مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

طراحی کابینت چیست؟

 طراحی کابینت آشپزخانه کاری تخصصی است که توسط یک طراح کابینت باتجربه انجام می شود. آنچه در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه مهم است استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه ، قیمت مناسب و مواد با کیفیت بالا در هنگام طراحی است. روش های مختلفی برای طراحی کابینت آشپزخانه وجود دارد. به عنوان مثال ، هر چند سال یک بار ، مدها و روندها تغییر می کند.

ساخت یک آشپزخانه شیک با طراحی مدرن و معاصر آغاز یک زندگی ایده آل است. آشپزخانه قلب هر خانواده ای است و قلب هر آشپزخانه کابینت است. برای ایجاد آرامش در هر محیطی ، شما به طراحی استاندارد و طرح اصولی دکوراسیون داخلی آن محیط نیاز دارید. فضاهای حساس مانند آشپزخانه باید بهترین چیدمان را داشته باشند ، مخصوصاً در طراحی و ساخت کابینت ، بهترین جلوه استفاده را ایجاد کنند.

کابینت های آشپزخانه شامل جعبه ها و قفسه های نگهداری مواد غذایی و نگهداری وسایل و ابزار آشپزخانه است. هدف از طراحی و ساخت کابینت استفاده کامل از فضای آشپزخانه و تأمین کلیه موارد مورد نیاز برای پخت و پز خوشمزه است. مهمترین معیار برای در نظر گرفتن یک آشپزخانه بالغ و کارآمد ، نوع طراحی ، ساخت و اجرای نهایی کابینت ها است.

 

مراحل ساخت کابینت آشپزخانه 

• طرح اولیه کابینت که به آن پیش طراحی نیز گفته می شود.

• فضا را برای ساخت و اجرای دقیق کابینت اندازه گیری کنید.

• طراحی کابینت

• انتخاب مواد اولیه و مواد مصرفی

• اندازه ها را محاسبه کنید

• اجرای کارهای برشکاری

• عملیات لبه

• عملیات شیار

• عملیات حفاری

• مونتاژ

• حمل و نقل کابینت

قبل از اینکه طرح اصلی در ذهن خریدار حک شود ، طرح اولیه که پیش طراحی نامیده می شود ، وارد ذهن و نظر خریدار می شود. خریدار توضیحات این پیش طراحی را به کابینت ساز در تهران می دهد. کابینت ها را با توجه به خواسته و سلیقه مشتری طراحی و اجرا کنید.

مرحله بعدی که اولین مرحله در ساخت کابینت است ، اندازه گیری فضا و محیط برای انجام طراحی اولیه است. برای این کار به آشپزخانه رفته و محل نصب کابینت ها را مشخص کنید.

نکات بسیار مهمی وجود دارد که توصیه می کنیم قبل از شروع اندازه گیری آنها را بخوانید:

قبل از تعیین محل برد نوع گاز را تعیین کنید. تخت یا معمولی بودن اجاق گاز بسیار مهم است. اگر اجاق گاز اجاق گاز است ، باید آن را روی سطح کار نصب کنید و محیط کابینت را در زیر آن کار کنید. اما اگر اجاق گاز از نوع معمولی است ، محل نصب را به طور استاندارد در 90 متری ترک کنید و چیزی را در آنجا نصب نکنید. هنگام نصب اجاق گاز حتما به شاخه های لوله گاز ، برق و دودکش هود آشپزخانه توجه کنید.

ویژگی های یک طراح کابینت

شخصی که در ساخت کابینت کار می کند بسیار خلاق و مبتکر است. این فرد در زمینه ساخت و طراحی کابینت آموزش دیده و سالها تجربه کسب کرده است. وسایل و کابینت های چوبی ساخته شده توسط یک کابینت ساز خوب از نظر شکل ظاهری و کیفیت بسیار متفاوت از سایر وسایل چوبی معمولی موجود در بازار است. به جرات می توانید هنر کابینت سازهای حرفه ای را با کار هنری مقایسه کنید. هر کسی که کار با میخ و چکش را بلد باشد و بتواند تیر و تخته را به هم متصل کند ، صلاحیت ساخت وسایل لوکس چوبی را ندارد. در اینجا مهمترین ویژگی های یک تولید کننده خوب نجاری وجود دارد:

دقت و توجه به جزئیات

سازندگان حرفه ای کابینت از استانداردهای خاصی برخوردار هستند. برای داشتن کیفیت بالاتر در کار کابینت ، توجه به کوچکترین جزئیات در ساخت وسایل چوبی ضروری است. یک حرفه ای هرگز برای بدست آوردن سریع شغل بخشی از کار را پرداخت نمی کند. اگر تجربه همکاری با سازندگان کابینت را دارید ، این موضوع را تأیید می کنید. کارهای گاه به گاه و کارهای آرم ، وسایل چوبی را با کیفیت پایین تولید می کند. برای آشنایی با مهارت های سازنده کابینت ، از او بخواهید آلبومی از کارهای گذشته را به شما نشان دهد. همه سازندگان کابینت عکس های کار خود را در تلفن های همراه خود ذخیره کرده اند. این تصاویر می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب سازنده کابینت باشد.

قیمت طرح کابینت آشپزخانه چگونه تعیین می شود؟

هزینه کابینت آشپزخانه چقدر است؟ چه عواملی قیمت کابینت آشپزخانه را تعیین می کند؟ آیا برای چیدمان کابینت آشپزخانه نیاز به پرداخت ودیعه هستم؟ آیا می توان قبل از سفارش ساخت کابینت آشپزخانه از قیمت ها مطلع شد؟ هزینه کابینت آشپزخانه چقدر است؟


اینها بیشترین سوالاتی است که مشتریان هنگام درخواست طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه می پرسند. قیمت طراحی کابینت آشپزخانه نیز به عواملی بستگی دارد که قبل از خواندن عوامل موثر بر قیمت طراحی کابینت آشپزخانه باید بگوییم که کلیه قیمت های طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه MDF توسط انجمن تولیدکنندگان کابینت تعیین شده و قیمت آن کاملاً شفاف است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد