مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

6 روش برای طراحی یک اتاق ناهار خوری جذاب و دنج!

اگر فردی اجتماعی هستید ، احتمالاً عاشق سرگرمی و مهمانی در خانه خود خواهید بود و آشپزخانه و اتاق غذاخوری باید محل شادی ، گفتگو و خاطرات مشترک باشد. روزهای شام خسته کننده و رسمی با استفاده های گاه به گاه و آشپزخانه های بسته که میزبان را از میهمانانش جدا می کرد ، گذشته است. امروز دیگر از بین رفته و فضای اتاق ناهار خوری مکانی تعاملی و ضروری برای هر خانه ای است.

روش های زیادی برای طراحی اتاق ناهارخوری وجود دارد ، صرف نظر از اینکه سبک طراحی دکوراسیون منزل شما چگونه باشد ، حتی اگر کلاسیک یا کاملاً مدرن باشید ، باز هم می توانید اتاق غذاخوری خود را به عنوان مرکز خانه خود قرار دهید.

1- رنگها را فراموش نکنید!

به احتمال زیاد ، همه ما اتاق های غذاخوری قدیمی خسته کننده ای را دیده ایم که با رنگ های کسل کننده و کسل کننده رنگ آمیزی شده اند. اما چرا کمی بیشتر رنگ و سرگرم کننده به اتاق غذاخوری و آشپزخانه خود اضافه نمی کنید؟ اگر اتاق ناهار خوری بازتری دارید ، می توانید تم ها و رنگ های آشپزخانه را به دیوارها گسترش دهید ، یا حتی فقط به سراغ رنگ های ساده پاستلی یا گروه هایی از رنگ های خنثی بروید. اگر واقعاً به دنبال کار متنوع تر هستید ، می توانید از دیواری با نقاشی دیواری یا کاغذ دیواری استفاده کنید.

2- با فضاهای ذخیره سازی خلاقیت به خرج دهید!

 اتاق های ناهارخوری اغلب از کنسول های ذخیره سازی یا کابینت هایی استفاده می کنند که فضای بصری و فیزیکی داخل اتاق را اشغال می کنند ، از کنسول های عتیقه گرفته تا قفسه های بزرگ و کابینت های قدیمی ، همه به هر سبکی ، روش های عالی برای ایجاد خلاقیت و هنگام قرار دادن از نظر بصری جذاب خواهند بود ظروف غذاخوری عملکرد بهتری برای این منطقه ایجاد می کنند.

3- نورپردازی به عنوان کانون اصلی!

نورپردازی مناسب را انتخاب کنید تا اتاق ناهار خوری کانون اصلی فضای شما باشد. تعداد افرادی را که به طور منظم از فضا استفاده می کنند در نظر بگیرید و مطمئن شوید میز کار شما با شکل و اندازه اتاق متناسب است و همه را به خوبی پوشانده است. اگر می خواهید میز خود را متناسب با لیست مهمانان خود تغییر اندازه دهید ، حتماً نور را در نظر بگیرید ، یک نگهدارنده شمع تزئینی اضافه کنید و با این قطعه منحصر به فرد و درخشان ، عشق جاویدان را به فضای داخلی خود تزریق کنید.

4- صندلی راحتی انتخاب کنید!

انتخاب صندلی و مبلمان برای فضای غذاخوری خود اولویت بزرگی برای احساس راحتی مهمانان است.

داشتن اتاق برای جابجایی صندلی ها و سهولت در رفت و آمد برای افراد ، به همان اندازه داشتن صندلی های راحت مهم است. زیرا تنها در این صورت است که می توانید اطمینان حاصل کنید که میهمانان وقتی غذای خوشمزه ای که تهیه کرده اید را بخورند ، احساس آرامش می کنند.

5. فضای خود را باز کنید!

خواه به دنبال سبکی مدرن یا کلاسیک و یا حتی سبک جدیدی باشید ، باید بدانید که گسترش یک فضا باعث جذابیت بیشتر آن می شود. مفهوم گشودگی می تواند برای افراد معنای مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال ، شما می توانید آشپزخانه و اتاق ناهار خوری را با هم ترکیب کنید ، یا می توانید با انتخاب مبلمان و وسایلی که متناسب با فضا هستند فضای باز تری ایجاد کنید و حتی برداشتن درهای سنگین در صورت صاف بودن در فضا جذابیت بیشتری دارد. حتی می توانید برای ایجاد خطای دید فضای باز ، یک دیوار آینه کاری به اتاق غذاخوری خود اضافه کنید.

6. درخشش!

فضای روشن و مطبوع معمولاً یکی از بهترین ابزارهای طراحی است که رستوران شما را به فضایی مناسب و جذاب تبدیل می کند. افراد می خواهند وقت خود را در مکانهایی بگذرانند که احساس خوشبختی و شادی می کنند علاوه بر این ، نور بیشتر باعث بزرگتر شدن اتاق می شود. در صورت عدم وجود پنجره های بزرگ ، می توان از پرده های نازک و تجهیزات نورپردازی برای اطمینان از روشنایی کامل فضا استفاده کرد. به این ترتیب اتاق حتی در هنگام شام نیز روشن و راحت خواهد بود.

مهم نیست که چه کسی را دعوت می کنید و یا چه غذاهایی را برای به اشتراک گذاشتن ، اتاق غذاخوری شما باید محلی برای ارتباط مردم ، ملاقات و احساس خانه بودن باشد. برای حل آن می توانید از تکنیک های طراحی مناسب استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد