مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

بهترین اسباب بازی مناسب برای کاهش استرس و اضطراب در کودکان

زندگی شهری مردم را با مشکلات کوچک و بزرگ ترک کرد و استرس یکی از شایع ترین احساسات است که ما می توانیم بسیاری از آنها را تجربه کنیم. استرس نه تنها برای بزرگسالان است، و امروز محققان در زمینه آموزش و پرورش برای کودکان و نوجوانان متوجه شدند که کودکان از استرس رنج می برند همانند بزرگسالان، و این احساس می تواند بر توسعه شخصیت خود تأثیر بگذارد و در صورتی که در زمان حل و فصل شود برای اینکه اگر آن مدیریت نشود، می توان آنها را در راه اشتباه ترک کرد و مسیر درست را از دست می دهد.

راه های متعددی برای کاهش استرس وجود دارد که می تواند برای افراد در تمام سنین مفید باشد. یکی از راه های کاهش استرس در کودکان و بزرگسالان، استفاده از اسباب بازی هایی است که برای این منظور طراحی و تولید می شوند؛ بنابراین، در این مقاله، ما سعی کردیم بهترین اسباب بازی ها را در برابر استرس ارائه کنیم، بنابراین در حال پیشرفت باشید.


ما بهترین اسباب بازی مناسب برای کاهش استرس و اضطراب در کودکان را نشان می دهیم

برخی از مشکلات در خانواده ها، مانند پارتیشن و طلاق، سبک تربیت، اختلافات خانوادگی، وابستگی زیادی، تغییر در محیط زیست و حتی مرگ، می تواند منجر به استرس و اضطراب در کودکان شود. برخی از اسباب بازی ها می توانند به عنوان یک سرگرمی آرام بخش برای کاهش استرس و اضطراب در کودکان استفاده شوند، از جمله:

خمیر لجن

استفاده از یک مخاطی استرس برای کاهش استرس به کودکان محدود نمی شود و در بزرگسالان بسیار محبوب است.


ویژگی منحصر به فرد این پاستا این است که به دلیل خواص کششی آنها و بافت نرم؛ کودکان می توانند آن را به شکل های مختلف تبدیل کنند یا آن را تبدیل کنند.


انعطاف پذیری و کشش این خمیر، به جز اینکه باعث کاهش استرس در کودکان می شود، خلاقیت خود را تقویت می کند.هنگامی که کودکان یا بزرگسالان با خمیر موکوس بازی می کنند، آنها آرام می شوند و ذهن آنها از افکار و استرس منفی دور می شوند.


رب اسلاید یکی از بهترین اسباب بازی ها در برابر استرس است زیرا به گونه ای طراحی شده است که کودکان می توانند انواع مختلفی از قورباغه ایجاد کنند. هنگامی که کودک خمیر را می فرستد، عضلات دست جمع آوری می شوند و هنگامی که خمیر آزاد می شود، عضلات آزاد می شوند؛ تکرار این فرآیند می تواند ذهن کودک را از تنش عصبی آزاد کند و به او احساس آرامش دهد.

لگو

لگو نیز یکی از جذابیت های آرامش بخش است که می تواند غلظت کودکان را افزایش دهد. قرار دادن قطعات LEGO بر روی دیگری برای ایجاد یک دستگاه جدید دارای مزایای بسیاری برای کودکان، از جمله تقویت عضلات انگشتان دست و دست، تقویت تخیل، بهبود مهارت های فیزیکی، افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب و استرس.

Legoto یکی از آن استرسزا است که فقط برای کودکان نیست و می تواند با طرح های بالغ خاص انجام شود.

قلاب برای یک آهنربا ماهیگیری

یکی دیگر از اسباب بازی های بزرگ در برابر استرس یک قلاب ماهیگیری است. این اسباب بازی دارای رنگ های شاد و جذاب است و کودک باید سعی کند ماهی های ساخته شده از فلز آهن را شکار کند و می تواند توسط آهنرباهای قلاب جذب شود. قلاب مغناطیسی برای ماهیگیری یک بازی سرگرم کننده است که استرس کودکان را کاهش می دهد.

اسباب بازی های هنری

امروزه کودکان مشاغل مختلف آرامش بخش را طراحی کرده اند نسبت به کاهش استرس و اضطراب با آنها می تواند به کودکان کمک کند تا خلاقیت خود را توسعه دهند. با این حال، روش های قدیمی هنوز محبوب هستند و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، یکی از این روش ها نیز نقاشی می شود. نمی تواند به کاهش احساسات کمک کند. استرس و اضطراب در کودکان.تخته، آهن ربا، رنگ انگشتی و تمام ابزارهای جدید وجود دارد که می تواند در تشویق کودکان به نقاشی موثر باشد.

پلاستیک

یکی از بهترین اسباب بازی های ضد استرس خمیر بازی است که مانند خمیر مخاطی می تواند سرگرمی آرامش بخشی برای کودکان باشد. خمیر بازی به کودک کمک می کند تا توانایی احساس را افزایش دهد، هماهنگی لازم را بین دست و چشم ایجاد کند، حرکات دست ها را دقیق تر و قوی تر کند و تمرکز را افزایش دهد. همچنین خلاقیت کودکان را افزایش می دهد و به آنها احساس آرامش و امنیت می دهد.

خمیر بازی احساسات منفی و اضطراب را در کودکان تخلیه می کند و آنها را برای مدتی در دنیای شگفت انگیز کودکانه خود غوطه ور می کند.

اسباب بازی های مناسب برای کاهش استرس و اضطراب در بزرگسالان

تخته راه راه

تخته راه راه یکی از اسباب بازی های مناسب کاهش استرس است که می تواند روح را آرام کند. ایده این اسباب بازی از راه راه های گاه به گاه و بی هدف ما در حاشیه دفترها و کتاب ها گرفته شده است. این باعث آرامش ذهن می شود. شاید بپرسید چرا روی یک کاغذ خط نمی کشیم و چه نیازی به تخته خط است؟ به کار خود ادامه دهید.

توپ های مدیتیشن

توپ‌های کوچکی هستند که هر دو در یک دست قرار می‌گیرند و می‌توانید با حرکت دادن آن‌ها روی کف دست، صدایی آرام‌بخش ایجاد کنید و استرس را کاهش دهید.

ماساژور سر

زمانی که مشغول و غرق در افکار هستیم، شروع به ماساژ پوست سر و بازی با مو می کنیم. در واقع به ما آرامش می دهد.برای این منظور، ماساژرها می توانند برای ماساژ بر روی پوست سر استفاده شوند و بنابراین گردش خون را در پوست سر افزایش می دهد و استرس ما را کاهش می دهد.


کتاب برای رنگ آمیزی.

این فعالیت یکی از آن فعالیت هایی است که برای کودکان و بزرگسالان می توانند سرگرمی های آرام بخش باشند و قدرت غلظت را افزایش دهند. البته، بر خلاف باور عمومی، شما نیازی به نگرانی در مورد رنگ هایی که از خطوط اطراف شکل ظاهر می شوند نگران نباشید، و به اندازه کافی برای شروع رنگ بخش های مختلف اشکال با Charon برای کاهش اضطراب است.

حباب های ضد استرس

یکی دیگر از اسباب بازی های بزرگ در برابر استرس استفاده از توپ های سیلیکون است که معمولا در انواع مختلف بازار یافت می شود، و شما می توانید آنها را تا آنجا که می خواهید به طور کامل فشار را آزاد کنید، فشار دهید.

دسکتاپ جارو برقی

بعضی از مردم همه جا می خواهند که شسته و رفته باشند و مرتب شوند، در غیر این صورت آنها تنش و عصبانیت را دریافت می کنند؛ برای این گروه از مردم، استفاده از یک جارو برقی دسکتاپ، که در واقع یک اسباب بازی برای کاهش استرس است، می تواند مفید باشد.


توپ استرس USB

توپ های استرس USB یکی دیگر از اسباب بازی های بزرگ در برابر استرس است، زیرا آنها می توانند جنبش های دست خود را بر روی یک کامپیوتر شبیه سازی کنند، بنابراین نیازی به پرتاب احساسات دستگاه های مختلف نیست.

معطر USB-A

این روزها به نظر می رسد که فناوری در تمام زمینه های زندگی انسانی، از جمله در زمینه روانشناسی نفوذ کرده و تلاش می کند تا به وضعیت ذهنی کاربران خود کمک کند ابزارها و برنامه های کاربردی را در برابر استرس ارائه دهند.

یکی از مفید ترین و البته، احزاب هیجان انگیز ترین و آرامش بخش این USBs معطر است که هنگام اتصال یک کامپیوتر یک بوی دلپذیر را آزاد می کند و هوا اطراف را نرم می کند و احساس آرامش را در کاربران ایجاد می کند.


https://ravandbazar.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D9%86%D9%82%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/55101/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد