بهترین و پرکاربردترین موتور جستجو در جهان گوگل است و به مدل های مختلفی برای سایت ما ترافیک ایجاد می کند و کاربران اینترنتی را به سمت سایت ما می فرستد حالا تفاوتی ندارد سایت ارائه دهنده محتوا، سرویس، خدمات، کالا و… باشد. حالا چرا باید برای این موتور جستجو بهینه سازی کنیم به دلایل زیر:
صدر نشین گوگل شدن
رقبا را کنار زدن
مشتریان کاملا هدفمند داشتن
افزایش چند برابری فروش
هزینه پایین خلق مشتری
برند سازی
بسیار ماندگار تر از تبلیغات
و…
موتورهای جستجو سایت شما را دقیقا مقابل چشمان جستجوگر قرار می دهند و کاربران کاملا هدفمند وارد سایت ما می شوند و از این به بعد دیگر به عهده ماست که بتوانیم کسب درآمد کنیم. موتورهای جستجو در حال حاضر تبدیل به موتورهای ارتباط دهنده شده اند و کاربران را با یکدیگر آشنا می کنند و همین مسئله باعث محبوب تر شدن آموزش سئو می شود.
سرمایه گذاری برای یادگیری سئو، بسیار بسیار ارزان تر از گرفتن تبلیغ از گوگل ادز برای چند هفته می باشد آن هم با این قیمت دلار؛ که اصلا تبلیغات گوگل توجیه اقتصادی برای برخی از کسب و کارهای کوچک ندارد. ?
چجوری فروش اینترنتی موفقی داشته باشیم؟
فروش یا حیات سایت فروشگاه اینترنتی شما راز خاصی ندارد! پس در ابتدا این مسئله را بدانید که رازی در کار نیست.
مسئله فقط فقط بازاریابی اینترنتی است. تنها مسیری که از بازاریابی اینترنتی در ایران باقی مانده فقط سئو سایت است. حالا سئو سایت چیست؟!
نگران نباشید الان در مثال ساده ای به شما توضیح خواهم داد. من در تمام کلاس ها و دوره های خودم مخصوصا دوره آموزش سئو حرفه ای و کاربردی وبین سئو این مسئله را توضیح میدهم.
شما در سئو سایت افرادی را جذب سایت خودتان می کنید که به دنبال محصول و خدمات و یا کسب اطلاعات در حوزه شما هستن یعنی بسیار هدفمند عمل می کنید. مثلا اگر شما دوره آموزش سئو آنلاین را جستجو می کنید به دنبال دوره های آموزشی آنلاین سئو هستید و هرکسی که جز رتبه های برتر گوگل باشد قطعا به فروش نزدیک تر است.
پس ما با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خودمان مغازه ای میخریم یعنی در زمین اجاره ای مثل اینستاگرام نیستیم و بعد با سئو سایت مشتریان را به سمت سایتمان هدایت می کنیم.
برنامه بهینه سازی سایت می تواند نتایج کسب و کار را به شدت تغییر دهد اما این برنامه باید در دوره های زمانی سه ماهه و شش ماهه و یک ساله باشد و مدام تغییرات را اعمال کنید. در ادامه نمونه ای از نتایجی که وبین سئو با کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط کسب کرده را می بینیم:
افزایش عبارات کلیدی مهم کسب و کار در موقعیت های 1-3 گوگل 50٪
افزایش عبارات کلیدی فروشنده
افزایش دو تا چند برابری ترافیک سایت
افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری
افزایش کلیک روی دکمه های CTA اولیه از 3% به 10%
افزایش رزروها و درخواست های تماس طبیعی نزدیک به 80٪
اهداف بهینه سازی وب سایت
هدف شماره 1 بهینه سازی وب سایت، افزایش نتایج کسب و کار است. در بیشتر موارد، این به معنای افزایش سرنخ های با کیفیت بالا یا فروش مستقیم از وب سایت است. اما رسیدن به آن بازی یک فرآیند گام به گام است. اول، مردم باید شما را پیدا کنند. سپس، آنها باید وب سایت شما را با کمترین اتلاف بررسی کنند تا به آن هدف نهایی برسند.
این به معنای تکیه بر چند تکنیک اثبات شده بهینه سازی وب سایت است:
دید ارگانیک و ترافیک را هدایت کنید. بیشتر وبسایتهای بهینهسازی شده، بیشترین سهم ترافیک را به خود اختصاص دادهاند. جستجوی آنلاین به سادگی نحوه جستجوی خریداران برای اطلاعات است و شما می خواهید خریداران خود را در جایی که هستند ملاقات کنید.
مثل یک خریدار فکر کنید. شما هر روز از وب سایت ها برای تصمیم گیری خرید خود استفاده می کنید. اگر در وب سایت خود به چیزی برخورد کردید که احساس عجیبی یا بدتر از آن هرزنامه است، احتمالاً برای بازدیدکنندگان شما چنین احساسی دارد. مشخص کنید چه چیزی خاموش است و آن را برطرف کنید.
نکات مهم محتوای 10 برابری:
محتوای 10 برابر بهتر از هدف جستجو در نتایج
هدف مخاطب از جستجو بسیار مهم است
بهترین تجربه کاربری و رابط کاربری محتوا در بین 10 نتیجه اول
محتوای کاملا مستند و قابل اعتماد
حل مشکل و مقایسه بین محتواها و سوالات کاربران
انتخاب بهترین نوع ارائه محتوا
رسیدن کاربر به نتیجه در کمترین زمان ممکن(10 برابر کمتر از رقبا)
بک لینک ها یا رای اعتماد ها
موتورهای جستجو از سیگنال های مختلفی برای رتبه بندی لینک ها در سایت شما استفاده می کنند، از جمله:
مقدار : موتورهای جستجو به حجم لینک های شما توجه می کنند. این بدان معناست که شما باید با شرکای بالقوه ارتباط برقرار کنید، پستهای وبلاگ مهمان بنویسید و محتوای عالی، مرتبط و قابل اشتراکگذاری ایجاد کنید تا افراد بتوانند به آن لینک دهند.
کیفیت : لینک های با کیفیت فاکتورهای زیادی از آدرس دامنه و منبع پیوند را در نظر می گیرند. در نهایت، هر چه دامنه چشمگیرتر باشد، ارزش پیوند چشمگیرتر است.
ارتباط : موتورهای جستجو با در نظر گرفتن ارتباط وب سایت ارجاع دهنده از ارسال هرزنامه لینک جلوگیری می کنند. اگر وب سایت تجارت الکترونیک شما هزاران بک لینک از سایت های تصادفی و نامرتبط دارد، ارزش آن لینک ها بسیار کمتر است.
سخن آخر محمد نصیری بنیان گذار وبین سئو
دوستان عزیز من اگر بدنبال طراحی سایت فروشگاهی برای کسب تجربه فروش 24 ساعته و داشتن درآمد غیر فعال هستید حتما مسیر درستی را انتخاب کنید. من بارها در تمامی دوره ها و وبینارهای خودم توضیح داده ام که اگر می خواهید هزینه های سئو سایت را کاهش دهید از سورس بهینه شده استفاده کنید و گول قالب های آماده را نخورید. چرا؟
راهنمای خرید انواع لباس زنانه
خرید لباس زنانه پیچیدگی ها و فوت و فن های زیادی دارد. دانستن هر کدام به شما کمک می کند که تیپ و استایل مناسب تری را برای خود داشته باشید. اما زمانی که صحبت از خرید اینترنتی می شود علاوه بر این فوت و فن ها برخی موارد دیگر نیز اضافه می شوند.
خرید لباس زنانه پیچیدگی ها و فوت و فن های زیادی دارد. دانستن هر کدام به شما کمک می کند که تیپ و استایل مناسب تری را برای خود داشته باشید. اما زمانی که صحبت از خرید اینترنتی می شود علاوه بر این فوت و فن ها برخی موارد دیگر نیز اضافه می شوند. هر کدام از این راهها در عین ساده به نظر رسیدن، به شما کمک میکنند استایل بهتری برای خودتان بسازید و جلوی اشتباه کردن را بگیرید.
خرید لباس مناسب سایز
در زمان خرید مهمترین کار این است که لباسی متناسب با سایز اصلی خود را تهیه نمایید. به اصطلاح به سایز خود وفادار باشید. به عنوان مثال برخی از خانم هایی که اضافه وزن دارند تصور می کنند که اگر لباس های گشاد و بزرگتر از سایزشان بپوشند، اضافه وزن و چاقی شان مخفی می شود. البته این مساله تنها زمانی پاسخ می دهد که مثلا چاقی در بخشی از بدن باشد، مثلا چاقی شکم و پهلوها که می توان با پوشیدن یک تیشرت گشاد آن را پوشاند. اما باز تاکید می کنیم در هنگام خرید لباس به سراغ لباس های خیلی گشاد و سایز خیلی بزرگتر خود نروید.
خرید لباس های مجلسی
در مجلس رسمی لباس مجلسی پوشیده می شود و این نکته را هیچ گاه فراموش نکنید که لباس مجلسی نشان دهنده تیپ، شخصیت و سلیقه شماست. در هنگام خرید لباس مجلسی یا لباس شب زنانه زمان و توجه بیشتری به خرج دهید و حتما حداقل دو الی سه دست لباس شب شیک در کمد لباس های تان داشته باشد. لباس شب زنانه معمولا بصورت ماکسی بلند هستند و زرق و برق خاص بر روی پارچه آن کار شده است. اگر مجلسی که به آن دعوت شده اید کمی خودمانی تر است، می توانید به سراغ لباس های کوتاه تر با زرق و برق کمتر بروید. خرید اینترنتی انواع لباس و پوشاک را نیز در هر حالتی فراموش نکنید. مخصوصا زمان هایی که فرصت چندانی ندارید و خیلی سریع می توانید به مدل های مجلسی شیک و به روز دسترسی داشته باشید.
https://tejaratemrouz.ir/fa/news/53218/راهنمای-خرید-انواع-لباس-زنانه