مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

قالب فروشگاهی لباس برای وردپرس

قالب فروشگاهی لباس برای وردپرس در وبین سئو توسط کارشناسان حرفه ای بدون کاملا بهینه شده کدنویسی می شود. مهمترین مزیت طراحی سایت فروشگاهی وبین سئو بهینه بودن سورس آن است؛ به این معنی که سعی شده است از حداقل افزونه ها استفاده شود و تمامی موارد بصورت کدنویسی توسط Developor نوشته شود.


جعبه نکته

شما با خرید یک قالب فروشگاهی لباس آنلاین چند مرحله از نظر سئو از سایر رقبای خود جلوتر می باشید. بهینه بودن سورس از نظر گوگل یکی از فاکتورهای مهم در سئو است. بسیاری از قالب های آماده که تحت عنوان قالب تجاری در بازار موجود می باشند؛ سورس بهینه ندارند و همین مساله شما را در آینده در پشتیبانی دچار مشکل می سازد و از نظر سرعت نیز نمره منفی دریافت می کنید.

  ویژگی های قالب فروشگاهی لباس وردپرس

۱٫طراحی واکنش‌ گرا (Responsive Design): قالب باید به طور کامل واکنش‌ گرا باشد تا به طور بهینه روی تمام دستگاه‌ها از جمله تلفن همراه‌ ها، تبلت‌ ها و دسکتاپ‌ ها نمایش داده شود. بسیاری از کاربران فروشگاههای آنلاین لباس بانوان هستند و اکثرا نیز از موبایل وارد سایت شما می شوند. از این رو باید قالب سایت کاملا یکپارچه باشد و اسکرول کمی بخورد.


۲٫ نمایش تصاویر با کیفیت: این ویژگی به شما اجازه می‌ دهد تا تصاویر محصولات را با کیفیت بالا نمایش دهید تا مشتریان به راحتی بتوانند جزئیات لباس‌ها را مشاهده کنند. تصاویر می بایست هم باکیفیت باشند، از زاویه نزدیک گرفته شوند و هم اینکه تکراری نباشند و از نظر تعداد نیز رقم معقولی داشته باشند.


۳٫ نمایش لیست و جزئیات محصول: قالب باید به شما امکان نمایش لیست محصولات و صفحات جزئیات محصول با طراحی جذاب و کاربرپسند داشته باشد. توضیحات محصولات در بخش انتهایی باشد که در زیر کادر تصاویر قرار می گیرد. از این توضیحات برای سئو محصول استفاده می شود. زیاد دست و پا گیر کاربر نباشد مخصوصا کاربر موبایلی که حوصله اسکرول کردن صفحه را ندارد تا به تصاویر و دکمه افزودن سبد خرید برسد. در لباس فروشی آنلاین رنگ محصولات نیز مهم است و باید از رنگ های مختلف آن نیز تصویر قرار دهید. قابلیت زوم شدن تصویر برای مشاهده بافت پارچه از نزدیک نیز نیاز است که باشد.


۳٫ راهنمای سایزبندی و ست کردن رنگ های مختلف: ویژگی ست کردن رنگ های مختلف در فروشگاه لباس فروشی مساله مهمی است که کاربر که بتواند براساس رنگ مدنظرش سایز مناسب خود را پیدا کند. دسترسی به جدول سایزبندی و نحوه اندازه گیری و بدست آوردن سایز مناسب نیز مهم است که در قالب فروشگاهی لباس باشد.


۵٫ صفحات مختلف: این شامل صفحه اصلی (Home), صفحه‌ های محصولات (Product Pages)، صفحه سبد خرید (Cart), صفحه تسویه حساب (Checkout) و صفحه تماس با ما (Contact Us) می‌ شود.


۶٫ فیلترینگ و دسته‌ بندی محصولات: امکان فیلترینگ محصولات بر اساس ویژگی‌ ها (مانند اندازه، رنگ، جنس و …) و دسته‌بندی‌ های مختلف لباس‌ ها باید در قالب وجود داشته باشد. برخی از ویژگی ها در ابتدای کار ضروری نمی باشند و به همین دلیل کدنویسی نمی شوند و شما در آینده می توانید در پشتیبانی قالب آن را سفارش دهید. به عنوان مثال قابلیت افزودن به علاقمندی ها نیاز نیست در ابتدای کار در قالب وجود داشته باشد. این مساله سرعت بارگذاری سایت را به شدت بهبود می بخشد. این مساله در قالب های آماده تجاری در نظر گرفته نمی شود و تماما از افزونه ها استفاده می شود که سرعت را کند می سازد. از بنرهای زیاد خودداری می شود اما دسته بندی های مناسب برای دسترسی آسانتر کاربر در صفحه اصلی با آیکن های جذاب قرار گرفته می شود

https://www.webinseo.com/wordpress-tutorials/wordpress-clothing-store-template

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد