مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

پله در دکوراسیون داخلی

یکی از مهمترین اشکال ارتباطی بین طبقات و اختلاف سطح در طراحی دکوراسیون داخلی

پله وجود دارد ، پله ها باید در زمان وقایع به راحتی در دسترس و ابزارهای عملی باشند.

پله ها از مواد مختلفی ساخته شده اند و اشکال مختلفی دارند.

پله های سنگی

از پله هایی که سرانجام پله های شما با سنگهایی روی زمین تا ضخامت 5 سانتی متر قرار دارد ، از پله های سنگی رودخانه ای در حیاط ها بسیار استفاده می شود و این آشتی انسان و محل زندگی او با طبیعت و مواد طبیعی است.

پله های آجری

این نوع پله ها معمولاً در خانه های قدیمی که بالاتر از سطح حیاط و بیرون از آن بودند استفاده می شد و فضای تراس بزرگ به عنوان یک پله و یک درب در نظر گرفته می شد. پله هایی که با کاشی های آجری به شکلی زیبا ساخته شده اند و در انتها با نظمی شگفت انگیز به زیبایی بسته می شوند.

پله های بتونی

بتن یکی از قابل انعطاف پذیرترین مواد است اما کیفیت قالب باید مورد بازبینی قرار گرفته و در نهایت تأیید شود. پله های بتنی یکی از چکش خوارترین است. بتن ساخته شده است.

پله های چوبی

زیباترین پله ها در دکوراسیون داخلی پله های چوبی است. راه پله های چوبی گرد ، فضاهای باشکوه و زیبایی را در ذهن هر بیننده ای تداعی می کند. این زیبایی و تجمل هنگامی چشمگیرتر می شود که از مواد چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی ، به ویژه پله ها استفاده شود. که با یک چهارم چرخش ایجاد می شود.

پله ها از نظر شکل ظاهری

پله ها در طراحی دکوراسیون داخلی به دو شکل پله های مدور و پله های مستقیم تقسیم می شوند.

پله های مستقیم: این پله ها در فضاهایی اجرا می شوند که فضای کمتری برای پله ها وجود ندارد. نردبان های یک ، دو ، سه و چهار پله ای از انواع این نردبان ها هستند. در این پله ها ، اندازه تمام کف پله ها به یک شکل ، مستطیل و اندازه است.

پله های دایره ای در مکان هایی ایجاد می شوند که فضای کافی برای پله ها وجود ندارد و با یک چهارم چرخش یا بیشتر ایجاد می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد