مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

معتبرترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس زنانه

معتبرترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس زنانه

اگر بعد از خواندن مزایای خرید اینترنتی علاقمند به ثبت سفارش لباس بصورت آنلاین هستید؛ در ادامه چند لیست چند فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان معتبر را معرفی می نماییم که بصورت فعال و گسترده در حوزه پوشاک بانوان فعالیت می کنند. معتبر بودن یک آنلاین شاپ برای خرید غیرحضوری بسیار مهم است. در صورت بروز هر گونه مشکل و یا مغایرت در خرید، مطمئن هستید که مرجعی برای پاسخگویی وجود دارد.

دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل زیر مجموعه دیجیکالا است؛ تقریبا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی لباس است.

بانی مد

فروشگاه آنلاین Banimode در سال 1393 شروع به فعالیت نمود. این فروشگاه معتبر لباس در حوزه های مختلف دیگری مانند: لوازم آرایشی، لوازم خانه، لوازم التحریر نیز فعالیت دارد.

آراور

فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور یکی از مناسب ترین بسترها برای خرید لباس شما در ایران است. آراور تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خودش رو داره تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه ش رو به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. شیک ترین پوشاک رو به شما عزیزان ارائه بده!

 

شومیزساده

این نوع کاغذ دیواری برای مجالس رسمی و غیر رسمی مناسب است و باید نوع متریال آن را در نظر بگیرید. به طور کلی همه خانم ها به یک حرف ساده و تک رنگ مخصوصا رنگ های خنثی نیاز دارند تا ظاهر خود را در مدت زمان کوتاهی کامل کنند.


نامه خانه

شومیزمجلسی را می توان در مدل ها و پارچه های مختلفی تهیه کرد اما نقطه اشتراک همه آنها کیفیت پارچه است. یک پارچه نازک و ساده ظاهر ساده تری در استایل شما ایجاد می کند که برای مراسم مهم و مراسم رسمی مناسب نیست. اگر به دنبال کاغذ مناسبی هستید می توانید از کاغذ یقه و بسته استفاده کنید. این حروف با ظاهر کلاسیک و فرسوده خود یک مکمل عالی برای مهمانی شما خواهند بود.


shomizطرح دار

ابزارهای نوشتاری برای انواع فعالیت ها مناسب هستند. اگر طرح روی کاغذ دارای مهره و پولک های ساده باشد برای مجالس رسمی مناسب است و اگر طرح شلوغ یا کارتونی دارد بهتر است برای مجالس دوستانه و جشن تولد استفاده کنید.کاغذ نخی نازک

پارچه های نخی و سبک برای هوای گرم مناسب هستند. این کاغذها با توجه به طرح و نوع پارچه کاربردهای مختلفی دارند. معمولا از پارچه های بسیار نازک برای استایل های غیررسمی و راحت تر استفاده می شود و مدل های ضخیم برای شلوار و دامن های رسمی مجاز است.


کاغذ کرپ

کاغذ کرپ زنانه و کاغذ کرپ ابریشمی نیز تنوع بسیار خوبی دارند. اما این مدل پارچه می تواند بدنه را نشان دهد پس اگر از رنگ کاغذ یا کرم زیر کاغذ استفاده کنید دیگر جای نگرانی نیست.


کاغذ ابریشم

کاغذ ابریشم زنانه در بین انواع و مدل های دیگر کاغذ بسیار محبوب است. زیرا رنگ ها و ضخامت های متفاوتی در این نوع پارچه وجود دارد که این کاغذ را برای فصول و رویدادهای مختلف مناسب می کند. برای یک مراسم رسمی بهتر است از کاغذ حریر نازک یا خیلی کوتاه و باز استفاده نکنید. به عنوان مثال، از کاغذ ابریشمی که این روزها طرفداران زیادی دارد، برای جشن تولد و دوستی ها استفاده می شود. می توانید از کاغذ حریر با شلوار و دامن جین و حتی دامن و شلوار رسمی استفاده کنید.داشتن یک یا دو مدل بلوز حریر در کمد لباس خود می تواند ایده بسیار خوبی باشد زیرا در فصل گرما می توانید با هر لباسی از آنها استفاده کنید و در هوای سرد بلوز حریر با کت تک می تواند بسیار شیک باشد.

 معرفی انواع شومیزبرای بانوان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد