مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

هنگام تهیه رپورتاژ تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

بنابراین کسب و کارها می توانند تصمیمات آسان و بهتری بگیرند، وب سایت مناسب را انتخاب کنند و رپورتاژ تبلیغاتی ارزان و دائمی خریداری کنند. تریبون، یک پلتفرم انتشار تبلیغات، به دنبال ارائه مقرون به صرفه ترین قیمت ها و طراحی بسته های ویژه گزارش تبلیغاتی است.

هنگام تهیه رپورتاژ تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از اینکه بتوانید گزارش خود را منتشر کنید و کانال تحویل محتوای مناسب را برای رساندن پیام خود به مخاطبان خود انتخاب کنید، یک مرحله مهم در تهیه و ویرایش گزارش شما وجود دارد که بسیار مهم است. هنگام ایجاد گزارش تبلیغاتی باید به چند نکته توجه داشت.

گزارش تبلیغاتی

انطباق ساختاری

نوشتن هر نوع متنی ساختار خاصی دارد که باید از اصول صحیح پیروی کند. رپورتاژ نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما باید بتوانید از ابتدا تا انتها ساختار صحیح را طی کنید تا فراخوانی برای اقدام (CTA) خود را ایجاد کنید.

 مقاله و اخبار بنویسید

به جای قرار دادن مستقیم تبلیغات، همانطور که از نام رپورتاژ تبلیغات پیداست، هدف آن اطلاع رسانی، ترویج و ارتباط با خوانندگان از طریق متونی است که ماهیت اخبار و مقاله دارند.

بدون کپی

ارزش کلی یک گزارش تبلیغاتی خوب در بهره وری و منحصر به فرد بودن آن است. گزارش ها نباید کپی شده یا به طور قابل توجهی مشابه سایر نمونه های گزارش تبلیغاتی باشند.

از کلمات کلیدی استفاده کنید

همیشه از کلیدواژه اصلی و کلیدواژه های خانوادگی آن در گزارش های تبلیغاتی خود استفاده کنید تا بتوانید به سرعت متوجه شوید که مخاطبان شما روی چه چیزی تمرکز می کنند. همچنین موضوعات برای بهبود سئوی سایت موثر است.مزایای رپورتاژ تبلیغات چیست؟

طبیعتاً روابط عمومی مهم نیست که چگونه انجام شود. یکی از دلایل اهمیت رپورتاژ تبلیغات، فراگیر بودن نحوه انتشار متن در رسانه های مختلف آفلاین و آنلاین است.

البته رپورتاژ خبری و رپورتاژ تبلیغات فواید زیادی دارد که در زیر به برخی از مهم ترین مزایای آن ها اشاره شده است.

افزایش دید

جامعیت و جامعیت گزارش تبلیغاتی فوق به ما این امکان را می دهد که طیف گسترده ای از مخاطبان را هدف قرار دهیم زیرا کانال های تحویل محتوا زیادی برای انتخاب داریم، از جمله سایت های محبوب، شبکه های اجتماعی و رسانه های مکتوب، انتشار گزارش های تبلیغاتی شانس برند شما را افزایش می دهد. و محصولات در حال نمایش یکی از ویژگی های اصلی گزارش، برندسازی و آگاهی از برند است.

مناسب برای همه

یکی دیگر از مزیت های مهم رپورتاژ تبلیغات این است که تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند از این روش برای اهداف مختلف استفاده کنند. فرقی نمی کند کسب و کار شما B2B باشد یا B2C. نکته مهم این است که انتشار گزارش های تبلیغاتی قوی می تواند با پیام شما مخاطبان زیادی را جذب کند.

 بهبود نام تجاری و اعتبار برند

همانطور که قبلا ذکر شد، یکی از مهم ترین مزایای انتشار گزارش در کانال های محبوب ارائه محتوا، افزایش آگاهی از برند است. علاوه بر این، ادامه انتشار گزارش های خود به ایجاد اعتبار در برند شما کمک می کند.

هزینه معقول

گزارش خبری مقرون به صرفه‌تر از روش‌های دیگر است و بسیاری از کانال‌های توزیع محتوا آن را منتشر می‌کنند، حتی اگر گزارش آنقدر قدرتمند باشد که مخاطبان زیادی را جذب کند.با هزینه ای معقول، می توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید و نرخ تبدیل و وضعیت سئو سایت خود را بهبود بخشید.

بهبود سئو

تولید و انتشار رپورتاژآگهی  با قیمت مناسب یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای دریافت بک لینک و بهبود سئوی خارجی سایت شماست. دلیل اصلی این مشکل این است که اگر گزارش خود را در یک سایت محبوب منتشر کنید و به کلمات کلیدی مورد نظر خود لینک دهید، می توان آن لینک را از یک سایت معتبر دنبال کرد. علاوه بر این، متن گزارش در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری خواهد داشت.


SMB هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می‌نمایند، ۱۲۶٪ فالور بیشتری آنها را دنبال می‌کند نسبت به آنهایی که از بازاریابی محتوا استفاده نمی‌کنند.

۶۱٪ از خریدهای آنلاین، نتیجه مستقیم مشتری است که یک وبلاگ را می‌خواند.

شرکت‌هایی که بیش از ۱۶ پست وبلاگ در هر ماه منتشر می‌کنند، ۳٫۵ برابر ترافیک بیشتری نسبت به شرکت‌هایی که چهار (یا کمتر) پست در هر ماه ارسال کرده‌اند، دارند.

محتوا برابر با رشد تجارتتان است. بنابراین بیایید با استراتژی محتوا شروع کنید.


۲. برنامه ریزی و استراتژی محتوا

شما شروع به ساختن خانه بدون طرح، مجسمه‌ای بدون طرح یا شرکتی بدون بیانیه مأموریت، نمی‌کنید. بنابراین بدون ایجاد برنامه، نباید به تولید محتوا بپردازید. در غیر این صورت امکان دارد از هدف خود منحرف شوید.


یک استراتژی محتوا شامل همه چیز است، از نام تجاری و لحن گرفته تا اینکه چگونه محتوای خود را تبلیغ کرده و در نهایت مورد استفاده مجدد قرار بگیرد.


بیایید قدم به قدم به نحوه ایجاد برنامه محتوا خود بپردازیم.


برنامه ریزی و استراتژی محتوا

 انتخاب اهداف محتوا

برای تولید محتوا باید مشابه یک کمپین بازاریابی سنتی، استراتژی محتوا شما در جهت اهداف بازاریابیتان باشد (که باید از اهداف شرکت شما محسوب شود). تا زمانی که اهدافتان SMART باشند، می‌تواند به جذب بازدید کننده بیشتر به سایتتان تا تولید بیشتر منجر شود؛ نمونه‌ای از این نوع هدف، افزایش ترافیک ارگانیک به وبلاگ در سه ماهه بعدی به اندازه ۲۵٪ است.


پس از مشخص کردن این موضوع، هر یک از مطالب ایجاد شده، باید با هدفتان مطابقت داشته و در کسب نتیجه دلخواهتان، مشارکت داشته باشد. درمجموع، بهتر است از اهداف خود شروع کنید سپس محتوایتان را تولید نمایید.


پرسونای خریدار (Buyer Persona)

ساختن یک استراتژی محتوا، بیشتر از آن است که تنها به این فکر کنید که می‌خواهید چه نوع محتوایی ایجاد نمایید. ابتدا باید بدانید با چه کسی صحبت می‌کنید، چگونه می‌خواهید با آنها حرف بزنید و کجا آنها را پیدا خواهید کرد. نکته کلیدی در ابتدا یک تولید محتوا موفقیت آمیز، این است که هر خواننده‌ای احساس کند که به طور مستقیم و شخصی با آنها صحبت می‌کنید.


تنها راه برای انجام این کار، صمیمی بودن با بازدید کنندگان و مشتریان است. شما باید آنها را مانند دوست قدیمی خود بشناسید. باید از موانع، نقاط درد، چالش‌ها و ترس های آن‌ها آگاه باشید. به همین ترتیب، می‌توانید بهترین نتیجه ممکن، راه حل رؤیایی و بزرگترین خیالات آنها را درک کنید.


همیشه به یاد داشته باشید که شما در حال بازاریابی با انسانهایی هستید که می‌خواهند احساس ارتباط داشته باشند. در حالت ایده آل، می دانید و می‌توانید مستقیماً با هر فردی که از وبسایت شما بازدید می‌کند، صحبت نمایید اما نمی‌توانید این کار را عملی کنید. به نظرتان راه حل چیست؟ باید یک پرسونای خریدار ایجاد کنید.


در تولید محتوا آنچه اهمیت دارد این است که پرسونای خریدار شما، شخصی است که می‌خواهید با محتوایتان به آن برسید. این شخصیت نیمه داستانی به عنوان نماینده مخاطب هدفتان، یعنی افرادی که به احتمال زیاد از پیامتان سود می‌برند و مشتری می‌شوند، خدمت می‌کند.


ایجاد یک شخصیت خریدار نیاز به کمی تحقیق، برخی از حدس‌ها و ترفندها دارد. اما نتیجه نهایی، یک تصویر واضح از شخصی است که می‌خواهید به بازار عرضه کنید و کسی که با خوشحالی محتوای شما را استفاده کند.


تکیه کردن به سفر خریدار (Buyer’s Journey)

اگر تا به حال سردرد داشته‌اید، اولین کاری که احتمالاً انجام داده‌اید تلاش برای کشف علت آن بوده است. شاید شما دچار کمبود آب بدن یا کمبود کافئین شده‌اید یا شاید بیمار بوده‌اید. بعد از تشخیص مشکل، به سمت راه حل‌ها حرکت خواهید کرد، مثلاً مقداری آب بنوشید، یک اسپرسو بگیرید یا یک دارو مصرف کنید.فقط به این دلیل که شما با یک استراتژی کاملاً تعریف شده شروع نکرده اید، به این معنی نیست که محتوای شما در حال حاضر در چارچوب نیست.


ممیزی محتوا در تولید محتوا به سادگی آنچه را که قبلا انجام داده اید می گیرد، سپس آن را سازماندهی می کند تا بتوانید از آن در طرح محتوای جدید خود استفاده کنید. این فرآیند ممکن است شامل بازنویسی مقاله باشد، یا ممکن است شکاف هایی را که باید با محتوای متناسب با شخصیت شما و مرحله سفر مخاطبان شما پر شود، آشکار کند. در اینجا نحوه انجام ممیزی محتوا آمده است:


تمام محتوای خود را در یک صفحه گسترده جمع آوری کنید.

ستون هایی را برای کلمات کلیدی هدف، شخصیت های خریدار، مرحله سفر خریدار، قالب و موضوع اصلی ایجاد کنید، سپس آنها را برای هر قسمت از محتوا پر کنید.

ستون‌هایی را برای معیارهای کلیدی خود، مانند بازدید از صفحه، اشتراک‌گذاری، تعامل با مخاطب و موارد دیگر اضافه کنید.

در نهایت، باید هر پست را (با استفاده از هایلایت یا ستون دیگری) با توجه به مواردی که خوب کار می کنند یا نیاز به بهبود دارند، بازنویسی کنید، یا می توانید آن را با پست دیگری ادغام کنید.

در حالی که اصلاح محتوا می تواند خسته کننده به نظر برسد. اما تمام کارهای دستی ارزش افزایش ترافیک و سرنخ را دارد. علاوه بر این، می توانید طرح تایید شده خود را ارتقا دهید.


قالب مناسب را انتخاب کنید

آن شخصیت خریدار را که ایجاد کردید به خاطر دارید؟ شما برای آنها محتوا تولید می کنید. این بدان معناست که شما باید محتوا را در قالبی تهیه کنید که مشتریان بالقوه شما بتوانند به راحتی و با لذت از آن استفاده کنند.


فرمی که انتخاب می کنید می تواند یک پست وبلاگ، ویدئو، نمایش اسلاید، گرافیک، کتاب الکترونیکی، کاغذ سفید، پادکست یا هر چیز دیگری باشد که ذهن خلاق شما می تواند تصور کند.به آن به عنوان بازیافت فکر کنید. شما می خواهید زمان کمتری را صرف کنید تا محتوای خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید. به عنوان مثال، یک پست وبلاگی که در مورد آمار بازاریابی نوشته اید می تواند به عنوان یک اینفوگرافیک عالی یا حتی یک ویدیو نیز استفاده شود. اگر چیزی را با یک الگو ایجاد کرده اید، سعی کنید از هر روش دیگری که می توانید استفاده کنید تا آن اطلاعات به همان اندازه موثر باشد.


3. انواع محتوا را بشناسید

اول از همه، باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه نوع محتوایی را برایشان جالب می‌دانند و زمانی را صرف خواندن آن می‌کنند. این می تواند به شما کمک کند بین چندین نوع محتوا برای ارائه به مخاطبان خود انتخاب کنید. برخی از محبوب ترین انواع محتوا عبارتند از:


انواع محتوا را بشناسید

وبلاگ

محتوای وبلاگ به راحتی قابل هضم و جذاب است و به گونه ای طراحی شده است که مخاطبان شما را از آنچه در کسب و کار شما می گذرد آگاه کند. اگر صاحب رستوران هستید، شاید بهتر باشد چند مقاله کوتاه در وبلاگ خود منتشر کنید. این محتوا می تواند در مورد هر چیزی باشد، از جمله منو، نحوه پخت غذا، اینکه چگونه خود را از سایر رقبا متمایز می کند و حتی تاریخچه رستوران شما. ایجاد محتوای باکیفیت می تواند مخاطبان را جذب کند و افراد بیشتری را به رستوران خود دعوت کند، بنابراین ایجاد محتوای با کیفیت برای کسب و کار خود را در اولویت قرار دهید.

نکته مهم دیگر در مورد ارسال مطالب در وبلاگ این است که نباید زیاد وقت بگذارید زیرا خارج از علاقه مخاطب بوده و برای او جذاب نخواهد بود. بهترین پست های وبلاگ حدود 700-1000 کلمه هستند.

مطالب طبقه بندی شده

اگر یک سایت تجارت الکترونیک دارید، باید محتوای خود را دسته بندی کنید.شما نمی توانید از تمام کلمات دنیای واقعی در وب سایت خود استفاده کنید، در واقع استفاده شما از کلمات بستگی به نحوه ارائه محصولات خود دارد. یک قانون کلی این است که از 200 کلمه در هر دسته محتوا استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد