مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

ایده هایی برای جذابیت بیشتر دیوارها

جذاب ساختن دیوارها چیزی است که زیبایی کل خانه را تحت تأثیر قرار می دهد. دیوارهای ساده در رنگ های سفید ، خاکستری یا تکراری بسیار کسل کننده هستند.

اما در این مقاله می توانید 12 ایده برای جذابیت دیوارها مشاهده کنید و با استفاده از این ایده ها خانه خود را فوق العاده زیبا کنید.

چگونه یک دیوار جذاب داشته باشیم؟

دیوارهای خانه در زیبایی دکوراسیون نقش موثری دارند. بیشتر اوقات ، دیوارها به رنگ های خنثی هستند و فقط با تطبیق خانه با رنگ و بافت مبلمان است که دیوارها از جذابیت بیشتری برخوردار هستند.

اما همیشه یک راه حل وجود دارد. حال بیایید به سراغ 12 ایده منحصر به فرد برویم که باعث جذابیت بیشتر دیوارهای خانه می شوند:

1.    اوریگامی و کاغذ: جذابیت و همچنین سادگی

2.    اوریگامی و برش کاغذ روشی آسان و ارزان برای زیبایی دیوارهای شماست. کاغذ نه تنها ارزان نیست ، بلکه دارای رنگهای مختلفی است و می تواند به شکل و طرح درآید.

3.    برای اریگامی و کاغذ بهتر است از 3 تا 5 رنگ استفاده کنید و از رنگ هایی استفاده کنید که رنگ اصلی دیوار را تکمیل و مطابقت دهند. از ایده ها در سایت های مختلف استفاده کنید ، از آنها ایده بگیرید و طرح های جذابی ایجاد کنید.

1.    فلز: سخت اما ظریف و چشم نواز

2.    محصولات فلزی و فلزی گزینه های خوبی برای جذابیت بخشیدن به دیوارها هستند. محصولات فلزی می توانند ظاهری مدرن یا کلاسیک برای دیوارها ایجاد کنند.

3.    گالری ها ، مغازه های عتیقه فروشی و جواهرات فروشگاه هایی هستند که می توانید هنرهای فلزی را پیدا و خریداری کنید.

4.    می توانید از یک شی بزرگ فلزی در وسط دیوار استفاده کنید و در اطراف آن فلز کوچکتر قرار دهید. سعی کنید هماهنگی ایجاد کنید و خلاق باشید.

5.    3 بوم پارچه ای: انعطاف پذیر و همه کاره

6.    از بوم پارچه ای استفاده کنید! با استفاده از این روش می توانید پارچه استفاده نشده را به دیوار بچسبانید. از پارچه های زیبا دیگر برای جذابیت بیشتر دیوارها استفاده کنید. مزیت این کار این است که می توان آنها را در هر زمان و هر مکان به راحتی جایگزین کرد. هماهنگی رنگ ها را رعایت کنید.

7.    . چوب دست ساز (DIY)

8.    یک راه استفاده از قطعات چوبی دست ساز است.

9.    ابتدا یک قاب چوبی خالی درست کنید و آن را روی دیوار نصب کنید. این نوع قاب ها را می توانید با چند تخته و میخ ساده بسازید. آن را با لیوان های مخصوص مهمانی پر کنید و گل های مدرن قرار دهید. این حس طبیعت را برمی انگیزد.

10.   شما می توانید با کمک چوب ، پروژه های مختلف دیگری مانند ساختن شجره نامه خود را به پایان برسانید. کودکان آن را دوست دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد