مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

نکات استایل مناسب افراد چاق

امروز با خانم هایی صحبت می کنم که اضافه وزن دارند اما می خواهند همیشه خوب لباس بپوشند و به مد خود اهمیت دهند. این یک باور رایج است که زنان چاق نمی توانند با استایل و آرایش ظاهری زیبا داشته باشند و این مشکل اعتماد به نفس برخی از زنان چاق را کاهش می دهد و آنها را ناامید می کند.


آراستگی، آراستگی و خوش پوشی یک نیاز همگانی است و همه ما می خواهیم در مهمانی ها و مجالس زیبا به نظر برسیم و مورد توجه اطرافیانمان قرار بگیریم. این تمایل در زنان دارای اضافه وزن نیز وجود دارد که اغلب ترجیح می دهند لاغرتر و بلندتر به نظر برسند.


نکات لباس پوشیدن برای افراد چاق

همه اینها امکان پذیر است، فقط باید به رنگ، اندازه و طرح لباس و ... توجه کنید و قطعاتی را انتخاب کنید که با استایل شما همخوانی داشته باشد، بتواند قسمت های بیرون زده و بیرون زده بدن شما را بپوشاند و بپوشاند و حتی بسازد. آن قسمت بزرگتر از بدن شما به نظر می رسد، در واقع نازک است.


در این یادداشت آراور، با توجه به نکات زیر به شما کمک می کنیم تا بهترین تناسب را برای افراد چاق پیدا کنید.

  لباس های طرح دار ممنوع!

لباس های طرح دار با هر طرحی شما را بزرگ تر و چاق تر نشان می دهد.خانم ها در انتخاب دامن باید دامن های بلند را در رنگ های تیره و خنثی انتخاب کنند. از میان مجموعه ای از تاپ و دامن های زنانه در رنگ های یکسان یا مشابه انتخاب کنید تا اندام خود را زیباتر کنید.


مشکل بعدی استفاده نکردن از تاپ های رنگی روشن و البته لباس هایی با طرح های بسیار شلوغ و برجسته است. این قطعه تمام توجهات را به سمت بالاتنه شما جلب می کند و ایرادات استایل شما را بیشتر نمایان می کند.


بهترین گزینه انتخاب لباس هایی با راه راه عمودی است. نوارهای باریک عمودی تیره شما را لاغر و بلند نشان می دهد. پوشیدن پیراهن سفید یا هر رنگ روشن دیگری را می توان با بستن کمربند مشکی طرح دار خنثی کرد.


لطفا به اندازه واقعی خود توجه کنید:

اولین و مهمترین مسئله این است که لباسی متناسب با سایز اصلی خود انتخاب کنید. برخی از زنان چاق برای پوشاندن بیشتر و پنهان کردن چاقی خود عادت دارند لباس های گشاد و بلند بپوشند. اما این یک سوء تفاهم است. از لباس های بزرگ و خیلی گشاد خودداری کنید. اولین قدم این است که اندازه اصلی خود را دوست داشته باشید.


حتی برخی از خانم ها لباس های خیلی تنگ می پوشند که این هم اشتباه است و توجه اطرافیان معطوف به حجم سلولیت است که در قسمت های خاصی از بدن بالا آمده که اصلا جذاب به نظر نمی رسد.پس لباس هایی بخرید که دقیقاً هم اندازه شما هستند، خوش تراش و خوش دوخت، برخی از لباس ها طوری طراحی و دوخته شده اند که باعث خطای دید شده و شما را لاغرتر نشان می دهند. پوشیدن چند لایه توصیه نمی شود و همچنین استفاده از پلیورهای خیلی سنگین، لباس های پشمی که شما را بزرگتر نشان می دهد توصیه نمی شود.


در انتخاب رنگ مناسب دقت کنید:

نکته دوم که باید در انتخاب دقت کرد رنگ لباس است. آیا می دانید چه رنگی می تواند شما را لاغرتر و شیک تر نشان دهد؟ رنگ‌های روشن می‌توانند شما را چاق‌تر از آنچه هستید نشان دهند، بنابراین لباس‌های با رنگ روشن انتخاب نکنید. از سوی دیگر، رنگ های تیره یا تیره می توانند شما را لاغرتر نشان دهند.


برخی افراد دوست دارند فقط مشکی بپوشند، اما رنگ های تیره و خنثی زیادی نیز وجود دارد، به عنوان مثال می توانید رنگ های تیره را در هر رنگی انتخاب کنید. به عنوان مثال بنفش تیره. از نوارهای عمودی استفاده کنید. این طرح ها توهمات نوری ایجاد می کنند و شما را لاغرتر نشان می دهند. از نوارهای عمودی استفاده کنید. نوارهای باریک عمودی نیز می توانند توهمات نوری ایجاد کنند و شما را لاغرتر نشان دهند.

https://arawear.ir/articles/best-style-for-fat-women


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد