مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

چگونه ادمین سایت شویم؟

هدف از طراحی سایت آموزشی
صحبت از آموزش شد، هدف اصلی آموزش بود، اما این بار متفاوت بود زیرا به دنبال آموزش آنلاین بودیم و باید یک وب سایت آموزش آنلاین طراحی می کردیم. تمرینات را می توان در سایت های آموزشی گروه بندی کرد و بر اساس مبتدی ها به گروه های پیشرفته یا مختلف تقسیم کرد، محدودیتی برای مربی وجود ندارد! طراحی سایتی که خدمات آموزشی آنلاین ارائه می کند در سطح ملی قابل بحث است و با وجود اینترنت حتی روستایی در سیستان می تواند به راحتی آموزش آنلاین ارائه دهد.
تاثیر طراحی حرفه ای وب بر معلمان حرفه ای
اگر معلم هستید، حتماً به یک وب سایت برای فروش محصولات آموزشی خود نیاز خواهید داشت تا بتوانید با آموزش مهارت، کسب و کار اینترنتی ایجاد کنید. در اینجا یک سوال پیش می آید که اگر صفحه اینستاگرام داشته باشم آیا می توانم تجارت آنلاین انجام دهم؟ پاسخ من این است که چرا می‌توانید، اما ساختن کل کسب‌وکارتان در رسانه‌های اجتماعی کار درستی نیست، و ممکن است با فیلتر شدن اینستاگرام به مشکلات بزرگی مانند ۱۴۰۱ برخورد کنید.
  برخلاف داشتن یک وب سایت آموزشی یا صفحه اینستاگرام، کافی است محصولات آموزشی خود را مستقیماً در صفحه بفروشید، اما لزومی ندارد که در وب سایت با طراحی صفحه محصول آموزشی شما این اتفاق بیفتد. و توضیحات مناسب و جامع دوره. آموزش، کاربر شما می تواند محصول شما را با چند کلیک راه اندازی کند و بلافاصله هزینه محصول آموزشی شما را بپردازد.چرا وب سایت های آموزشی اهمیت بیشتری پیدا می کنند؟
با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از اساتید نگران روند تدریس و حتی فروش دوره های خود هستند. اما در یک چشم به هم زدن همه به سراغ طراحی سایت های آموزشی رفته اند و حتی دولت آموزش و پرورش اپلیکیشن مبارکی را پیاده سازی کرده است. اینجاست که آموزش آنلاین و از راه دور جان تازه ای پیدا می کند. حالا اینها معلمان مدرسه و مربیان شخصی بودند که به دنبال بستری مناسب برای معلمان بودند.

اکنون SEO Webin برای طراحی وب سایت های آموزشی به طور خاص برای معلمان قدم گذاشته است.
طراحی وب آموزشی هزینه معلمان را به قدری کاهش داده است که دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای اجرای یک فضای آموزشی ندارند. تعداد افرادی که می توانند تمرین کنند محدودیتی ندارد و به راحتی می توانند آموزش های غیر مشارکتی را در محل آموزش انجام دهند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد