مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

بخشی از فرآیند سئو چیست؟

چرا سئو مهم است؟

تا زمانی که اهمیت سئو و بهینه سازی سایت را درک نکنم نمی توانم در مورد مزایا و کارایی سئو صحبت کنم، بنابراین ابتدا این سوال را می پرسم. یکی از مهمترین جنبه های سئو، تطبیق وب سایت شما با درک و منطق موتور جستجو است. گوگل رضایت کاربران را برای صاحبان وب سایت فراهم می کند، اما به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو انسان نیستند. موتورهای جستجو بسیار پیچیده هستند، اما هنوز نمی توانند صفحات وب را با بینش هایی شبیه به انسان درک و تجزیه و تحلیل کنند (بخوانید موتورهای جستجو چگونه کار می کنند). سئو و بهینه سازی سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع و اهمیت هر صفحه و کیفیت آن را بهتر درک کنند.


بارها در مورد بی فایده بودن سئو شنیده ایم. جمله زیر:


هیچ مهندس عاقلی موتور جستجویی نمی سازد که یک وب سایت را ملزم به رعایت قوانین و اصول خاصی کند تا در لیست نتایج بهتر نمایش داده شود و رتبه بالاتری کسب کند. همه انسان ها، حتی با نیمی از مغز، به راحتی می توانند در تمام معماری ها پیمایش کنند، کدهای پیچیده و ناقص را تجزیه و تحلیل کنند، و تا آنجا که ممکن است، به جای اینکه متخصصان غیر بازاریابی سیستم را طراحی کنند. من سیستمی می خواهم که بتوانم راهی برای ارائه آن پیدا کنم. بهترین نتایج بهینه سازی!


با این حال ...


این فقط یک طرف ماجراست. تصور کنید عکسی از حیوان خانگی خود یا چیزی که دوست دارید در اینترنت پست می کنید. بهترین موتورهای جستجو با تمام سطوح هوش در حال حاضر در تلاش برای درک ماهیت تصاویر هستند. بنابراین چگونه می توان یک تصویر را به موتور جستجو ارسال کرد؟


خوشبختانه، سئو به مدیران سایت اجازه می دهد تا از معیارهایی برای کمک به موتورهای جستجو برای درک بهتر محتوای شما استفاده کنند.در واقع، افزودن ساختار مناسب و قابل درک موتورهای جستجو به محتوای وب سایت شما یکی از بخش های اصلی سئو است. درک ویژگی‌ها و محدودیت‌های موتورهای جستجو می‌تواند به شما در ایجاد قالب‌های مناسب با محتوای خود کمک کند و محتوای وب‌سایت خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که توسط موتورهای جستجو قابل درک و جستجو باشد.


بدون سئو، وب سایت شما به درستی در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده نمی شود. بنابراین، اگر یک موتور جستجو نتواند وب سایت شما را ببیند، مطمئناً کاربران نمی توانند محتوای سایت شما را پیدا کنند.


برای درک اهمیت سئو به موارد زیر توجه کنید:


اکثر کاربران موتورهای جستجو علاقه مند به انتخاب یکی از پنج نتیجه پیشنهادی در صفحه اول هستند. بنابراین اگر به دنبال یک رهبر محتوا هستید، یا اگر به یک مشتری در فروشگاه خود نیاز دارید، باید در بالای نتایج جستجوی خود باشید.

سئو تنها سازگاری با موتورهای جستجو نیست، بلکه سئوی خوب تجربه کاربر و استفاده از وب سایت را بهبود می بخشد.

سئو کمک می کند تا وب سایت شما در شبکه های اجتماعی قابل مشاهده باشد. حدود 3 میلیارد نفر در سراسر جهان حداقل در یک شبکه اجتماعی مشارکت دارند. اگر محتوای شما در نتایج جستجو موقعیت خوبی داشته باشد و کاربران آن را انتخاب کنند، احتمالاً در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به اشتراک گذاشته می شود و این اشتراک رتبه وب سایت شما را بهبود می بخشد.یعنی یک لینک مناسب برای.

بخشی از فرآیند سئو چیست؟

همانطور که قبلا ذکر شد، سئو یک فرآیند ثابت نیست، اما همچنان می توان آن را به دو بخش کلی تقسیم کرد.


سئو در سایت

سئوی داخلی به اصولی اشاره دارد که سایت شما برای جستجوی بهتر موتورهای جستجو استفاده می کند.انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تراکم منطقی و غیرمصنوعی در سراسر متن، استفاده از متن جایگزین عکس و عناوین جذابی که کلمات کلیدی با طول مناسب را شامل می‌شوند، همگی در این موارد هستند.


همچنین مخاطب برای سئوی داخلی سایت شما بسیار مهم است. سئوی خارجی ممکن است ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد، اما چه چیزی به مخاطبان خود ارائه می دهید؟ محتوای باکیفیت کاربران مهمان را به مشتریان دائمی تبدیل می کند. بنابراین سئوی داخلی سایت شما بسیار مهمتر از سئوی خارجی است. برای کسب و کارهای کوچک با سرمایه گذاری محدود و مشتریانی که بخش کوچکی از جامعه هستند، تنها چیزی که نیاز دارند SEO در صفحه است. در واقع سئوی خارجی زمانی معنا پیدا می کند که مخاطبان شما عموم مردم باشند.


سئو خارج از سایت

به تبلیغ وب سایت یا وبلاگ خود تا حد امکان برای کسب رتبه بهتر در لیست نتایج سئوی خارجی گفته می شود. سئوی خارجی اغلب به عنوان لینک بیلدینگ شناخته می شود، اما شامل طیف وسیع تری از روش ها و تکنیک ها نسبت به لینک بیلدینگ است، بنابراین ایده خوبی است که به جای این عبارت کوتاه، از عبارت ارتقای وب سایت به روشی راحت استفاده کنید.


به طور کلی، موتورهای جستجو مهمترین صفحات وب سایت شما را پیدا می کنند و در هنگام جستجوی کاربران سعی می کنند آنها را نمایش دهند. یکی از راه های تعیین اهمیت صفحه وب سایت، تعداد لینک هایی است که وب سایت شما به آنها اشاره می کند.


لینک های ورودی یک استاندارد نسبتا قابل اعتماد هستند و البته تاثیر آنها به وب سایت و سایت منبع بستگی دارد. این تأثیر می تواند مثبت یا منفی باشد. دریافت لینک از وب سایت های شناخته شده و قابل اعتماد قطعا موقعیت شما را بهبود می بخشد، اما اگر لینک ها از هرزنامه ها، وب سایت های غیر مرتبط، فروشندگان بک لینک باشند، نتایج منفی دریافت خواهید کرد. باید انتظار داشت.هاستینگ چیست؟ چگونه هاست خوب بخریم؟ حتما بخوانید: هاست چیست؟ چگونه هاست خوب بخریم؟

تغییرات مداوم در الگوریتم های گوگل

معیارهای بهینه سازی محتوا دائما در حال تغییر هستند. بازاریابی محتوا اولین بار در اواسط دهه 1990 ظاهر شد. در آن زمان تنها روشی که برای کسب رتبه صحیح در لیست نتایج استفاده می شد، تکرار مستمر و مصنوعی متا تگ ها و کلمات کلیدی (سوء استفاده از کلمات کلیدی) بود.


در سال 2004، حمله به وب سایت هایی با محتوای حاوی متن لنگر و خرید لینک های بیشتر از وبلاگ ها به وسیله ای دوگانه برای افزایش رتبه تبدیل شد. در سال 2011، پایه و اساس شبکه های اجتماعی به هات مارکت های رتبه بندی وب سایت گسترش یافت و بازاریابی شبکه های اجتماعی به روش اصلی بهینه سازی موتورهای جستجو تبدیل شد. با تغییر دنیای اینترنت، الگوریتم های موتورهای جستجو دائما در حال بهینه سازی هستند. در این توضیحات، تکنیک هایی که سال ها پیش منجر به بهبود رتبه وب سایت و رونق کسب و کار شما شده است، می تواند آسیب های جبران ناپذیری به سئوی سایت امروز شما وارد کند.


آینده تغییرات الگوریتم موتورهای جستجو نامشخص است، اما آنچه مشخص است نیاز و اهمیت سئو است. شاید در حال حاضر جایگاه وب سایت شما در موتورهای جستجو راضی کننده باشد، اما اگر با اصول صحیح سئو جلو نروید، در آینده جایگاه خود را در بین کاربران از دست خواهید داد. برای اینکه بتوانید از موتورهای جستجو نتیجه بگیرید، باید تغییرات ایجاد شده در موتورهای جستجوی گوگل را یاد بگیرید. اگر بتوانید وب سایت خود را با این تغییرات تطبیق دهید، باید در بازاریابی موتورهای جستجو برنده باشید.

اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد