مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

جدول برنامه ریزی روزانه و دانلود آن

برنامه زندگی چیست؟

برنامه زندگی نقشه راهی برای زندگی شماست که به شما کمک می کند آنچه را که برایتان مهم است اولویت بندی کنید. بر اساس اولویت های خود تصمیم بگیرید و به سمت زندگی مورد نظر خود حرکت کنید. این طرح مسیر روشنی را برای زندگی شما فراهم می کند، اما باید انعطاف پذیر نیز باشد. با تغییر زندگی، ارزش ها و اولویت های شما نیز ممکن است تغییر کند. پروژه زندگی یک سند زنده است که برای اطمینان از بازتاب صادقانه زندگی شما نیاز به توجه دوره ای دارد. نمودار برنامه ریزی راهنمای شخصی شما برای چگونگی زندگی و آنچه برای شما مهم است و برای رسیدن به زندگی مورد نظرتان باید انجام دهید.


  چرا برنامه ریزی برای زندگی مهم است؟

یک برنامه زندگی برای کمک به کنترل زندگی و آینده تان مهم است. با ایجاد یک برنامه زندگی، ارزش های خود، آنچه برای شما مهم است و آنچه در زندگی خود می خواهید را شناسایی می کنید. سپس، هنگامی که با یک تصمیم مواجه می شوید، گزینه های خود را با ارزش های خود می سنجید و گزینه ای را انتخاب می کنید که با اولویت های شما همسو باشد یا شما را به مسیر انتخابی شما هدایت کند.مراحل ایجاد نمودار برنامه ریزی زندگی شخصی:

ایجاد یک برنامه زندگی یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید تا بتوانید آنچه را که در زندگی بیشتر می خواهید انجام دهید و یک استراتژی برای تحقق آن ایجاد کنید.

یک چشم انداز ایجاد کنید.

به خودتان اجازه دهید رویاهای بزرگ داشته باشید. تصور کنید یک روز عادی در زندگی ایده آل شما چگونه خواهد بود. تصور کنید کجا کار می کنید، چه نوع کاری انجام می دهید و چقدر درآمد دارید. روابط خود را با دوستان و خانواده تصور کنید. شاید زندگی ایده آل شما به معنای کسب مهارت های جدید برای یافتن شغل رضایت بخش تر باشد. شاید مهارت های خود را افزایش دهید تا بازارپذیری خود را افزایش دهید و شغلی با درآمد بهتر پیدا کنید. شاید کار در خانه باشد تا زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانید.


در مورد چیزهایی که می خواهید در زندگی خود بهبود ببخشید فکر کنید. این می تواند شامل حوزه های مختلف زندگی، مانند امور مالی، شغلی یا سلامتی باشد. ممکن است نقاط ضعفی را به همراه داشته باشد که می خواهید آنها را برطرف کنید. در نظر بگیرید که چگونه پیشرفت خود را اندازه گیری می کنید و موفقیت را تعریف می کنید. .


دانلود نسخه pdf, word جدول برنامه ریزی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد