مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

قانون 2/3 درطراحی دکور چیست؟

وقتی نوبت به انتخاب اجزای تزئین داخلی از مبلمان ، فرش یا حتی لوازم جانبی مبلمان می رسد ، چند قانون ساده وجود دارد که می توانید برای ایجاد تعادل بصری استفاده کنید. رعایت قوانین دکوراسیون نه تنها محدود کننده بلکه راهنمای اساسی است ، خصوصاً برای افرادی که مردم نیستند. آنها حرفه ای محسوب می شوند تا از اشتباهات رایج جلوگیری کنند و به عنوان طراحان و دکوراتورهای موفق فضا را سازماندهی می کنند و از قوانین فضا پیروی می کنند.
قانون شماره 1. اندازه و نسبت را در نظر بگیرید
برای ایجاد تعادل کامل ، اطمینان حاصل کنید که صفحه پانل دیوار حداقل دو سوم از مبل فاصله دارد. همچنین دو سوم مبلمان فرش دکوراسیون محسوب می شود. در واقع قانون دو سوم یک قانون مهم و راهنمای اصولی برای ترکیب مبلمان و لوازم جانبی و تمام اجزای دکوراسیون با هم است ، زیرا اگر نقاشی ها یا فرش ها از مقیاس مبلمان کوچکتر باشند ، گم می شوند. و به نظر می رسد نامتعادل است ، بنابراین پیروی از این قانون را فراموش نکنید ، و اگر مثلاً تابلوی دیواری شما کوچکتر است ، سعی کنید در دو یا چند مورد گروه بزرگتری حداقل 2: 3 ایجاد کنید. این روش بسیار مهم است زیرا بر خلاف این نیز صدق می کند و اگر هر یک از اجزا بیش از حد بزرگ انتخاب شوند یا بزرگتر از طول مبل باشند ، با عدم تعادل بینایی بر ابعاد و نقش مبلمان غلبه می کنند.
قانون شماره 2. محل سکونت
هنگامی که اندازه و تناسبات مناسب را در دکوراسیون انتخاب کردید ، باید قانون دوم را در مورد نحوه قرارگیری اشیا رعایت کنید. به عنوان یک قانون کلی ، موقعیت مناسب قرار دادن تخته ها روی مبل 8 "تا 10" اینچ ، یعنی 20 تا 25 سانتی متر بالای قسمت پشتی مبلمان است ، اما به یاد داشته باشید که صحنه و ترکیب مبل هماهنگ. و نقاشی ها در کنار یکدیگر هستند ، نه اینکه فقط یک نقاشی جداگانه را به دیوار آویزان کنند. برای تعادل بیشتر ، می توانید طرح رنگی را که در نقاشی های روی مبلمان و لوازم جانبی به کار رفته است به دکور اضافه کنید. فراموش نکنید که یک نکته بسیار مهم هنگام چیدمان و تزئین هر فضا ایجاد تعادل و هماهنگی بین اجزا است. در نظر گرفتن!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد