مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

انتخاب سیستم مدیریت محتوای مناسب برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت

طراحی سایت و تبلیغات در فضای مجازی

یکی از ارزان ترین و موثرترین تبلیغات و البته ماندگارترین تبلیغات طراحی سایت است. امروزه محبوبیت شبکه های اجتماعی باعث شده تا شرکت ها نتوانند وب سایتی داشته باشند و آن را مدیریت کنند.


توجه داشته باشید که وقتی تلگرام برای عادت به استفاده از سوئیچ فیلتر لو رفت، بسیاری از اعضای کانال با هم درگیر شدند و بسیاری از تجارت تلگرام از بین رفت.

در صورت لو رفتن اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟ همان اتفاقی که برای تلگرام افتاد برای اینستاگرام هم خواهد افتاد.


به خاطر داشته باشید که وقتی کسب و کاری را در شبکه های اجتماعی معرفی می کنید، در حال فروش و تبلیغ یک محصول هستید. بررسی، مدیریت و دریافت بازخورد از این پلتفرم بسیار پیچیده است.

مزیت طراحی سایت

اطلاعات رفتار مشتری، مدیریت و خدمات پس از فروش مشتری در وب سایت یک سیستم کامل است. و شما را کاملاً از دست کتاب ها و حساب های دستی و مکتوب رها می کند.


یکی دیگر از مزایای داشتن وب سایت این است که در وب سایت، شما مالک اصلی و کامل قانونی هستید و هیچکس نمی تواند شما را تصاحب کند.


اگر مشکلی در وب سایت شما پیش آمد، می توانید با داشتن یک فایل پشتیبان از قبل، به راحتی اطلاعات را بازیابی کنید. اما در شبکه های اجتماعی شما مالک کامل نیستید و به هر دلیلی از عدم امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل مشکلی به وجود می آید بنابراین امکان بازیابی آن وجود ندارد.

شبکه های اجتماعی و پتانسیل بالای آنها صرفاً برای جذب مخاطب به وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند که به آن سیگنال شبکه اجتماعی می گویند. بنابراین بازخورد بسیار خوبی برای وب خواهد بود و مشکلاتی که ممکن است در شبکه های اجتماعی رخ دهد دیگر دغدغه ما نخواهد بود.وقتی اهمیت طراحی سایت را درک کردید. سوال مهم این است که چگونه یک وب سایت طراحی کنیم؟

روش های مختلفی برای طراحی وب سایت وجود دارد که همگی تخصصی هستند و می توانند حواس شما را از فروش کسب و کار یا فروش خدمات یا محصولات خود منحرف کنند.

بنابراین، یا باید یک طراح وب استخدام کنید یا آن را به یک شرکت طراحی وب بسپارید. استخدام مدیر وب سایت گزینه خوبی است اما آماده سازی محیط کار برای او اعم از میز و صندلی، تلفن، اینترنت پرسرعت و شارژ و پرداخت حقوق و بیمه ماهانه از مشکلاتی است که با آن مواجه است.


این را همراه با چالش بزرگ در نظر بگیرید که آیا شما اختیار انجام آن را دارید یا خیر. شاید نمونه کارهایی که نشان می دهد این را ثابت کند، اما آیا او می تواند ثابت کند که این همه پرتفوی را ساخته و سبد ساخته نشده است؟

شرکت خدمات طراحی سایت

مدت زمانی که باید برای این مقالات صرف کنید، شما را از هدف اصلی تبلیغات در فضای مجازی دور می کند. بنابراین توصیه می کنیم از شرکت های طراحی سایت خدمات دریافت کنید. شرکت خدمات طراحی سایت با توجه به اینکه پروژه های بیش از یک نفر در دست دارند و روی آن کار کرده اند تجربه بیشتری دارند و خدمات بهتری را به شما ارائه خواهند داد.


شرکت های طراحی سایت به دلیل اینکه در این زمینه فعالیت می کنند می توانند سال ها در کنار شما باشند و راهنمای و پشتیبان شما باشند اگر یک کارمند بتواند یک سال در کنار شما باشد. با این حال، همکاری با شرکت های طراحی سایت برای شما سود بیشتری دارد و هیچ مسئولیتی در قبال کارمند ندارید.


در این صورت شما کاملاً روی کار خود متمرکز خواهید شد و کسب و کار آنلاین شما به طور خودکار برای شما تبلیغ می کند، مخاطبان با کیفیتی را جذب می کند و در نهایت فروش شما را افزایش می دهد.گزارش به صورت دوره ای برای شما ارسال می شود و روند رشد کسب و کار شما را در نظر می گیرد.


"<yoastmark

مراحل طراحی سایت چیست؟

مراحل مهمی در طراحی سایت وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید. در صورتی که این مراحل در نظر گرفته نشده باشد، باید در حین پشتیبانی وب سایت، برخی از قسمت ها را دوباره انجام دهید.


مراحل اصلی طراحی سایت:

فهرستی از الزامات و هدف از طراحی وب سایت تهیه کنید.

در وهله اول باید تحلیل کرد که هدف از طراحی یک وب سایت چیست؟ در این مرحله فایلی حاوی سوالات مختلف برای مشتری ارسال می شود و یا از مشتری سوالاتی پرسیده می شود که نتایج این پرسش و پاسخ ها نیاز مشتری را مشخص می کند. این کار را برداشت می گویند. اگر یک برنامه وب طراحی شده است و به چندین قابلیت نیاز است، یک RFP باید برای این کار تهیه شود که توسط تحلیلگر سیستم تهیه می شود.


تجربه کاربری یا UX

تجربه کاربری علمی است که رفتار کاربر را در سایت ما یا اپلیکیشنی که طراحی می کنیم بررسی می کند.


UX مخفف User Experience به معنای تجربه کاربری است. با استفاده از علم UX و تجربه کاربری جمع آوری شده در طول زمان، طراح UI بهترین طراحی را در نظر می گیرد و وب سایت یا اپلیکیشن را طراحی می کند. در نتیجه زمانی که کاربر وب سایت یا اپلیکیشن را پیدا می کند، برای رسیدن به هدف خود به جستجوی آیتمی می پردازد. تغییر نمی کند و به سرعت به نتیجه می رسد.


رابط کاربری یا طراحی رابط کاربری

UI کلمات کلیدی رابط کاربری است که به معنای رابط گرافیکی است که در قسمت UX مشخص شود که چگونه عناصر و الزامات وب سایت باید در اختیار کاربر قرار گیرد.


طراح با رعایت این اصول، رابط گرافیکی را طراحی کرده و ظاهری زیبا و کاربرپسند طراحی می کند و در نتیجه تجربه کاربری خوبی شکل می گیرد.UI و UX آنقدر به هم مرتبط هستند که همیشه به آنها UI/UX می گویند.


برآورد هزینه طراحی وب سایت

طراحی سایت در شرکت های مختلف هزینه های متفاوتی دارد (از هزینه بسیار کم تا هزینه بالا). هزینه ها با توجه به نوع پروژه (حرفه ای، انحصاری و ...) متفاوت است. به عبارت ساده، هزینه یک پروژه بستگی به زمان و تعداد تیم هایی دارد که باید به آن اختصاص داده شوند.


کم ارزش ترین بخش طراحی وب سایت هزینه آن است. این هزینه بسته به مهارت و تجربه نیروها و زمان صرف پروژه شما می تواند متفاوت باشد.


انتخاب سیستم مدیریت محتوای مناسب برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت

در حال حاضر 98 درصد وب سایت ها با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی می شوند. دلیل آن این است که این سیستم مدیریت محتوا با بهینه سازی موتورهای جستجو سازگاری کامل دارد و دائما در حال به روز رسانی است.


اگر به یک وب سایت شرکتی، خدماتی یا فروشگاهی نیاز دارید، وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا است. و بهترین بستر برای راه اندازی کسب و کار آنلاین شماست.


اما اگر نیاز خاصی دارید که وردپرس آن را پوشش نمی دهد، باید از افزونه های وردپرس استفاده کنید که نیازهای شما را به طور کامل برآورده کند. حتی اگر یک افزونه مناسب برای کار خود پیدا نکردید، وردپرس توانایی توسعه را دارد.

click here

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد