مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

توجه به رنگ شومیزهای مجلسی و شیک

کلمه شومیز ریشه در زبان فرانسه دارد (Chemise) و در ابتدا به همین پیراهن های ساده مردانه جلوباز گفته می شد و طیف وسیعی از پوشش های بالاتنه بانوان را شامل می شود: بلوز، تی شرت، ژاکت و …

در حال حاضر شومیز صرفا لباسی زنانه و البته پرکاربرد و محبوب در میان بانوان به حساب می آید. هر یک از خانم ها باید حتما یک عدد شومیز ساده و شومیز مجلسی و شیک را در کمد لباسهای خود داشته باشند. برندهای مختلف بصورت گسترده اقدام به طراحی و تولید مدل ها و رنگ های مختلف شومیز دارند و همین امر کمی خرید و انتخاب شومیز زنانه مناسب را دشوار نموده است. اگر مدلی که انتخاب می کنید با شرایط و موقعیتی که در آن هستید متفاوت باشد، زیاد جالب بنظر خواهید رسید. اگر جنس پارچه شومیز بی کیفیت باشد بعد از چند ساعت که از پوشیدن آن گذشته است، شکل خود را از دست داده و چروک می شود و استایل شما را بد و نامرتب نشان می دهد.

بیاید کمی در مورد رنگ ها و نمادهایی که هستند صحبت نماییم. یک شومیز سفید رنگ که جلوی آن دکمه دار است به شما ظاهری کلاسیک می دهد؛ شما را زیبا، باهوش و زیرک نشان می دهد. شومیز به رنگ آبی مناسب برای موقعیت های رسمی و اداری است. شومیز آبی رنگ شما را بشاش و خنده رو نشان می دهد. اگر به دنبال ظاهری غیرحرفه ای هستید به سراغ خرید شومیزهای شلوغ و طرح دار بروید. شومیزهای پشمی چهارخانه می تواند تکمیل کننده یک استایل زمستانی جذاب باشد. پیشنهاد ما این است که شومیزهای طرح دار و ساده با رنگ های مختلف را در کمد لباس هایتان داشته باشید که به راحتی با توجه شرایط و موقعیت تیپ تان را کامل کنید.

  اولین چیزی که باید به آن توجه کنید جنس و کیفیت پارچه است، پارچه های بی کیفیت و پارچه هایی که درصد مواد پلاستیکی بالایی دارند جلوه بی کیفیتی به پیراهن های زنانه می دهند. سعی کنید پارچه هایی را انتخاب کنید که 100% کتان، کتان یا پنبه هستند یا نسبت کمی از مواد مصنوعی در ترکیب خود دارند. پارچه های ابریشمی، ساتن یا کرپ باکیفیت انتخاب خوبی برای مهمانی های عصرانه و مجالس نیمه رسمی هستند. ممکن است برای یک بلوز زنانه با این ویژگی ها هزینه بیشتری بپردازید، اما در عوض می توانید زمان بیشتری از آن استفاده کنید و آن را با وسایل بیشتری در کمد لباس خود ست کنید. یک پیراهن کتان سفید یا روشن با شلوار یا شلوار جین می تواند انتخاب خوبی برای استایل تابستانی باشد. سبکی که ظاهری شیک می بخشد همیشه در دسترس است و هرگز از مد نمی افتد.

سه راه ساده برای ایجاد نامه


مدلینگ حروف برای خانم ها

1. آستین ها را بالا بزنید: آستین های پیراهن خود را از وسط تا کنید، اما سرآستین ها را کاملا نپوشانید.


2. بستن: چند دکمه آخر پیراهن را نبندید. دو طرف پیراهن را که گره نخورده ببندید.3. تاک فرانسوی: جلوی پیراهن خود را داخل شلوار یا دامن خود قرار دهید و کناره ها را آویزان کنید.

بهترین سوتین زنانه باید متناسب با سایز شما باشد. مهمترین قسمتی که باید در نظر بگیرید اندازه گیری ناحیه قفسه سینه است. در واقع این بخش بهترین راهنمای خرید لباس زنانه است. با داشتن سایز این قسمت می توانید متوجه شوید که پیراهن به فرم اندام شما می آید یا نه. اگر پیراهنی کوچکتر از سایز خود انتخاب کنید، بین دکمه های روی سینه فاصله ایجاد می شود و بسیار نامناسب به نظر می رسد. مطمئن شوید که هنگام خرید لباس زیر مناسب بپوشید تا نگران اندازه گیری نباشید.

مشاهده مقاله اصلی راهنمای خرید و ست کردن شومیزهای زنانه شیک و مجلسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد