مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

لباس مناسب برای مصاحبه خانم ها

در اولین جلسه، همیشه نوع پوشش است که; شخصیت و هویت خود را نشان دهید. بنابراین، در یک مصاحبه شغلی یا قرار رسمی، باید از برچسب های خاصی پیروی کنید تا همه چیز مطابق میل شما پیش برود.

در این مقاله آراور نکات مهمی را برای داشتن یک لباس مناسب و شیک در مصاحبه شغلی بیان می کنیم.

اصول انتخاب بهترین لباس برای مصاحبه شغلی
از آنجایی که اکثر خانم ها در انتخاب لباس و نوع لباس محدودیت هایی دارند. همیشه انتخاب لباس مناسب برای مصاحبه شغلی برای خانم ها سخت تر از آقایان است.

مانتو و ماسک پوششی مناسب و رایج برای خانم ها در محیط های اداری است. اما باز هم توجه به جزئیات دیگر ضروری است. در اینجا این نکات است:
  انتخاب کت مناسب
سعی کنید تا حد امکان از شلوار و مانتو اداری استفاده کنید. رنگ های خنثی و تقریبا تیره مانند: آبی سرمه ای، مشکی، آبی بنزینی و خاکستری. رنگ ها برای کت مناسب است.

ترجیحا به سراغ مانتوهای جلو نروید. اما اگر قرار است در یک شرکت خصوصی کار کنید، می توانید مانتوهای بلند بپوشید و کت کاغذی ساده گزینه خوبی برای انتخاب لباس زیر است.نکته مهم: اگر قرار است در یک سازمان یا شرکت دولتی مصاحبه شغلی داشته باشید، از مانتوهای تنگ، کوتاه و باز استفاده نکنید. این لباس ها زیبایی شما را زیر سوال می برند و عامل منفی در استخدام شما خواهند بود.

شلوار مناسب را انتخاب کنید
در قرارهای رسمی و مصاحبه های شغلی شلوار جین نپوشید. شلوار جین برای تیپ های اسپرت مناسب است و ظاهر شما را رسمی جلوه می دهد. بهترین گزینه برای انتخاب شلوار مناسب برای مصاحبه شغلی شلوارهای راسته و پارچه ای هستند.
انتخاب ماسک مناسب
حتما ماسک بزنید. یک حجاب تمیز، مرتب و فشرده ظاهری رسمی به شما می دهد. می توانید رنگ ماسک را با کت خود هماهنگ کنید. اندازه ماسک باید استاندارد باشد، نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند.

انتخاب کفش مناسب
مناسب ترین کفش برای شرکت در مصاحبه شغلی، گزینه ای است که پاشنه کمی داشته باشد. از پوشیدن کفش های پاشنه بلند، صندل و کفش های پاشنه تخت خودداری کنید. کفش های پاشنه بلند سر و صدای زیادی ایجاد می کنند و حتی ممکن است نتوانید تعادل خود را حفظ کنید و متوجه خواهید شد که این مشکل استرس شما را افزایش می دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد