مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

جدول برنامه ریزی هفتگی

جدول برنامه ریزی هفتگی یکی از فوق العاده ترین روش ها برای برنامه ریزی هفته شما به صورت کامل است. با این جدول ها شما می توانید مطمعن باشید که کاری از قلم نمی افتد.

برنامه ریزی مهم ترین و هوشمندانه ترین اقدامی است که شما برای رسیدن به اهدافتان می توانید انجام دهید. جدول برنامه ریزی هفتگی که ما برای شما آماده کرده ایم به شما این امکان را می دهد که بتوانید با برنامه ریزی هفتگی صحیح و مدیریت زمان و جدول برنامه ریزی به کارهایتان نظم ببخشید.

ابزارهای برنامه ریزی به ما کمک می کند تا اهداف و برنامه های خود را به درستی پیش ببریم و مهمتر از همه اینکه برای انجام امور شخصی و مورد علاقه خود نیز زمانی را اختصاص دهیم و دچار روزمرگی نشویم.
 
ادامه مطلب ...

دانلود جدول برنامه ریزی ماهانه

جدول برنامه ریزی ماهانه در قالب های مختلف (PDF و یا بصورت دیجیتال) به عنوان یک ابزاری مفید و کاربردی برای پیگیری اهداف روزانه، شخصی، کاری، درسی و مالی مورد استفاده بسیاری از افراد موفق قرار می گیرد.


با استفاده از جدول برنامه ریزی ماهانه زندگی می توانید پس انداز و درآمد ماهانه خود را رصد نمایید. بصورت کلی می توان در اهداف کاری و مدیریت زمان تکست های مختلف طولانی مدت از جدول برنامه ریزی ماهیانه استفاده نمود.


تاکنون مقالات و ویدیوهای متعددی پیرامون موضوع نحوه برنامه ریزی و هدف گذاری و مدیریت زمان را با شما به اشتراک گذاشته ایم. حال نوبت آن رسیده است که به معرفی ابزارهایی برای برنامه ریزی و نظم شخصی بپردازیم.


برخی از ابزارهای دیجیتالی معروف و پرکاربرد برنامه ریزی مانند: Evernote, OneNote, Todoist هستند.


  ادامه مطلب ...

جدول برنامه ریزی روزانه و دانلود آن

برنامه زندگی چیست؟

برنامه زندگی نقشه راهی برای زندگی شماست که به شما کمک می کند آنچه را که برایتان مهم است اولویت بندی کنید. بر اساس اولویت های خود تصمیم بگیرید و به سمت زندگی مورد نظر خود حرکت کنید. این طرح مسیر روشنی را برای زندگی شما فراهم می کند، اما باید انعطاف پذیر نیز باشد. با تغییر زندگی، ارزش ها و اولویت های شما نیز ممکن است تغییر کند. پروژه زندگی یک سند زنده است که برای اطمینان از بازتاب صادقانه زندگی شما نیاز به توجه دوره ای دارد. نمودار برنامه ریزی راهنمای شخصی شما برای چگونگی زندگی و آنچه برای شما مهم است و برای رسیدن به زندگی مورد نظرتان باید انجام دهید.


  ادامه مطلب ...

پارادایم چیست و انواع آن

تغییر پارادایم چگونه به موفقیت شما کمک کرده است؟

به گفته دکتر پل جنکینز، دو پارادایم وجود دارد: پارادایم سرزنش و پارادایم عاملیت.

پارادایم سرزنش برای افرادی کار می کند که همیشه از عبارت "تقصیر من نیست، تقصیر آنهاست" استفاده می کنند. دکتر جنکینز افزود که این الگویی از مردم است که دولت، اقتصاد، جامعه یا نهادها را مقصر می دانند.

پارادایم عامل یا سازنده مختص کسانی است که مسئولیت شرایط زندگی خود را بر عهده می گیرند و به مشکلاتشان پاسخ می دهند. به جای سرزنش دیگران یا خود، به دنبال راه حلی برای مشکلات خود هستند.

اکنون که این دو پارادایم را فهمیدیم، بیایید در مورد اینکه چگونه تغییر پارادایم می تواند به شما در موفقیت در زندگی کمک کند، بحث کنیم. زمانی که بتوانید پارادایم خود را از سرزنش به علت تغییر دهید. چیزها را متفاوت خواهید دید.

  ادامه مطلب ...