مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

کابینت و آشپزخانه سنتی چیست؟

کابینت آشپزخانه سنتی چیست؟ 
کابینت مهمترین قسمت داخلی آشپزخانه و یکی از نیازهای اساسی آشپزخانه است. سلیقه افراد متفاوت است و امروزه برخی از افراد به کمد های مدرن علاقه مند هستند و برخی دیگر بیشتر به طراحی سنتی علاقه مند هستند. در این مقاله ابتدا کابینت های آشپزخانه سنتی را به شما معرفی می کنیم و نحوه ایجاد آشپزخانه سنتی را به شما نشان خواهیم داد.

کابینت آشپزخانه سنتی
در گذشته ، طبقه متوسط ​​از کمد لباس و آموزش ساخت کمد دیواری های بزرگ و جادار بسیار مرسوم بود و از آنها به عنوان کابینت آشپزخانه استفاده می کردند ، اما خانواده های اشرافی از قفسه ها و جعبه های چوبی استفاده می کردند که شباهت زیادی به کمد های امروزی داشت ، و به همین دلیل این سبک کمد لباس است که امروزه کمد لباس نامیده می شود. به عنوان آشپزخانه کلاسیک یا کمد لباس سنتی شناخته می شود.
 
ویژگی اصلی این نوع کابینت های آشپزخانه
 تجهیزات سنتی آشپزخانه را انتخاب کنید:
همانطور که کابینت های شما به طور سنتی انتخاب می شوند ، تجهیزات آشپزخانه شما نیز باید به طور سنتی انتخاب شوند. بنابراین لازم است لوسترها و آویزهای سنتی ، شیرهای آب ، سینک ظرفشویی و سینک ظرفشویی انتخاب شود. اگر مایع ظرفشویی را روی بشقاب می ریزید ، یک ماشین ظرفشویی سنتی انتخاب کنید و با سایر اجزای آشپزخانه مطابقت داشته باشد. منظور ما از این مثال کوچک این است که در یک آشپزخانه سنتی ، همه اجزای سازنده باید در کنار هم قرار بگیرند ، حتی کوچکترین اجزای ماشین ظرفشویی!

هماهنگی یک اصل مهم است که باید رعایت شود. سعی کنید اجزای آشپزخانه خود را به گونه ای انتخاب کنید که مانند تکه های ناراحت کننده در کنار هم قرار نگیرند!

به جای سرامیک و سنگ از پارکت چوبی استفاده کنید:
همانطور که در بالا ذکر شد ، چوب در دکوراسیون سنتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. از کف های چوب سخت یا پارکت به جای سرامیک و سنگ استفاده کنید تا ظاهر سنتی و خاص تری به آشپزخانه سنتی شما ببخشد. البته اگر نظافتچی آشپزخانه هستید می توانید از کف پوش های چوبی پلاستیکی استفاده کنید که قابلیت شستشو نیز دارند.
در آموزش طراحی کابینت های چوبی سنتی استفاده از تاپ های کابینت سنگی به اندازه سبک کلاسیک معمول نیست و بیشتر آنها از روپوش کابینت های چوبی طبیعی استفاده می شود.

کابینت های مدرن برای افرادی که می خواهند تأثیر زندگی مدرن را مستقیماً در طراحی و محیط ببینند مفید است. درآموزش طراحی کابینت سامان چوب  مدرن ، برخلاف کابینت های سنتی ، از خطوط صاف زیاد استفاده می شود و همچنین اصراری برای استفاده از رنگ های روشن در این طرح وجود ندارد. در این نوع آشپزخانه بیشترین تأکید بر راحتی و در دسترس بودن لوازم خانگی است. در عین حال ، استفاده همزمان از MDF و روکش چوب ، مانند کابینت های روکش چوبی ، به سبک مدرن و در بسیاری از پروژه های بین سبک کار می کند شما با دریافت آموزش کابینت سازی به راحتی می توانید کسب درآمد از کابینت سازی سامان چوب را داشته باشید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها ، تفاوت کابینت های مدرن و سنتی بیشتر نمایان می شود.

داشتن بافتی سنتی و قدیمی
از روکش چوب و چوب استفاده کنید
رنگ چوب طبیعی (خود رنگ)
کابینت های سنتی معمولاً با استفاده از هنر دست ساز ساخته می شوند.
سبک های سنتی همیشه تأکید زیادی بر حفظ سادگی دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد