مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

هدف گذاری در کدام مرحله از خودآگاهی قرار دارد؟

هدف گذاری در کدام مرحله از خودآگاهی قرار دارد؟

در سطح بالاتر می توان گفت که هدف گذاری ابزاری برای کشف نیازها، خواسته ها و شرایط مساعد ماست. یعنی شاید در مسیر انتخاب هدف و تلاش برای رسیدن به آن خودآگاهی کافی نداریم و به خودآگاهی نمی رسیم.

باید گفت که خودآگاهی و هدف گذاری قدم به قدم رشد می کند و شکل می گیرد. زیرا هر فردی در مسیر انتخاب هدف و برنامه ریزی برای آن با موانعی روبرو می شود که به خودآگاهی او کمک می کند. بنابراین این دو مهارت در هم تنیده شده اند. حتی می توان گفت که هدف ما از هدف گذاری می تواند به دست آوردن خودآگاهی باشد.

با این حال، برخی معتقدند قبل از اینکه بتوانیم هدفی را انتخاب کنیم و برای آن برنامه ریزی کنیم، باید به سطحی از خودانگیختگی برسیم و سپس اقدام کنیم. من با این نظر موافق نیستم. چون معتقدم بعد از تعیین هدف به خودآگاهی می رسیم. زیرا عمل گرایی ریشه یادگیری است نه تفکر. بنابراین فرآیند انتخاب هدف و برنامه ریزی برای آن منبع خودآگاهی است. البته اگر فردی خودآگاهی داشته باشد، طبیعتاً می تواند اهداف بهتری را انتخاب کند.

انواع مدل های هدف گیری

هدف گذاری هوشمندروش هدف گیری سخت (HARD)هدف چشم انداز روان تر است. به منظور آموزش بیشتر در حوزه هدف گذاری و آموزش هدف گذاری به وب سایت آموزشی سیمینه مراجعه نمایید.

هدف می تواند بسیار کوچک باشد. به عنوان مثال در یک دوره زمانی هدف ما در مدیر این بود که در عرض یک هفته 10 اجرای زنده در صفحه اینستاگرام خود برگزار کنیم.

  ادامه مطلب ...

مراحل برنامه ریزی موفق چیست؟

مراحل برنامه ریزی موفق

فرقی نمی کند که چه برنامه ای دارید، چه به تعطیلات بروید، چه در یک جمع خانوادگی یا بازسازی خانه خود، در هر صورت برای داشتن یک برنامه موفق باید مراحل خاصی را طی کنید که در ادامه به شما ارائه خواهیم کرد. .

مرحله 1: وضعیت فعلی را شناسایی کنید

قبل از اینکه بتوانید اهداف خود و بهترین مسیر برای رسیدن به آنها را تعیین کنید، باید شرایط خود را درک کنید. با ارزیابی موقعیت و موقعیت فعلی خود می توانید به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرید و فرصت ها و تهدیدها را بشناسید.

مرحله دوم: تعیین اهداف

اگر به دنبال یک برنامه موفق هستید، باید بدانید که می خواهید به چه چیزی برسید. آیا می خواهید تجارت خود را گسترش دهید؟ استراتژی های بازاریابی خود را بهبود بخشید؟ در محل کار ارتقا پیدا کردید؟ گیاهخوار شدن؟ وقت بیشتری را با عزیزانتان می گذرانید؟ مجموعه مقالات در حوزه آموزش هدف گذاری و برنامه ریزی از سایت آموزشی سیمینه می تواند به شما بسیار کمک کنند.

تعیین اهداف یکی از مهمترین مراحل برنامه ریزی است. برنامه ها برای دستیابی به اهداف تعیین شده ایجاد می شوند. بنابراین تعیین اهداف گام مهمی در فرآیند برنامه ریزی است. سعی کنید در اسرع وقت دقیقاً آنچه را که می خواهید به دست آورید تعریف کنید.اهداف جهت کلی را مشخص می کنند و می توانند کوتاه مدت یا بلند مدت باشند. آنها نتیجه نهایی را نشان می دهند که می خواهید به دست آورید و به شما کمک می کنند در مسیر درست حرکت کنید.

  ادامه مطلب ...

چگونه برنامه ریزی موفق داشته باشیم؟

هدف برنامه ریزی روزانه

وقتی با پروژه‌های ناتمام زیادی روبرو می‌شوید، استرس شما افزایش می‌یابد و اعتماد به نفس شما به شدت کاهش می‌یابد. به همین دلیل است که می گویند آموزش برنامه ریزی روزانه و داشتن یک دفتر برنامه ریزی روزانه و هدف گذاری  برای همه لازم است. هدف از برنامه ریزی:

می توانید از زمان خود بهترین استفاده را ببرید.

در مسیر درست قرار بگیرید و بهره وری شما افزایش می یابد.

استرس و اضطراب کمتری را تجربه کنید و در نتیجه از سلامت جسمی و روانی بهتری برخوردار شوید.

زمان بیشتری برای فکر کردن و چیزهای خلاقانه داشته باشید.

از انجام کارهای بیهوده بپرهیزید.

نکاتی برای برنامه ریزی روزانه

زمان مهمترین نیروی انسانی است. زیرا زمان از دست رفته را نمی توان دوباره به دست آورد. اگر نتوانید با برنامه ریزی مناسب از زمان خود به نحو مطلوب استفاده کنید، در انجام کار با مشکل مواجه خواهید شد.

  ادامه مطلب ...

نکات در خرید جدیدترین شومیز های زنانه

 

شومیز زنانه مناسب جزء لاینفک کمد لباس اکثر زنان است. این کالا توسط برندهای مختلف در مدل ها و رنگ های مختلف تولید می شود، اما به سختی می توان مدلی را یافت که از هر نظر مناسب باشد. گاهی اوقات استفاده از کاغذ کلاسیک برای محیط و مناسبت های غیررسمی محافظه کارانه است یا می تواند خیلی خشک و رسمی به نظر برسد و یادآور لباس کار پیشخدمت ها در یک رستوران پنج ستاره باشد. اگر جنس پارچه طوری باشد که بعد از چند ساعت سایش شکل خود را از دست بدهد یا چروک شود، می تواند کل ظاهر شما را نامرتب و نامناسب نشان دهد.

نکات مهم در انتخاب و خرید شومیز زنانه از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس زنانه مانند: digikala,arawear,banimoe,modiseh

کاغذ زنانه راحت

انتخاب پارچه کاغذی مناسب

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید پارچه و کیفیت پارچه است، پارچه های بی کیفیت و با درصد مواد پلاستیکی بالا جلوه بی کیفیتی به پیراهن های زنانه می دهند. سعی کنید پارچه هایی را انتخاب کنید که 100 درصد کتان، کتان یا پنبه هستند یا درصد کمی از مواد مصنوعی در ترکیب خود دارند. ملحفه های باکیفیت از جنس ابریشم، ساتن یا کرپ گزینه های عالی برای استفاده در مهمانی های عصرانه و مجالس نیمه رسمی هستند.

   ادامه مطلب ...

انواع پالتو زنانه و ست کردن آن

پالتو زنانه، چکمه، نیم بوت، کلاه و روسری زنانه... همیشه ما را به یاد سرمای زمستان و خاطرات برف بازی می اندازد. مانتو ساده زنانه یکی از پرطرفدارترین لباس های فصل زمستان است و در کمد هر خانمی باید چندین مانتو با طرح ها و مدل های مختلف وجود داشته باشد. در صنعت مد و لباس هر ساله مدل های شیک مانتو زنانه متناسب با مد و ترند همان سال وارد بازار می شود.
معتبرترین و بهترین برندهای دنیا هر ساله قبل از فرا رسیدن فصل زمستان بهترین مدل مانتوهای زنانه جدید خود را ارائه می کنند. جنس مانتوها نیز هر ساله تغییر می کند و خانم ها با پوشیدن آن ها در موقعیت های مختلف استایلی زیبا و جذاب ایجاد می کنند. خرید اینترنتی انواع پالتو زنانه شیک و مجلسی از بهترین فروشگاه های پوشاک بانوان digistyle,modiseh,arawear,modiseh
هر ساله همانطور که گفته شد مدل های مانتو با پارچه های مختلف تولید می شود. مدل های کت رایج را می توان در دسته بندی های زیر قرار داد.
پالتو کلاسیک
پالتوهای خز
کت خرس عروسکی
پالتو پشمی
کت چرمی
پوشش پاورقی
کت ترمه
کت مویر
کت پشمی
 
ادامه مطلب ...