مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

آموزش طراحی کابینت آشپزخانه ۳D MAX

3dsmax یکی از آشنا ترین نرم افزارها در بازار کار در زمینه طراحی و ایده های معماری است و طراحی آشپزخانه همیشه یکی از محبوب ترین مباحث مربوط به کار با این نرم افزار است.


معماران از نرم افزار 3D Max برای پیش نمایش یا پیش نمایش ساختمانها و دکورها استفاده می کنند که هنوز اجرا نشده اند.

آشپزخانه به تنهایی همیشه قلب خانه نامیده می شود و طراحی مناسب و زیبایی برای آشپزخانه تأثیر بسزایی در زیبایی خانه دارد ، از این رو طراحان داخلی و مشاغل معماری توجه ویژه ای به طراحی آشپزخانه دارند.


با توجه به تغییرات زیادی در تقاضای مشتری و سلیقه نسبت به مواد ، شکل و فرم کلی آشپزخانه ها ، لازم است که طراحان از توانایی و قدرت لازم برای شکل دادن هر ایده و ظاهر برخوردار باشند.


امروزه آشپزخانه های کلاسیک و مدرن یا ترکیبی از هر دو در ابعاد و سبک های مختلف توسط مشتریان و سازندگان در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

بسته طراحی آشپزخانه و کابینت با استفاده از نرم افزار 3DS MAX:


در بسته آموزش طراحی کابینت با تری دی مکس ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه انواع روش های مدل سازی را در نرم افزار مدلسازی کنید و از قابلیت های منحصر به فرد 3ds max در ایجاد انواع حالت های ممکن برای کل فضای آشپزخانه از جمله کابینت ، دکور ، جزیره استفاده کنید ، ویترین و… شد.


دانشجو در دروره آموزش طراحی کابینت سامان چوب سعی کرده است توانایی ایجاد هر دو سبک عمده کار در آشپزخانه و دانستن مواد مورد استفاده برای فضای آشپزخانه مانند چوب ، MDF ، سنگ ، سرامیک ، شیشه و سایر مواد را بیاموزد.

پس از آن ، نورپردازی در فضای روز و شب و همچنین تنظیمات مناسب با استفاده از آخرین نسخه از پلاگین Vray آموزش داده شده است تا یک تصویر خروجی رقابتی و زیبا در بازار کار ارائه شود. شما می توانید در سایت samanchoob به راحتی با پکیج آموزش طراحی کابینت آشپزخانه آشنا شوید آن را سفارش بدهید و شرکت کنید.

هزینه و طراحی یک کابینت چقدر است؟

هزینه طراحی و ساخت کابینت و کابینت کار تا حد زیادی به انتخاب و نوع کابینت شما بستگی دارد. برای طراحی و ساخت کابینت باید به کیفیت مواد آن توجه کنید. معمولاً هرچه کیفیت مواد بالاتر باشد ، هزینه بالاتری نیز دارد و هزینه آن نیز کمتر است ، که این امر معمولاً منجر به ساخت یک کابینت با کیفیت پایین می شود. معمولاً بیشترین هزینه بازسازی آشپزخانه مربوط به کابینت های کاری آن است. بسیاری از مواد در هزینه ساخت کابینت نقش دارند. اولین مسئله مواد کابینت است ، چه شما از یک کابینت فلزی استفاده می کنید و چه هدف شما ساخت یک کابینت چوبی تأثیر مستقیم در هزینه دارد.

از طرف دیگر ، چوب های استفاده شده در کابینت شما عاملی در هزینه است. استفاده از چوب درجه یک و مرغوب بیش از چوب درجه یک هزینه دارد. همچنین کابینت هایگلاس معمولاً قیمت بالاتری نسبت به کابینت های MDF دارند اما هر دو نوع کابینت از کیفیت خوبی برخوردار خواهند بود. درجه چوب بر کیفیت کابینت ها تأثیر می گذارد. برای ساخت و طراحی کابینت سعی کنید با کیفیت ترین کابینت را انتخاب کنید. گرچه ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد اما کیفیت بهتری خواهد داشت.

آموزش طراحی حداکثر آشپزخانه و کابینت 3D Max از دو جهت مورد توجه ما قرار گرفته است. یکی این که وی به طور خاص عناصر آشپزخانه مانند کابینت ، سینک ظرفشویی ، هود استخراج کننده و ... را آموزش داده و دیگری اینکه در این آموزش مباحث جدیدی مانند آشپزخانه های جزیره ای و کابینت های ممبران را به همراه مثال و پروژه آموزش داده است.


همانطور که می دانید کابینت های ممبران اخیراً مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی و همچنین مشتریان خاص قرار گرفته اند و آنها کابینت هایی هستند که در سطح خارجی طرح های بسیار زیبایی دارند. این مجموعه آموزشی را می توان اولین محصول در زمینه آموزش طراحی کابینت ممبران دانست. در طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن شما با روال کار آشنا می شوید. 

یکی دیگر از ویژگی های آموزش طراحی آشپزخانه  با اتوکد نیز با سامان چوب می توانید انجام بدهید. و کابینت 3D Max تسلط کامل معلم بر موضوعات تدریس شده است که این نیز به دلیل سالها تجربه کاری مرتبط در زمینه طراحی داخلی منزل توسط وی است. این مجموعه در 21 فصل و با چندین مثال کاربردی از صفر تا صد نحوه طراحی و تکمیل یک مدل سه بعدی از آشپزخانه مدرن را به شما آموزش می دهد.

تمام مباحث این آموزش به زبان فارسی است

انواع کابینت آشپزخانه نیز در مقاله ای جدا توضیح داده شده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد