مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

آشپزخانه های تک رنگ: 3 استراتژی طراحی تک رنگ

انتخاب طرح رنگی مناسب برای یک فضا می تواند به اجرای استراتژی طراحی شما کمک کند. بعد ، ما در مورد سه استراتژی صحبت خواهیم کرد که از طریق آنها استفاده از تک رنگ می تواند تفاوت ایجاد کند: برجسته سازی ، یکپارچه سازی و منطقه بندی.

1- برجسته سازی

طراحی با یک رنگ در آشپزخانه هنگامی که می خواهید کل فضا یا عناصر آن را مشخص کنید ، یک استراتژی مفید است. به این ترتیب می توانید رنگ را با وسایل متضاد ، برخی از پوشش ها را برجسته کنید یا بر اشیا، ، ظروف و لوازم جانبی تأکید کنید.

کنتراست با وسایلی مانند فر ، گاز ، یخچال و فریزر

 در این آشپزخانه ، معماران از مبلمان و کاشی و سرامیک روی دیوارها ، هر دو به رنگ سبز ، برای برجسته سازی وسایل سیاه استفاده کرده اند.

آشپزخانه زیر با چوب در تضاد است و در دکوراسیون با استفاده از صندلی ها و لامپ های سیاه ، تضاد ایجاد می کند و با رنگ دکوراسیون اتاق نشیمن ارتباط برقرار می کند.

پوشش های ویژه

آشپزخانه در خانه اسکو ، که توسط ijl Architecture طراحی شده است ، نمونه بارزی از نحوه ایجاد آشپزخانه یک رنگ با روکش های داخلی با طرح سفارشی مانند کاشی یا کاغذ دیواری است.

اشیا and و ظروف

معماران TACO آشپزخانه Monte House را با یک پالت تک رنگ نرم در پس زمینه طراحی کردند تا ظروف و سایر عناصر تزئینی را برجسته کند.

2- اتحادیه

انتخاب یک پالت تک رنگ می تواند یک استراتژی موثر برای ترکیب عناصر تشکیل دهنده محیط باشد. هنگام طراحی ، افزودن منطقه جسورتر به آشپزخانه ، آن را به گزینه ای همه کاره و جالب تبدیل می کند. در این موارد ، معماران معمولاً می توانند از تعداد بی نهایت سایه ، سایه و زنگ هر رنگ انتخاب شده استفاده کنند.

3 پارتیشن بندی

برخی از طراحان ترجیح می دهند با تقسیم مناطق ، فضا را مرتب کنند. برخی از آنها از رنگ برای رسیدن به این هدف یا پارتیشن توسط پارتیشن های متحرکی که بنا به کاربرد آشپزخانه باز یا بسته می شوند ، استفاده می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد