مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

طراحی کابینت چیست؟

 طراحی کابینت آشپزخانه کاری تخصصی است که توسط یک طراح کابینت باتجربه انجام می شود. آنچه در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه مهم است استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه ، قیمت مناسب و مواد با کیفیت بالا در هنگام طراحی است. روش های مختلفی برای طراحی کابینت آشپزخانه وجود دارد. به عنوان مثال ، هر چند سال یک بار ، مدها و روندها تغییر می کند.

ساخت یک آشپزخانه شیک با طراحی مدرن و معاصر آغاز یک زندگی ایده آل است. آشپزخانه قلب هر خانواده ای است و قلب هر آشپزخانه کابینت است. برای ایجاد آرامش در هر محیطی ، شما به طراحی استاندارد و طرح اصولی دکوراسیون داخلی آن محیط نیاز دارید. فضاهای حساس مانند آشپزخانه باید بهترین چیدمان را داشته باشند ، مخصوصاً در طراحی و ساخت کابینت ، بهترین جلوه استفاده را ایجاد کنند.

کابینت های آشپزخانه شامل جعبه ها و قفسه های نگهداری مواد غذایی و نگهداری وسایل و ابزار آشپزخانه است. هدف از طراحی و ساخت کابینت استفاده کامل از فضای آشپزخانه و تأمین کلیه موارد مورد نیاز برای پخت و پز خوشمزه است. مهمترین معیار برای در نظر گرفتن یک آشپزخانه بالغ و کارآمد ، نوع طراحی ، ساخت و اجرای نهایی کابینت ها است.

  ادامه مطلب ...

کسب درآمد از کابینت سازی

کسب درآمد از کابینت سازی  این روزها به یک مبحث جدید و روشی مناسب برای  خلق پول و ثروت شده است . برای یک طراح کابینت و یا کابینت ساز در همه جای دنیا کار وجود دارد. کابینت سازی و نصب آن  تلفیقی از هنرو مهندسی است.

این ترکیب شیرینی از طراحی ، هنر ، تلاش و کوشش است. برای ورود به این موضوع ، باید مانند مهندس طراحی دقیق باشید. از ذوق و احساس هنری خود استفاده کنید و طرح های جذابی ارائه دهید. هرچه ذوق و دقت بیشتری داشته باشید ، مشتری بیشتری جذب می کنید و موفقیت بیشتری خواهید داشت.

 

نحوه کار به این صورت است که آثار سنتی دارای الگوی از پیش طراحی شده و بر اساس ابعاد خانه مشتری از نو طراحی می شوند ، اما موارد حرفه ای تر ، پس از دریافت سفارش ، آموزش طراحی کابینت را به صورت نرم افزاری می توان مشاهده نمود و شرکت کرد و سپس طرح های کابینت را همچنین از طریق نرم افزار های مختلف  طراحی می کنند. آنها تصویر طراحی خود را به مشتری نشان می دهند و نظرات او را دریافت می کنند. پس از نهایی شدن طرح و مذاکره در مورد قیمت ، کار آغاز می شود.


درآمد و هزینه یک سازنده کابینت چقدر است؟

اولین سوال همه در مورد شغل سرمایه مورد نیاز و درآمد و سود آن است. جداول زیر نقل قیمت ها ، سرمایه لازم و سود را ارائه می دهند. اگر به فکر راه اندازی کارگاه و تولید کابینت هستید ، سه مورد عمده هزینه دارید: دستگاه برش ، دستگاه نوار چسب و خرید یا اجاره یک کارگاه 80-70 متری. البته ابزارهای معمولی کارگاه مانند میز ، جعبه ابزار ، مته ، اره و غیره نیز مورد نیاز است. اگر توانایی تأمین هزینه حداقل 70-60 میلیون تومان مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه را ندارید ، می توانید با نصب شروع کنید. فعالان این بازار سهمیه بندی سرمایه لازم برای تهیه ابزار نصب کابینت را 7 - 7 میلیون تومان اعلام کرده اند.

 

ادامه مطلب ...

رنگ کابینت و نکات انتخاب مناسب ترین رنگ

رنگ کابینت ها اولین چیزی است که هنگام ورود به آشپزخانه توجه شما را جلب می کند. کابینت ها می توانند کل فضای دیوار یا بخشی از فضای دیوار آشپزخانه را اشغال کنند ، بنابراین باید در انتخاب رنگ و طرح کابینت دقت کنید. در این قسمت محبوب ترین رنگ کابینت را به شما معرفی خواهیم کرد. مردم معمولاً می ترسند که ریسک کنند و از رنگ های شاد و متفاوت در کنار هم استفاده کنند و در نتیجه ، آنها اغلب رنگ سفید را برای کابینت و آشپزخانه خود انتخاب می کنند. درست است که کابینت ها در رنگ های روشن مانند سفید زیبا ، گرم ، مقرون به صرفه و همیشه مد هستند ، اما انتخاب رنگ های دیگر می تواند به طور قابل توجهی بر محیط اطراف و دیگران تأثیر بگذارد و همچنین بر روحیه شما تأثیر مثبت بگذارد. انتخاب رنگ های روشن برای فضاهای کوچک مناسب است زیرا به فضایی دور از هیاهو جلوه ای مطلوب و ظریف می دهند.

شایان ذکر می باشد که این نکات انتخاب رنگ در ادامه بیان می شود در ساخت کمد دیواری نیز قابل پیاده سازی می باشد که شما می توانید آنها را در ساخت کمددیواری سامان چوب استفاده نمایید.

  ادامه مطلب ...