مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

یک شومیز خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 معرفی انواع شومیززنانه

shomizساده

این نوع shomiz را می توان به صورت رسمی یا غیر رسمی پوشید و باید به نوع متریال آن توجه کرد. به طور کلی همه خانم ها برای رسیدن به استایل خود در کمترین زمان ممکن به یک ملحفه تک رنگ ساده و ترجیحا رنگ خنثی نیاز دارند. رنگ مشکی یا سرمه ای را انتخاب کنید زیرا این رنگ ها بسیار کاربردی هستند.

شومیزمجلسی را می توان از مدل ها و پارچه های مختلفی تهیه کرد که وجه اشتراک آن ها کیفیت بالای پارچه است. پارچه های نازک و ساده ظاهر ساده تری به استایل شما می دهند و برای مراسم مهم و استایل های رسمی مناسب نیستند. اگر به دنبال کاغذ مناسب هستید، می توانید از کاغذهایی با یقه و بسته بندی استفاده کنید. این کاغذها با ظاهر کلاسیک و پریشان خود ترکیب مناسبی برای لباس مهمانی شما خواهند بود.

بعد از معرفی انواع شومیزهای شیک و ساده بهتر است برویم به سراغ بیان نکاتی که به کمک آنها می توانید شومیز مناسب تان را بخرید.

اگر انتخاب تان شومیز آستین بلند است، توجه داشته باشید سرآستین های شومیز راحت بالا برود و خیلی تنگ نباشد.

وقتی شومیز را پوشیدید بازوها را بر روی هم بگذارید، آیا احساس سفتی یا کشیدگی در قسمت پشت دارید یا نه؟ اگر شومیز در قسمت پشت بیش از حد سفت باشد نشان دهنده سایز نامناسب آن برای شماست.

  با پوشیدن شومیز زنانه نباید احساس سنگینی داشته باشید و در آن احساس ناراحتی داشته باشید.

یک نفس عمیق بکشید، آیا نفس کشیدن برای شما وقتی شومیز بر تن دارید سخت است یا نه؟

چه رنگ شومیز زنانه ای را باید داشته باشم؟

بسیاری از خانم ها در هنگام خرید شومیز ساده بلند و تک رنگ [شومیز ساده جدید و حریر] و اینکه چه رنگی مناسب آن هاست وسواس زیادی به خرج می دهند. از ریسک کردن می ترسند و اغلب آنها یک طیف رنگی خاصی را طبق عادت انتخاب می کنند. در ادامه چند طیف رنگی از شومیزهای مختلف زنانه را معرفی می کنیم که وجود یک عدد شومیز زنانه ساده و مجلسی از هر کدام در کمد لباسهایتان ضروری است.

شومیز زنانه ساده سفید روشن

شومیز ساده سفید رنگ بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان است. شما را خنک نگه می دارد. رنگ سفید دارای سایه های مختلفی است از جمله: عاجی و کرمی با توجه به رنگ پوستتان می توانید رنگ سفید مناسب را انتخاب کنید.

شومیز زنانه مشکی ساده یا براق

رنگ مشکی تقریبا رنگ مناسب برای همه خانم ها با سلیقه های مختلف است. شومیز مشکی شما را لاغرتر و کشیده تر از آنچه که هستید نشان می دهد. شومیز مشکی مکمل هر لباس و استایلی است و به همین دلیل باید حتما یکی در کمد هر خانمی باشد. در هر مناسبتی می توان آن را پوشید. با اکسسوری های می پسندید تیپ تان را کامل کنید.

شومیز زنانه قرمز رنگ

شومیز زنانه قرمز رنگ یک لباسی عالی برای مهمانی ها و دورهمی های شبانه است. رنگ قرمز شادابی، سرزندگی و جذابیت را به شما می بخشد. با پوشیدن شومیز قرمز رنگ نیازی با داشتن آرایش غلیظ نیست با یک میکاپ ملایم کارتان راه می افتد.

یک شومیز خوب چه ویژگی هایی دارد؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد