مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

چگونه ماهی ۴۰ میلیون تومان درآمد داشته باشیم؟

آپدیت های جدید مثل Helpful Content و Link Spam در دوره سئو شما گفته شده؟

بله در این دوره تمام مواردی که نیاز هست برای این آپدیت های جدید گوگل رعایت کنید اعم از لینک سازی طبیعی و تولید محتوای مفید و هدفمند گفته شده و چک لیست هایی برای محتوا و لینک سازی خارجی در این دوره قرار گرفته است.

دوره آموزش سئو پیشرفته مجموع تلاش ها برای بیش از 100 پروژه موفق و ناموفق!

حتما با خودت میگی تجربه ناموفق به چ دردی میخوره. میخام بهت بگم شکست در سئو خیلی درس داره. گاهی شکست ها بخاطر عدم آگاهی فنی و گاهی هم بدلیل ضعف مدیریتی منابعی که داری چ مالی و چ انسانی!

من چند سال پیش تو شرکت های بزرگ کار میکردم که واقعا پول زیادی داشتن اما تصمیم گرفتم دیگه کار نکنم و حدودا در سال 1399 ماهیانه درآمدم برای مدیریت 120 میلیون تومان بود. میدونم باورش سخته که از چنین پولی در ماه چجوری دل کندم.

من هدف بزرگتری داشتم. کار کردن با کسب و کارهای بزرگ خیلی خوبه اما رشد ی کسب و کار کوچک و متوسط و رسوندش به درجات بالاتر عالیه عااااالی.

خبری از پاورپوینت نیست!! فقط علم و تجربه یاد می دهیم...

  شاید دوره های سئو زیادی را دیده باشید که وعده موفقیت می دهند و در طی دوره بیشتر به داستان سرایی می پردازند و تنها چیزی که دریافت می کنید، انگیزه و کمی داستان در مورد پیشرفت و موفقیت دیگر کسب و کارها است که می دانید بدون آموزش تخصصی سئو هیچ فایده ای برای شما ندارد! متاسفانه خیلی از عزیزان با شرکت در این دوره های سئو ضربه مالی و حتی روحی شدیدی را متحمل می شوند.

من تمام سعی خودم را کرده ام که در این دوره از تجربه های خودم و تمام دوستانم که در حوزه سئو حرف برای گفتن دارند صحبت کنم و تمام نکات را به صورت عملی گفته ام و فقط برای مفاهیم اولیه از اسلایدسازی در پاورپوینت استفاده کرده ام.

دوره آموزش سئو آنلاین عملیه؟

این دوره کاملا عملی و کاربردی. اگر دوست دارید مطمئن بشید بریم بخش کوتاهی از این دوره سئو رو باهم ببینیم؟

مقاله اصلی  چگونه ماهی 40 میلیون تومان درامد داشته باشیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد