مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مبل پایه بلند چیست؟

مبلمان نقش بی چون و چرایی در زیبایی و عملکرد خانه دارد ، در واقع مبلمان در دکوراسیون هر فضایی کمکی به عملکرد است و راحتی را برای استفاده کنندگان از فضا ایجاد می کند. بنابراین ، انتخاب مبل مناسب بسیار مهم و یک چالش اساسی است. امروزه سبک های مختلفی در بازار موجود است که می توان با توجه به سبک تزئین موجود ، آنها را انتخاب و خریداری کرد.

 

ست مبلمان برای چند نفر هنگام صحبت در مورد مبلمان در دکوراسیون منزل به ذهن متبادر می شود ، اما شزلون یک مبلمان منحصر به فرد است که می تواند به صورت جداگانه با یک میز مبلمان یا سایر عناصر جذاب و جذاب به دکور اضافه شود. گوشه ای دنج در ایجاد دکور

 

مبل شاسی بلند مانند دیگر مبل ها ، دو نوع اصلی شاسی بلند کلاسیک و شاسی بلند راحت وجود دارد که با توجه به نوع کاربرد در دکوراسیون استفاده می شود. 

مبل اتاق نشیمن شاسی بلند دارای دسته ای قوسی است. صندلی های ایستاده ایستاده به راحتی از این مبلمان راحتی مطلوب را برای مخاطب فراهم نمی کنند ، با این حال مبل های شاسی بلند اغلب طرفداران خاص خود را دارند.

Royal Chaise Lounge: در واقع متعلق به خانواده ای از مبلمان کلاسیک و استیل است که معمولاً دارای دسته ای چوبی است که معمولاً با خاتم ارتباط دارد و آنها از پارچه های ساتن یا مخمل مانند انواع مبلمان کلاسیک استفاده می کنند. به راحتی آن را جداگانه در اتاق خواب یا کنار مبلمان مستقر در فضای زندگی قرار دهید و جلوه منحصر به فردی به فضای خانه خود ببخشید.

 

Crowned Chaise Lounge: این در اصل همان شاسی بلند سلطنتی است با این تفاوت که این مدل به دلیل ماهیت نسبتاً لوکس خود ، عمدتا در ترکیب با ست مبلمان استفاده می شود و کمتر در فضایی مانند اتاق خواب استفاده می شود. البته هیچ قانونی استفاده از آن را در اتاق خواب کلاسیک شما منع نمی کند.

شاسی بلند راحت: این نوع شاسی بلند جدید است ، برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما بسیار مناسب است.

 

تختخواب مدرن: تختخواب سفارشی معمولاً بدنه ای چوبی دارد اما سبک مدرن آن نامنظم است شما فقط باید یک تکیه گاه مدرن با بدنه فلزی داشته باشید تا براقیت را به فضای دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید.

Sport Chase Long: Or Modern یکی دیگر از انواع تعقیب و گریز است که در طراحی ، رنگ و طراحی بیشتر از لباس های معمولی استفاده شده است ، بنابراین می توان آنها را به راحتی با هر سبک تزئینی ترکیب کرد. این مدل های Chase Lounge برای سبک های ترکیبی بسیار مناسب هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد