مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

کسب درآمد از کابینت سازی

کسب درآمد از کابینت سازی  این روزها به یک مبحث جدید و روشی مناسب برای  خلق پول و ثروت شده است . برای یک طراح کابینت و یا کابینت ساز در همه جای دنیا کار وجود دارد. کابینت سازی و نصب آن  تلفیقی از هنرو مهندسی است.

این ترکیب شیرینی از طراحی ، هنر ، تلاش و کوشش است. برای ورود به این موضوع ، باید مانند مهندس طراحی دقیق باشید. از ذوق و احساس هنری خود استفاده کنید و طرح های جذابی ارائه دهید. هرچه ذوق و دقت بیشتری داشته باشید ، مشتری بیشتری جذب می کنید و موفقیت بیشتری خواهید داشت.

 

نحوه کار به این صورت است که آثار سنتی دارای الگوی از پیش طراحی شده و بر اساس ابعاد خانه مشتری از نو طراحی می شوند ، اما موارد حرفه ای تر ، پس از دریافت سفارش ، آموزش طراحی کابینت را به صورت نرم افزاری می توان مشاهده نمود و شرکت کرد و سپس طرح های کابینت را همچنین از طریق نرم افزار های مختلف  طراحی می کنند. آنها تصویر طراحی خود را به مشتری نشان می دهند و نظرات او را دریافت می کنند. پس از نهایی شدن طرح و مذاکره در مورد قیمت ، کار آغاز می شود.


درآمد و هزینه یک سازنده کابینت چقدر است؟

اولین سوال همه در مورد شغل سرمایه مورد نیاز و درآمد و سود آن است. جداول زیر نقل قیمت ها ، سرمایه لازم و سود را ارائه می دهند. اگر به فکر راه اندازی کارگاه و تولید کابینت هستید ، سه مورد عمده هزینه دارید: دستگاه برش ، دستگاه نوار چسب و خرید یا اجاره یک کارگاه 80-70 متری. البته ابزارهای معمولی کارگاه مانند میز ، جعبه ابزار ، مته ، اره و غیره نیز مورد نیاز است. اگر توانایی تأمین هزینه حداقل 70-60 میلیون تومان مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه را ندارید ، می توانید با نصب شروع کنید. فعالان این بازار سهمیه بندی سرمایه لازم برای تهیه ابزار نصب کابینت را 7 - 7 میلیون تومان اعلام کرده اند.

 

ساخت کابینت یک کار فنی و حرفه ای واقعی است
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یکی از م institutionsسسات معتبر آموزشی است که در تعدادی از مناطق تحصیلی برای شما گواهی معتبر صادر می کند ، گواهی نامه آن نه تنها در داخل کشور ، بلکه در خارج از کشور نیز معتبر است و قابل ترجمه است. آموزش کابینت سازی یکی از مشاغل زیر نظر سازمان های فنی و حرفه ای کشور است و اگر تحت هدایت یک سازمان فنی و حرفه ای در یکی از مراکز آموزشی تحصیل کنید می توانید مدرک خود را نه تنها در کشور بلکه در خارج از کشور نیز کسب کنید. کمد بسازید و درآمد کسب کنید. در این مرکز علاوه بر این دوره های آموزش ساخت کمددیواری نیز برگزار می گردد.

سرمایه در ساخت کمددیواری و کابینت
کابینت سازی مشاغلی است که بسته به نوع راه اندازی نیاز به سرمایه گذاری های مختلف دارد. این بدان معناست که اگر بعد از کسب مهارت می خواهید خود کارگاه نجاری راه اندازی کنید ، باید بودجه لازم را برای خرید تجهیزات اساسی آن تأمین کنید و سپس می توانید به دنبال دانشجو و فروش محصولات باشید. از طرف دیگر ، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی توانید سرمایه اولیه را برای این شغل تأمین کنید ، می توانید در یک نجار فروشی دیگر مشغول به کار شوید و پس از مدتی سرمایه اولیه خود را تأمین کنید و سپس شروع به کار کنید. یعنی ساخت کابینت یکی از کارهایی است که هم بدون سرمایه و هم با کمک آن قابل انجام است ، بنابراین اگر علاقه و پشتکار لازم را داشته باشید می توانید خوب کار کنید.

کابینت ساز حرفه ای
هرکسی در زندگی خود در شغل خود کار می کند. اما کسانی هستند که همیشه خریدار دارند. تولید کابینت در رابطه با نوسازی خانه ها ، توجه بیشتری به طراحی و دکوراسیون داخلی شده است ، بنابراین همیشه مشتری وجود دارد. گرفتن سفارش برای ساخت کابینت یکی از کارهایی است که می توانید هر زمان بخواهید آن را تحویل بگیرید و به پایان برسانید.

چه مهارت هایی باید کسب کنیم؟
نجاری شغل جوانترین است. بنابراین اگر پیرتر هستید و هنوز موفق به انتخاب شغل مناسب نشده اید ، به ساخت مبلمان پایبند باشید! بهتر است این کار را در سنین جوانی شروع کنید و بعد از حدود پنج یا شش سال کار تجربی ، می توانید یک حرفه ای شوید و به طور مستقل کار کنید. البته هم اکنون کارگاه های آموزشی زیادی برای کابینت سازی در تهران برگزار می شود و علاقه مندان به این حرفه می توانند استعداد خود را در این کلاس ها بسنجند. ساخت کابینت را می توان حداقل با دو کارگر آغاز کرد و در صورت گسترش شغل می توان به تعداد کارگران افزود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد