مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

آنچه که باید در زمان خرید اینترنتی لباس در نظر داشته باشید

آنچه که باید در زمان خرید اینترنتی لباس در نظر داشته باشید:

توجه به جدول سایزبندی فروشگاه اینترنتی

یکی از بزرگترین دغدغه ها که مانع خرید اینترنتی در اغلب افراد است؛ مساله انتخاب اندازه لباس درست و مناسب. تجربه سایزبندی اشتباه برای همه افراد در خرید اینترنتی حتی یک بار هم شده، رخ داده است. قبل از هر گونه اقدام برای خرید اینترنتی حتما به چارت و یا جدول سایزبندی که در وب سایت فروشگاه وجود دارد مراجعه کنید و سپس سایز اصلی خود را در آن جدول پیدا کنید و مطابق سازی نمایید. نکته مهم اگر وب سایت فروشگاه اینترنتی فاقد جدول سایزبندی نبود و اندازه ها را بصورت دقیق نداشت؛ آن سایت معتبر نیست و از آن چیزی نخرید.


داشتن اندازه های به روز خود

بعد از اینکه از وجود یک جدول سایزبندی لباس دقیق مطمئن شدید، نوبت آن است که اندازه های دقیق خود را بگیرید. مهمترین اندازه ها برای خرید لباس اندازه های (دور سینه، دور کمر و دور باسن) این سه اندازه اصلی الزامی است. نکته مهم: به اندازه های سال قبل خود بسنده نکنید. بصورت کلی سه سیستم سایزبندی عمومی در سرتاسر جهان وجود دارد.


سیستم امریکایی (US)

سیستم اروپایی (EU)

سیستم انگلیسی (UK)

البته برخی سیستم های جدید از آلمان، ایتالیا، فرانسه و ژاپن نیز وارد این چرخه شده اند؛ اما با این حال باز این سه دسته اصلی بیشترین کاربرد را در تولیدی های پوشاک جهان دارند. این سه دسته سایزبندی در نوع اندازه گیری دور سینه، دور گردن، دور کمر، دور باسن و قد با یکدیگر تفاوت دارند. با دانستن شیوه اندازه گیری در هر سیستم می توانید با خیال راحت لباس خود را از هر سیستمی و بصورت اینترنتی سفارش دهید.

  ادامه مطلب ...

لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه

با گسترش اینترنت و راه یافتن آن به زندگی روزمره مردم و البته استقبال مردم از آن، بسیاری از کارها با استفاده از اینترنت راحتتر و آسوده تر صورت می گیرد. در این میان خرید اینترنتی نیز روز به روز در حال افزایش است و فروشگاه های گوناگونی در حوزه های متعدد راه اندازی می گردند. یکی از این حوزه ها خرید لباس زنانه و مردانه و حوزه مد و پوشاک است. در این میان چالشی که وجود دارد انتخاب بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید پوشاک است. اینکه یک فروشگاه اینترنتی مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  ادامه مطلب ...

لیست بهترین هدیه ها برای یک خانم

هدیه دادن در ابتدای امر ارزش معنوی برای هر فردی دارد و میزان ارزشمندی آن شخص را در زندگی تان نشان می دهد. گاهی برخی از خانم ها از دریافت یک کادوی بسیار گران قیمت احساس معذب بودن خواهند نمود و سادگی را ترجیح می دهند و باز در مقابل، خانم هایی هستند که به دنبال هدایای لوکس و گران قیمت می باشند. ارزش مادی کادو برای شان بیش از موارد دیگر اهمیت دارد. برخی دیگر نیز به شیوه کادو دادن و مراسم آن از سایر موارد اهمیت می دهند.


در ادامه چند نکته کلی در مورد خرید کادو برای خانم ها را بیان می کنیم و سپس چند پیشنهاد هدیه دادن را نیز برای کمک بیشتر به شما ارائه می دهیم.


شما پیش از هر گونه اقدامی برای خرید یک هدیه گران قیمت غیرضروری بهتر است؛ ابتدا خوب فکر کنید و با رجوع به خاطرات گذشته تان ببینید که مادر، همسر، خواهر، دختر و یا دوست دخترتان به چه چیزهایی علاقه دارد و ری اکشن های او را دربرابر کادوگرفتن به یاد آورید. سپس به این بیاندیشید که به چه چیزی نیاز دارد و همان وسیله را برای او تهیه نمایید.

  ادامه مطلب ...

معرفی انواع استایل های زنانه دخترانه

لغت استایل واژه ای بسیار پرکاربرد در حوزه هنر، موسیقی، دکوراسیون و نقاشی است و مهمترین کاربرد آن در صنعت مد و طراحی لباس است. زمانی که شما زیباترین و شیک ترین انواع سبک لباس یا انواع استایل را انتخاب می کنید، با پوشیدن آن احساس شادمانی، قدرت و البته اعتمادبنفس در شما افزایش می یابد. این مساله از نظر علمی نیز به اثبات رسیده است. با انتخاب یک استایل شیک و زیبا، هورمون دوپامین در مغز ترشح پیدا می کند و احساس آرامشی که به شما می بخشد همانند مصرف داروی آرام بخش است.

اما از نظر عوام کلمه استایل به معنی نوع و سبکی از لباس پوشیدن، استفاده برخی اکسسوری ها که ممکن است یک پیام خاص را انتقال دهند؛ می باشد.


تیپ، استایل و شیوه لباس پوشیدن شخص می تواند برگرفته از ارزش ها و اعتقادات او باشد. البته می توان کلمه استایل را بسط داد و تنها صرفا مختص لباس پوشیدن ندانست. استایل می تواند در برگیرنده حالات، رفتار و برخوردهای خاص یک فرد باشد. در ادامه ساخت انواع استایل را آموزش می دهیم.

  ادامه مطلب ...

امسال عید چی بپوشم؟

در دنیای مد و لباس برای هر مراسم و موقعیتی، اصول ست کردن و آیتم های خاصی وجود دارد. مهمانی ها و دورهمی های عیدانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند و آیتم های خاص خود را می طلبند. اگر به دنبال داشتن استایلی متفاوت برای این روزها هستید، در انتخاب المان هایی که در ادامه معرفی می نمایم، دقت و توجه بیشتری بخرج دهید.


بلوز و یا شومیز زنانه مناسب

بلوز یا شومیز زنانه به شما ظاهری رسمی تر می بخشد که انتخابی مناسب برای مهمانی های عید نوروز است. در این ایام داشتن استایلی رسمی گزینه ای بسیار عالی است و بهتر است به سراغ آیتم های رسمی تر بروید و دور تیپ ها و لباس های اسپرت، لش و گشاد با طرح های فانتزی و عجیب و غریب را خط قرمز بکشید. اگر زیاد طرفدار شومیزهای رسمی نیستید و در آن ها احساس راحتی ندارید؛ می توانید مدل شومیزهای زنانه جدید با طرح های ساده و نخی را تهیه کنید.

  ادامه مطلب ...