مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

طراحی سایت حرفه ای

مطمئنا سوال بسیاری از شما کاربران این است که چگونه یک وب سایت حرفه ای و کاربر پسند داشته باشیم. در این مقاله اصول و مراحل بازگردانی یک وب سایت موثر را به طور کامل توضیح خواهیم داد پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.


اجازه دهید بحث خود را با یک مقدمه آغاز کنم:


همانطور که می دانید در دهه های گذشته، کار خرید و فروش رنگ و لاک با آنچه اکنون می بینیم متفاوت بود. همه چیز کاملا سنتی بود. صاحبان مشاغل باید در محل کسب و کار خود حضور داشته باشند که چگونه با مشتری رفتار کنند. مهم و .... امروزه پیشرفت فناوری اطلاعات و استفاده روزافزون از تلفن همراه، تبلت و یا به طور کلی وسایل الکترونیکی، سطح آگاهی افراد را در زمینه های مختلف افزایش داده است و طبیعتاً این انتخاب ها منطقی تر شده و افراد با هم مقایسه می کنند. 

ترجیحات آنها در میان صدها. یک شرکت فعال در نهایت تصمیم خود را اجرا خواهد کرد. همانطور که امروز شاهد آن هستیم روز به روز بر تعداد فعالان اینترنتی افزوده می شود و قطعا تا چند سال دیگر شاهد رشد تصاعدی در این زمینه خواهیم بود. 

در گذشته صاحبان مشاغل برای ارائه خدمات و کالاهای خود از بروشور، تراکت و ... استفاده می کردند، درست است که امروزه نیز از این روش های تبلیغاتی استفاده می شود، اما به مرور زمان می بینیم که روش سنتی در حوزه تبلیغات در حال کم رنگ شدن است،

 بنابراین اینها آیتم‌ها در ابعاد وسیع‌تری جایگزین صفحات شبکه‌های اجتماعی می‌شوند، بنابراین برای ماندن در این زمینه و جایگاهی در آینده، باید به دقت فکر کرده و حوزه کاری خود را برنامه‌ریزی کنیم. اطلاعات خود را در این زمینه در خدمت شما دوستان عزیز قرار خواهم داد.چگونه می توانیم یک وب سایت حرفه ای داشته باشیم؟

برای اینکه بتوانیم به این سوال کلی پاسخ دهیم، مسئله را به 7 قسمت تقسیم کرده و در مورد هر یک توضیح کامل می دهیم:


1- اصول طراحی وب سایت و تکنیک های مرتبط

۲- شروع به طراحی وب سایت کنید

3- نظریه رنگ و روانشناسی سبک

4- اصول تایپوگرافی

5- رابط کاربری

6- سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

7- اجرای پروژه

اصول طراحی وب سایت و تکنیک های مرتبط

به طور کلی، طراحی استاندارد باید شامل موارد زیر باشد:

اصول طراحی سایت

در ابتدا باید به چیدمان مناسب صفحات توجه شود، یعنی چیدمان موارد موجود در صفحه باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به راحتی به تمامی امکانات موجود در صفحه دسترسی داشته باشد. نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که طراحی ریسپانسیو به کاربران امکان دسترسی بهتر به تمام دستگاه های الکترونیکی را می دهد، بنابراین این امر باعث افزایش تعداد بازدید و بازگشت کاربران به وب سایت می شود. نکته بعدی که باید در نظر بگیرید، بارگذاری سریع صفحه است که هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران عامل مهمی است.

 اگر کاربر مدت زیادی صبر کند تا صفحات بارگذاری شوند، بدون شک تعداد زیادی از کاربران خود را از دست خواهید داد. سعی کنید از کلیدهای تماس به درستی و در مکان های مناسب استفاده کنید.

 این کار دسترسی کاربران به صفحات مهم و مفید وب سایت شما را آسان تر می کند. سعی کنید لینک خوبی بین صفحات خود ایجاد کنید تا استفاده از سایت شما باعث سردرگمی کاربران نشود.

 این نیز یکی از عوامل مهمی است که می تواند بر مدت زمان ماندن کاربر در وب سایت شما تأثیر بگذارد.سئوی استاندارد و پایدار و نکات ردیابی مرتبط با آن که خدمت شما به طور کامل توضیح خواهم داد تاثیر زیادی در افزایش بازدید سایت شما خواهد داشت. باید سعی کنید کاربران را برای مدت طولانی در سایت خود نگه دارید. هرچه در این مسیر موفق تر باشید، سایت شما بیشتر به صفحات موتور جستجوی اساسی تر جذب می شود. سعی کنید با نوشتن اخبار و مقالات کامل و آموزنده، در صورت داشتن فروشگاه اینترنتی با محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و ... کاربران را متقاعد کنید تا در صورت داشتن وب سایت خبری از سایت خود استفاده کنند.

 این امر منجر به بازگشت کاربران به سایت شما می شود. سایت اینترنتی. به یاد داشته باشید که یکی از مهم ترین عوامل برای موتورهای جستجو، تعداد بازدید از وب سایت است. در قسمت های مربوط به خدمت شما توضیحات کاملی در مورد تمامی موارد فوق ارائه خواهیم داد.


اصول طراحی سایت

اگر مبتدی هستید و می خواهید وب سایت خود را راه اندازی کنید سعی کنید از یک سیستم جستجوی ساده و راحت در طراحی سایت خود استفاده کنید این کار جذابیت سایت شما را افزایش می دهد و دسترسی کاربران سایت شما به مطالب موجود را آسان می کند. به یاد داشته باشید که محتوای خود را به اشتراک بگذارید زیرا استفاده از این شبکه ها روز به روز افزایش می یابد و بدون شک ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد. 

برای طراحی سایت خود یک سیستم نظر دهی و کامنت گذاری در نظر بگیرید. اگر وب سایت فروشگاهی ندارید، پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید، زیرا بسیاری از کاربران معمولا حوصله ثبت نام در سایت را برای ارسال نظرات خود ندارند. 

همچنین سعی کنید مطالب خود را به ساده ترین شکل برای کاربران Express ارسال کنید و از گفتن جملات تند به کاربران خودداری کنید.

https://mokhatab.org/how-to-have-a-professional-training-site/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد