مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

جدول برنامه ریزی هفتگی

جدول برنامه ریزی هفتگی یکی از فوق العاده ترین روش ها برای برنامه ریزی هفته شما به صورت کامل است. با این جدول ها شما می توانید مطمعن باشید که کاری از قلم نمی افتد.

برنامه ریزی مهم ترین و هوشمندانه ترین اقدامی است که شما برای رسیدن به اهدافتان می توانید انجام دهید. جدول برنامه ریزی هفتگی که ما برای شما آماده کرده ایم به شما این امکان را می دهد که بتوانید با برنامه ریزی هفتگی صحیح و مدیریت زمان و جدول برنامه ریزی به کارهایتان نظم ببخشید.

ابزارهای برنامه ریزی به ما کمک می کند تا اهداف و برنامه های خود را به درستی پیش ببریم و مهمتر از همه اینکه برای انجام امور شخصی و مورد علاقه خود نیز زمانی را اختصاص دهیم و دچار روزمرگی نشویم.
  بیشترین کاربرد ابزارهای برنامه ریزی در ردیابی امور کاری، شخصی جلسات متعدد، یادآوری رویدادها و تاریخ های مهم مانند تاریخ تولدها، سالگردها است و شما می توانید با دسترسی به جدول برنامه ریزی هفتگی word، آن را شخصی سازی کنید و مطابق با سلیقه و نیازتان تغییر بدهید.

دانلود نسخه word جدول برنامه ریزی هفتگی

دانلود جدول خام برنامه ریزی هفتگی [فایل pdf]
ابزارهای مختلفی برای برنامه ریزی و هدف گذاری های روزانه، هفتگی و ماهیانه وجود دارد. ابزارهای دیجیتالی که شامل وب سایت ها و نرم افزارهای تلفن همراه هستند و ابزارهای دست نویس سنتی که مناسب برای افرادی است که هنوز هم استفاده از قلم و کاغذ را به ابزارهای دیجیتال ترجیح می دهند.

جداول برنامه ریزی را به منظور تنظیم کارها و فعالیت های روزانه، هفتگی و ماهیانه توصیه می کنیم. بااستفاده از این Planner ها شما کنترل بیشتری بر روی فعالیت های خود دارید.

بسیاری از جداول و چک لیست های برنامه ریزی هستند که کارکرد خوبی برای برخی از افراد دارند و برای بعضی دیگر آنچنان فایده ای ندارند.

تمامی پلنرها و جداول برنامه ریزی بستگی به سلیقه و نیاز شخص دارند. از این رو تیم سیمینه با بررسی چک لیست ها متعدد جدول برنامه ریزی هفتگی را طراحی نموده است که می تواند نیاز بسیاری از شما عزیزان را مرتفع سازد.

اعضای تیم سیمینه خود نیز از جداول موجود در سایت استفاده می کنند. جدول برنامه ریزی روزانه و همچنین جدول برنامه ریزی هفتگی و جدول برنامه ریزی ماهانه امید است این فرم بتواند برای شما نیز مفید باشد و به خوبی از آن بهره ببرید.


در صورتی که شما برای خود جدول برنامه ریزی خاصی دارید بنظرتان چه نکات مثبتی باید به این فایل اضافه شود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد