مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

بهترین قالب وردپرس آموزشی برای طراحی سایت آموزشی

بهترین قالب وردپرس آموزشی برای طراحی سایت آموزشی و آموزش‌ های آنلاین به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی برای ایجاد یک تجربه آموزشی بهتر برای مخاطبان مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این قالب‌ ها دارای ویژگی‌ ها و ابزارهای ویژه‌ ای هستند که به ایجاد و مدیریت دوره‌ های آموزشی، محتوای آموزشی و ارتقاء تجربه کاربری کمک می‌ کنند.


در ادامه توضیحاتی در مورد ویژگی‌ ها و کاربردهای قالب سایت آموزشی وردپرس آمده است:


ویژگی های قالب آموزشی وردپرس

قالب آموزشی وردپرس بهینه و برنامه نویسی شده دارای ویژگی های خاص است که در ادامه آنها را معرفی می‌ کنیم:


سیستم مدیریت دوره‌ ها: قالب باید دارای یک سیستم مدیریت دوره‌ ها باشد که به شما امکان می‌ دهد دوره‌ های آموزشی را به آسانی ایجاد و مدیریت کنید. این سیستم باید قابلیت افزودن دوره‌ های جدید، آپلود محتوا، ارائه آزمون‌ ها و مدیریت کاربران را داشته باشد.

  توانایی پخش ویدیو: این ویژگی به شما امکان می‌ دهد تا ویدئوهای آموزشی را به راحتی در سایت خود نمایش دهید. از طریق تضمین پشتیبانی از ویدئوهای مختلف و استانداردهای پخش، دانشجویان به راحتی می‌ توانند محتوای آموزشی را مشاهده کنند.

توانایی دانلود فایلها: این ویژگی به کاربران دسترسی دانلود کردن فایل های آموزشی را می دهد که بتوانند در گوشی موبایل و یا کامیپوتر خود بصورت آفلاین فایل ها را ببینند یا گوش دهند.

سیستم پرداخت آنلاین: قالب باید از سیستم‌ های پرداخت آنلاین متنوعی پشتیبانی کند تا شما بتوانید برای دسترسی به دوره‌ های آموزشی هزینه‌ ها را دریافت کنید. همچنین امکان پرداخت کارت به کارت را برای مشتریانی که دسترسی به رمز دوم را ندارند را نیز فراهم سازید.

مدیریت کاربران: قالب باید امکان مدیریت کاربران و تعیین نقش‌ ها و مجوزهای آنها را داشته باشد. این اجازه را می‌ دهد تا مدیران دوره، معلمان و دانشجویان دسترسی به مناطق خاصی از سایت داشته باشند.

مشاهده همه ویدیوها در قالب یک صفحه و یا مشاهده مقالات سریالی تحت عنوان آموزش رایگان در یک صفحه و دسترسی به آنها

امکان عضویت اعضای VIP و ارائه امکانات ویژه طبق استراتژی های هر سایت آموزشی

پشتیبانی از edd، ووکامرس: قالب سایت آموزشی از هر دو افزونه فروشگاهی پشتیبانی می کند و هر کدام ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارند.

باکس دانلود رایگان

در هر صفحه محصول اطلاعات مدرس نمایش داده شود.

در صفحات محصول دکمه های خرید باید به خرید دوره و یا ثبتنام در دوره تغییر پیدا کنند.

امکان نمایش سرفصل ها در صفحه دوره

پشتیبانی فنی آسان و گام به گام در قالب کدنویسی نسبت به قالب های آماده

در ابتدای راه اندازی سایت، بسیاری از امکانات و افزونه ها ممکن است برای شما مفید نباشند و در آینده به آن ها نیاز پیدا کنید. چون مبنای کار بر اساس سرعت بالا است. همه افزونه ها و ویژگی ها در ابتدا بارگذاری نشده اند.


با استفاده از پشتیبانی فنی در قالب سایت آموزشی وردپرسی بهینه تهیه شده در سایت وبین سئو، شما می توانید فروشگاه خود را مرحله به مرحله به روز کنید. این یک مزیت دیگر است. قالب های منبع آماده قفل هستند و شما نمی توانید آنها را بر اساس نیاز خود به روز کنید. البته خبری از بهینه سازی سورس نیز نیست.


در آموزش وردپرس آماده شده توسط تیم وبین سئو به دانشجویان تمامی روش های بهنیه سازی سورس آموزش داده می شود.

https://www.webinseo.com/wordpress-tutorials/best-educational-wordpress-theme

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد