مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مهمترین دلایل شکست فروشگاه اینترنتی

مهمترین دلایل شکست فروشگاه اینترنتی
انتظارات بالا:
برخی از صاحبان فروشگاه های اینترنتی بر این باورند که پس از طراحی و ساخت یک فروشگاه اینترنتی، به زودی به یکی از بهترین فروشگاه های بزرگ ایران تبدیل خواهد شد و درآمد میلیاردی آنها از روز اول آغاز خواهد شد. اما وقتی فروشگاه آنها آماده شد و دیدند که مخاطبانشان بسیار کم است، به سرعت پشیمان می شوند و انگیزه خود را برای ادامه کار از دست می دهند.
  به یاد داشته باشید که دیجی کالا پس از ده سال به جایگاه بالایی در بین کاربران رسیده است، این به ما ثابت می کند که بدون صبر و تلاش نمی توانید یک فروشگاه اینترنتی موفق ایجاد کنید.
آرمان گرایی:
بسیاری از افراد پس از تهیه فروشگاه اینترنتی خود کسب و کار خود را شروع نمی کنند. وقتی از آنها در مورد این بخش ایجاد شده از تجارت آنها سؤال می شود، شروع به بهانه های مختلفی می کنند که اکنون زمان مناسبی نیست! منتظر بهبود وضعیت هستیم. آنها می توانند مواردی مانند: ثابت نبودن قیمت ها، سابقه بازار، رقبای قوی و کمبود کالا و غیره باشند.
همیشه انتظار برای راه اندازی شرایط خوب برای صاحبان مشاغل اینترنتی منجر به عقب ماندگی و در نهایت شکست فروشگاه اینترنتی می شود.قطعا باید حتی در بدترین شرایط از جایی شروع کرد و بهترین شرایط را ایجاد کرد.
عدم برنامه ریزی و بودجه:
هر صاحب کسب و کاری، اعم از کوچک یا بزرگ، فیزیکی یا آنلاین، باید برای رسیدن به اهداف خود برنامه یا برنامه ریزی مناسبی داشته باشد و خواسته های خود را برآورده کند. کسب و کاری که بدون هیچ برنامه ریزی زمانی و مالی شروع شود، مطمئناً میزان شکست را افزایش می دهد.
نکاتی که در زمان خرید آنلاین باید مدنظرتان باشد
سایز دقیق خود را بدست آورید
سایز لباس برند به برند و حتی با توجه به سری های تولید با یکدیگر متفاوت هستند. در خرید غیرحضوری امکانی برای پرو کردن لباس نداریم، از این رو می بایست بوسیله یک متر این اندازه های مرسوم را خودتان بدست آورید:
اندازه دور قفسه سینه
اندازه دور کمر
اندازه دور باسن
اندازه دور بازو
اندازه قد شلوار یا بلندی شومیز (بسته به نوع خرید تان)
در صورتی که نمی دانید چگونه باید اندازه گیری کنید از یک خیاط کمک بگیرید و یا اینکه به راهنمای اندازه گیری در فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.
جنس پارچه های مختلف را بشناسید
شناخت انواع مختلف پارچه که در دوخت لباس زنانه مرسوم هستند را جدی بگیرید. برای خرید فقط به دیدن عکس لباس اکتفا نکنید. ویژگی های محصول و جنس پارچه را بخوانید و با یک جستجوی کوچک در اینترنت در مورد ویژگی های پارچه اطلاعات بدست آورید. چرا این کار لازم است؟
ممکن است شما به یک نوع خاص از پارچه حساسیت داشته باشید.
برخی از پارچه ها بعد از شستن آبرفت دارند و سایز کم می کنند.
برخی از پارچه ها را باید در شرایط خاصی شست و نگه داری نمود.
نظرات کاربران را بخوانید
با مطالعه نظرات کاربران درباره یک کالای مشخص می توانید اطلاعات مفیدی را از تجربه خرید سایر افراد بدست آورید. با خواندن نظرات منفی و مثبت کاربران در مورد جنس لباس، کیفیت و حتی تنخور و مهمتر از همه تطابق عکس با محصول دریافتی را متوجه خواهید شد.
قوانین خرید از سایت را بخوانید
در مورد قوانین خرید از سایت، نحوه ارسال و نحوه مرجوع کردن کالا اطلاعات بدست آورید. مثلا دقت کنید که آیا مرجوع کردن کالا با پرداخت هزینه است یا بدون پرداخت! مدت زمانی که می توانید کالا مرجوع کنید تا چند روز است؟ شرایط مرجوع کردن کالا به چه صورت است؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد