مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

دانلود جدول برنامه ریزی ماهانه

جدول برنامه ریزی ماهانه در قالب های مختلف (PDF و یا بصورت دیجیتال) به عنوان یک ابزاری مفید و کاربردی برای پیگیری اهداف روزانه، شخصی، کاری، درسی و مالی مورد استفاده بسیاری از افراد موفق قرار می گیرد.


با استفاده از جدول برنامه ریزی ماهانه زندگی می توانید پس انداز و درآمد ماهانه خود را رصد نمایید. بصورت کلی می توان در اهداف کاری و مدیریت زمان تکست های مختلف طولانی مدت از جدول برنامه ریزی ماهیانه استفاده نمود.


تاکنون مقالات و ویدیوهای متعددی پیرامون موضوع نحوه برنامه ریزی و هدف گذاری و مدیریت زمان را با شما به اشتراک گذاشته ایم. حال نوبت آن رسیده است که به معرفی ابزارهایی برای برنامه ریزی و نظم شخصی بپردازیم.


برخی از ابزارهای دیجیتالی معروف و پرکاربرد برنامه ریزی مانند: Evernote, OneNote, Todoist هستند.


  در این میان برخی از دوستان سیمینه هنوز هم به مانند خود ما علاقمند به ثبت کارها و فعالیت های خود به صورت سنتی و کاغذی هستند. از این رو درصدد برآمدیم که فایل برخی از چک لیست های مفید و پرکاربرد برای اعضای تیم سیمینه را در اختیار شما قرار دهیم.


و در ادامه لینک دانلود جدول برنامه ریزی ماهانه pdf را آماده کرده ایم.


دانلود نسخه pdf جدول برنامه ریزی ماهانه


این همان جدولی است ما نیز برای تنظیم فعالیت های ماهانه از آن استفاده می کنیم و بر روی میز یا تخته بورد خود نصب نموده ایم. جایی همیشه آن را ببینیم و بدانیم که در کدام بخش از برنامه ریزی قرار داریم و تا چه میزان توانسته ایم به اهدافی که برای یک ماه خود مشخص کرده ایم، برسیم


امید است استفاده از این جدول نیز برای شما مانند ما مفید باشد و از آن نهایت بهره وری را داشته باشید.


دانلود جدول برنامه ریزی ماهانه word

داخل جدول برنامه ریزی ماهانه شما می توانید لیستی از زمان هایی که قرار است وظایف، اهداف و رویدادها را انجام دهید؛ را مشخص نمایید. این برنامه ها در بازه های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و یا بلند مدت انجام می شوند.


برخی از اهداف در همان ماه به پایان می رسند و برخی دیگر نیاز به مدت طمان طولانی تری دارند. تمام این موارد را می توانید در یک جدول برنامه ریزی مندول و اصولی مشخص نمایید.


در این میان برخی از افراد تمایل دارند کمی در فیلدهای جدول خود تغییراتی براساس شرایط، علایق و استعدادهای خوئ ایجاد نمایند؛ از همین رو ما فایل جدول برنامه ریزی ماهانه word را نیز تهیه دیده ایم و به منظور دسترسی بهتر لینک آن را در ادامه به جهت دانلود و استفاده شما عزیزان قرار می دهیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد