مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

نکات مهم در انتخاب استایل شلوار بگ

شلوار گشاد چیست؟

شلوار کیف این روزها در دنیای مد یکی از مدل های محبوب و مد روز است. شلوار کیف شلواری است که از کمر تا پایین بسیار گشاد است. ارتفاع آن نیز روی کفش می افتد و تقریبا تمام سطح کفش را می پوشاند.


مشخصه اصلی این شلوار گشاد این است که فرم پاها مشخص نیست. این مدل شلوار برای افراد چاق و ساق بلند مناسب است. افراد چاق می توانند شلوارهای گشاد را در رنگ های تیره و بدون طرح انتخاب کنند.


شلوار گشاد در مواد مختلفی در بازار موجود است، موادی مانند: نخی، جین، کتان و پارچه که همه سلیقه ها و استایل ها را پوشش می دهد.


یکی از جذاب ترین استایل هایی که می توان با انواع شلوارهای گشاد درست کرد، ست شلوار گشاد کاغذی است. ست کیف جلیقه، پیراهن و شلوار یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین استایل های ساده و غیررسمی است.

  نکات مهم در انتخاب مدل شلوار کیف دار

در این قسمت نکات مهم در پوشیدن شلوار گشاد را ذکر می کنیم:


شلوارهای گشاد را در رنگ های خنثی در تضاد با رنگ های روشن بلوز و کت انتخاب کنید.


برای استایل راحت‌تر با شلوار گشاد، تی‌شرت، پیراهن یا کاغذ خود را داخل شلوار قرار دهید.هنگام آرایش با شلوار گشاد، به تعادل و تناسب توجه کنید. چون شلوار با کیف به اندازه کافی گشاد است. بنابراین، هنگام انتخاب روکش بالا، پیراهن یا تی‌شرتی بپوشید که جاذب (نه گشاد) باشد تا استایلی مرتب‌تر داشته باشید. (اگر هر دو چیز شل باشند، درهم و برهم به نظر خواهید رسید)


قبل از انتخاب پیراهن یا کت به فرم و اندازه اندام خود توجه کنید سپس طرح و رنگ آن را انتخاب کنید.


انواع مدل های کیسه کاغذی

اجناس شیک مختلفی برای زنان و دختران وجود دارد. یکی از این اقلام مدل کاغذی زنانه است. با شلوارهای کاغذی و کیفی زنانه استایل های جذاب و زیبایی خلق خواهید کرد. در زیر چند مدل شلوار کاغذی و کیفی را معرفی می کنیم.

ست جلیقه و بلوز با شلوار جین گشاد

با شلوار جین گشاد می توانید جذاب ترین استایل های ورزشی زنانه را خلق کنید. شلوار جین گشاد را می توان با تمام لباس های زنانه ترکیب کرد. یکی از آن ست ها ست کاغذی زنانه با شلوار جین گشاد است. نکته بعدی ست کردن جلیقه و پیراهن با شلوار جین گشاد است.


انواع مدل ها و طرح های کاغذی را می توانید در این سبک بپوشید. همچنین باید دقت کرد که رنگ جلیقه و کاغذ همخوانی داشته باشد.جلیقه های رنگ های خنثی (سفید و مشکی) بیشتر پوشیده می شوند. در نهایت کفش های ورزشی سفید را انتخاب کنید تا ظاهر خود را کامل کنید.


نکته مهم: خانم های چاق و درشت اندام ملحفه های بدون طرح و رنگ های سرد را انتخاب کنند.


برای یک ست شب جذاب، بلوزهای ابریشمی بلند یا کوتاه بپوشید و کفش ها و کیف های پاشنه بلند با نگین و مروارید را انتخاب کنید.

منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد