مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

چرا شورت قاعدگی بپوشیم؟

شورت (شورت مخصوص خانم های پریود) چیست؟

شلوارهای زنانه معمولاً نخی هستند. به همین دلیل این شورت باعث حساسیت پوستی نمی شود. از نظر طراحی، شورت قاعدگی هیچ تفاوتی با شورت معمولی ندارد.

تفاوت اصلی این شورت در فاق است. بسته به مدل شورت انتخابی، فاق یک یا چند لایه دارد. تجربه نشان داده است که برای لایه اول شورت بیشتر از بند استفاده می شود تا از ایجاد حساسیت جلوگیری شود.

لایه میانی نقش مهمی در کیفیت شورت دارد. در این لایه یک پارچه با الیاف پلاستیکی قرار داده شده است. این پارچه پلاستیکی جنس نرمی دارد و صدا منتشر نمی کند. از طرفی اجازه نمی دهد ترشحات از زنان کوتاه قد عبور کند. آخرین لایه شلوار زنانه پارچه ای است که قسمت بیرونی شورت را می دوزد.

شورت قاعدگی برای خانم ها چیست؟

شلوارک حدود 3 برابر بیشتر از لباس پاک کننده از قاعدگی جلوگیری می کند.

جالب است بدانید که اگر شلوارک بخرید، این شورت ۳ برابر بیشتر از پد توالت از قاعدگی جلوگیری می کند. جالبتر اینکه این شورت پوشش راحت تری نسبت به جنس پنبه ای دارد که در ساخت آنها استفاده شده است.

به دلیل این ویژگی ها استفاده از شورت زنانه در روز اول قاعدگی که ترشحات بیشتر است توصیه می شود. از طرفی خانم های نامنظم می توانند با پوشیدن این شورت قبل از شروع قاعدگی آماده شوند.

این شورت شما را تقریبا در تمام طول روز نگه می دارد. به همین دلیل شورت زنانه نیز برای خانم های شاغلی که فرصت تغییر بهداشت را ندارند، انتخاب مناسبی است.همانطور که می دانید حتی در خواب هم باید برنامه خاصی برای قاعدگی وجود داشته باشد. لوازم آرایش ممکن است در هنگام خواب حرکت کنند و منشی از رختخواب بلند شود. اینجاست که با پوشیدن شورت جلوی این کارها را می گیرید. شورت قاعدگی نیز گزینه خوبی برای زنان باردار است، زیرا ممکن است مواد تمیز کننده آلوده شوند.

قاعدگی کوتاه راحت تر است یا بهداشتی؟

شورت قاعدگی گرانتر از لوازم آرایش نیست. با این حال، سرویس بهداشتی یک محصول کاملا قابل استفاده است. این سکه روی دیگری هم دارد و کوتاه برای قاعدگی محصولی است که می توان بارها و بارها از آن استفاده کرد.

اگر شورت استاندارد بخرید و در حفظ سلامت آن کوشا باشید، ممکن است حدود 2 یا 3 سال طول بکشد. با محاسبات ساده می توان تخمین زد که شورت قاعدگی بسیار راحت تر از وسایل نظافت است.

با این حال، تمیزی هنگام استفاده از شورت قاعدگی مهمتر از پد تمیز کردن است. این شورت در هر بار استفاده باید با آب سرد شسته شود. سپس آن را زیر نور مستقیم خورشید قرار دهید تا در هنگام خشک شدن کثیفی از بین برود.

سلامتی به موقع

شورت تایم با کیفیت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ما قبلاً ویژگی‌های شلوارک معمولی برای دوران قاعدگی را به شما گفته‌ایم، اما اگر به دنبال یک محصول استاندارد هستید، توصیه می‌کنیم به سراغ شورت‌هایی بروید که بند‌های پلاستیکی تعبیه‌شده در آن با مواد ضدحساسیت و خشکی تعبیه شده است. این سنگ‌ها دارای ماساژ و تسکین درد، کاهش قاعدگی.شورت تایمینگ باید دارای مواد قابل شستشو بوده و به راحتی قابل شستشو باشد. شورت نیز باید تنگ باشد و بخیه ها به راحتی باز نمی شوند. ساختار شورت باید یکسان باشد تا از نشت ترشحات قاعدگی، جریان هوا به داخل آن جلوگیری شود. جریان هوا از ایجاد بوی نامطبوع در این ناحیه جلوگیری می کند.

علاوه بر تمام این ویژگی ها، شورت های مخصوص دوران قاعدگی را انتخاب کنید که ترکیبی از ضد میکروبی و آنتی باکتریال باشد. این ترکیبات سلامت قاعدگی را تضمین می کند.

شورت قاعدگی زنانه دارای ویژگی هایی است که ما در یک پد توالت یا فنجان قاعدگی نمی بینیم. به همین دلیل بسیاری از خانم ها این شورت را انتخاب می کنند.

در نهایت، از آنجایی که مطمئن هستیم دوستان ریزش مو ما تجربیات مفیدی داشته اند، لطفاً این تجربیات مفید را با ما و سایر خوانندگان در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

https://e-tonekabon.ir/حقایقی-که-درمورد-شورت-زنانه-مخصوص-پریو/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد