجات ، موقعیت درب یخچال ، تنظیمات کنترل دمای یخچال ، تعداد و قابلیت تمیز کردن کف ، محفظه خنک کننده سریع کودکان و کلید ایمنی توجه کنید اندازه خانواده ، سبک دکوراسیون را تعیین کنید و نیازهای اولویت دار یخچال ها باید 8٪ هزینه قبض های انرژی را تأمین کنند. یخچالهای بزرگتر نسبت به یخچالهای کوچکتر انرژی بیشتری مصرف می کنند. ستاره درجه بندی برچسب انرژی به شما کمک می کند تا میزان مصرف انرژی را اندازه گیری کنید ، بنابراین بهتر است یخچال و فریزر با ستاره های بیشتری انتخاب کنید زیرا هزینه استفاده آن کمتر است.

 

هنگام انتخاب یخچال ، برخی از طرح ها فریزر را در بالا و یخچال را در پایین قرار می دهند. این مدل فضای زیادی دارد. اما برای استفاده از قسمت پایین یخچال و فریزر (ممکن است مجبور باشید بسیاری از کارها را در طول روز انجام دهید) ، باید مدام خم شوید. با این حال ، اگر فریزر در پایین و یخچال و فریزر در بالا باشد ، این طرح دید کافی و دسترسی به غذا را فراهم می کند ، در عین حال ظرفیت کافی نیز دارد و برای دریافت غذا اغلب مجبور نیستید خم شوید ، بنابراین لطفا در صورت لزوم نوع استفاده را انتخاب کنید.