مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

ویژگی های بهترین قالب وردپرس فروشگاهی

سئو مهمترین فاکتور در بهترین قالب وردپرس فروشگاهی
سئو دروازه ورود شما به دنیای کسب و کارهای اینترنتی در فضای گوگل است. شما با داشتن یک قالب فروشگاهی بهینه چند گام از بقیه وب سایت ها جلوتر هستید. مشتری که از طریق گوگل و سئو سایت وارد وب سایت شود، مشتری هدفمندتری است و بسیار شما را به فروش نزدیکتر می کند.

سئو در سایت های فروشگاهی سخت تر و پیچیده تر از سایت های دیگر است و باید دسته بندی های محصولات را بر روی عبارات کلیدی هدف از جهات مختلف بهینه سازی نمایید. بهینه سازی سورس در قالب های فروشگاهی برترین ویژگی است که در طراحی قالب وردپرس فروشگاهی وبین سئو رعایت می شود.

در زمان کدنویسی از حداقل افزونه ها استفاده می شود و تمامی امکانات موجود در سایت تا آنجایی که امکان پذیر است بصورت دستی کدنویسی می شوند. همین مساله به شدت در افزایش سرعت لود شدن سایت تاثیر مثبت دارد.

برای یادگیری مباحث حرفه ای تر بهینه سازی و سئو سایت خودتان می توانید دوره آموزش سئو طراحی شده توسط تیم وبین سئو را تهیه و مصرف نمایید؛ شما با این کار پیشرفت چشم گیری را در نتایج رتبه های گوگل مشاهده خواهید نمود.
  پشتیبانی فنی آسان و قدم به قدم در قالب های کدنویسی در مقایسه با قالب های آماده
وب سایت های که بصورت کدنویسی شده اند، پشتیبانی فنی آسانتر صورت می گیرد.شما می توانید قدم به قدم فروشگاه خود را به روز کنید. به عنوان مثال شما الان نیازی به داشتن ویژگی علاقمندی ها در سایت خود ندارید؛ اما شما می توانید این ویژگی را بعدا در قالب پشتیبانی فنی به سایت خود اضافه نمایید و آن هم فقط به دلیل سورس بیس بودن قالب فروشگاهی است.

این مساله را می توان با قالب های آماده که بصورت تجاری شده درآمده اند و دست هزاران نفر قرار گرفته اند و تمامی امکانات آن بصورت افزونه است و خبری از بهینه سازی سورس وجود ندارد.

درست است که از نظر هزینه ارزانتر می باشند اما از نظر پشتیبانی فنی شما عملا هیچ تغییری به مانند قالبهای بهینه نمی توانند در آنها ایجاد کنید.

مشتریان زیادی به وبین سئو مراجعه داشته اند تحت عنوان اینکه من این سایت را دارم و می خواهم الان این امکانات را به آن اضافه کنم ولی نمی توانم و کسی را نیز پیدا نکرده ام تا برایم این کار را انجام بدهم.

بعد از بررسی سایت متوجه شده ایم که قالب آن از مدل های تجاری است و قسمتی آن توسط خود شرکت بسته شده است و با کدنویسی بسته شده است. در بازه های زمانی مختلف پک های به روزرسانی به قالب اضافه می کنند و همین مساله با به روز رسانی های شما تداخل ایجاد می کند و همه چیز از بین می رود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد