مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

قالب فروشگاه موبایل وردپرس بهینه

قالب فروشگاه موبایل وردپرس یک قالب طراحی شده برای طراحی سایت فروشگاهی موبایل است که محصولات مرتبط با دنیای موبایل را به فروش می‌ رسانند. این قالب‌ ها اغلب دارای ویژگی‌ ها و ابزارهای ویژه‌ ای هستند که به شما کمک می‌ کنند تا یک فروشگاه آنلاین موبایل را با کیفیت بالا ایجاد کنید.

قالب های طراحی سایت آماده شده توسط تیم وبین سئو بر مبنای کدنویسی می باشند و هدف ما سرعت بالا و بهینه بودن کدهاست. سعی بر این است که از حداقل افزونه ها استفاده شود و تمامی افزونه های موردنیاز و ضروری برنامه نویسی شوند.

همین مساله بر روی سرعت لودینگ سایت تاثیر فوق العاده ای دارد. در سرفصل آموزش وردپرس آماده شده توسط تیم وبین سئو به کارآموزان تمامی نکات قالب های بهینه شده آموزش داده می شود و از ابتدا بر این اصول یادگیری آغاز می گردد.

ویژگی های قالب فروشگاه موبایل وردپرس بهینه
در ادامه توضیحاتی در مورد ویژگی‌ ها و اجزای فروشگاه گوشی موبایل و لوازم جانبی آورده شده است:

  واکنش‌ پذیری (Responsiveness): این ویژگی اجازه می‌ دهد تا وبسایت شما به درستی بر روی تمامی دستگاه‌ ها و اندازه‌ های صفحه نمایش نمایش داده شود، از جمله تلفن‌ های همراه و تبلت‌ ها.
مدیریت محصولات: قالب فروشگاه موبایل وردپرس به شما امکان می‌ دهد تا محصولات مختلف را به سادگی اضافه کنید، ویرایش کنید و مدیریت کنید. همچنین، شما می‌ توانید تصاویر، قیمت، توضیحات و مشخصات محصولات را مدیریت کنید.
توضیحات مناسب: بخش محتوا معرفی هر محصول که برای سئو بسیار مهم است باید به گونه ای باشد که دست و پا گیر کاربر نباشد. مخصوصا در موبایل ها که در صورت زیاد بودن اسکرول زیادی می خورد.
تصاویر محصولات: در فروشگاه موبایل نیازی نیست که تصاویر را به مانند فروشگاه لباس از نمای بسیار نزدیک بگیرید؛ از زوایای مختلف موبایل و همچنین نمای آن در دست تصویر آماده کنید. در صورتی که بتوانید از کار کردن و سیستم عامل آن ویدیو بگیرید که بسیار عالی می شود.
ویژگی مقایسه محصولات: در فروشگاه موبایل و لوازم جانبی بصورت کلی وسایل دیجیتال کاربران به شدت می خواهند مدل های مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایند و این ویژگی بسیار کاربردی است.
بخش تعمیرات موبایل: در صورتی که فروشگاه تان دارای بخشی برای تعمیرات دارد، می توانید در سایت نیز بخش جداگانه ای برای تعمیرات در نظر بگیرید که مشتریان با تکیمل فرمی درخواست تعمیرات خود را برای شما ارسال نمایند. در نمونه طراحی سایت فیکس لند این ویژگی تعبیه شده است.
دسته بندی: دسته بندی محصولات به خوبی باید باشد که کاربران دچار سردرگمی نشوند و به راحتی محصول خود را پیدا کنند.
فیلترینگ براساس برند: در لوازم دیجیتال و موبایل بحث برندها بسیار مقوله مهمی است. مشتریان جستجو براساس برند محصول دارند و از همین حتما باید در قالب بهینه بخش و دسته بندی جداگانه براساس برند وجود داشته باشد.
پشتیبابی از عمده فروش ها: بسیاری از افرادی که در حوزه موبایل و لوازم جانبی فعالیت دارند، عمده فروش هم هستند. این افراد می توانند برای خود بخشی جدا عمده فروش داشته باشند. مانند نمونه کار سایت بهیران. به عنوان مثال می توان دو قیمت جداگانه در نظر داشت: قیمت همکاری و قیمت عادی. با فرم درخواست همکاری افراد با شما ارتباط می گیرند و شما برای آنها اکانت می سازید و قرارداد همکاری طبق تعرفه های خود تنظیم می نمایید.
جستجوی زنده: این ویژگی به مشتریان کمک می کند تا به آسانی آنچه که به دنبالش هستند را جستجو نمایند و بصورت اتوماتیک عبارات کلیدی را تکمیل کند در کادر جستجو.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد