مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن

طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن

اگر در دکوراسیون آشپزخانه رابطه بهتری با سبک های مدرن دارید می توانید قلب خانه خود را به سبک مدرن تنظیم کنید. اما فقط طرح نیست که در این امر تأثیرگذار است. علاوه بر معماری مدرن ساختمان ، لوازم خانگی را نیز باید به سبک مدرن خریداری کنید. این سبک دکوراسیون امروزه بسیار محبوب شده است ، زیرا طرفداران آن معتقدند که با دکوراسیون مدرن ، می توانند گوشه ای شیک در خانه خود داشته باشند.


احتمالاً اگر از خانمی بپرسید مهمترین اصل در آشپزخانه استاندارد چیست؟ به شما پاسخی غیر منتظره ندهید. خوب معلوم شد این آشپزخانه و کابینت های آن است. کابینت ها در تزئینات چنان قدرتمند هستند که حتی با تغییر رنگ آنها می توانید جلوه دیگری برای آشپزخانه ایجاد کنید. اگر می خواهید کابینت آشپزخانه خود را به روشی مدرن داشته باشید ، باید با برخی از مهمترین ویژگی های آن آشنا شوید که  به صورت خلاصه در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد. با دریافت آموزش کابینت سازی  به صورت کامل و  حرفه ای تمامی جزییات را یاد می گیرید.

 

 طراحی و اجرای کابینت های مدرن

مدل های جدید کابینت آشپزخانه به سبک مدرن که توسط مجموعه ای از کابینت و کمد طراحی و اجرا شده است.

نمونه دیگری از پروژه کابینت آشپزخانه به سبک مدرن که در منطقه لواسان طراحی و اجرا شده و در ساخت کابینت های دیواری آن می توانید درهای کرکره برقی را لمسی و برقی ببینید که درهای آن بدون اشغال فضای باز باز است. و بسته شده اند.


نکته ای که باید در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه مدرن مورد توجه قرار گیرد ، سادگی همراه با هماهنگی و تناسب طرح است ، به این معنی که شما باید از رنگ ها و طرح های ساده برای درب کابینت و تاپ کابینت استفاده و استفاده کنید ، و این سادگی این کار را نمی کند به معنای نادیده گرفتن جزئیات و جزئیات است ، اما توجه کافی به رنگ ها ، اتصالات و چیدمان ها ، که همراه با رعایت این نکات اثری شیک ، زیبا و مدرن و بدون هیچ سر و صدایی ایجاد می کند.

 جسارت در پارامترها این است که دیگر نمی بینید بعد از اجرای کابینه ، به این نتیجه می رسید که بعضی کارها شلوغ است یا به اصطلاح جیغ و دست و پا می زند.

ویژگی های کابینت های مدرن

کابینت های مدرن انواع مختلفی از قبیل هایگلاس ، مات ، براق ، طرح چوبی و بدون دسته دارند. هر یک از این مدل ها با توجه به معماری و فضای مورد نظر انتخاب می شوند. شما می توانید در خرید انواع کابینت به سلیقه خود اعتماد کنید و البته بهتر است قبل از نهایی شدن خرید با یک طراح دکوراسیون باتجربه مشورت کنید. به راحتی می توان کسب درآمد از کابینت سازی و همچین فروش کابینت و مشاوره دکوراسیون داخلی داشت.


علاوه بر مدل ، شما می توانید کابینت آشپزخانه مدرن خود را از رنگ های خاص انتخاب کنید. برای هر سبک دکوراسیون رنگ هایی هستند که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. رنگ های محبوب در کابینت های مدرن عبارتند از: سفید ، خاکستری ، سیاه ، کرم و .. البته بعضی اوقات برخی از رنگ های جسورانه مانند آبی یا قرمز به جرات در کنار رنگ های خنثی استفاده می شود. می توانید از کاشی های زیبایی بین کابینت پایین و بالا استفاده کنید که جلوه زیبایی تری به کابینت و به طور کلی آشپزخانه شما می بخشد.


به طور کلی ، ظاهر و شکل کابینت ها ساده و بدون جزئیات است. برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن ، درب های آن باید با دستگیره های بسیار ساده در نظر گرفته شود. البته بسیاری از مدل های براق آن دسته ای ندارند و با فشار دادن روی اهرم باز و بسته می شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد