مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

مجله خانه و خانواده - نکات کاربردی در خانه داری

در این وبلاگ مطالب مربوط به نکات و تکنیک های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، آشپزخانه و همچین شیوه و سبک زندگی مطلب گذاشته می شود

ویژگی های یک تجارت خوب

یک شرکت برای پیشرفت باید روی برند خود سرمایه گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروزی یکی از راه های تبدیل شدن به برند داشتن وب سایت و فعال بودن در فضای آنلاین است.

ایجاد یک وب سایت ایده آل نیاز به کمی کار دارد. اولین کاری که در این زمینه باید انجام دهید این است که یک نام اینترنتی خوب و جذاب انتخاب کنید. همچنین مطمئن شوید که علامت اینترنتی که انتخاب می کنید برای کسب و کار شما منطقی است یا خیر، باید املای آن درست و خوانا باشد و از کلمات ناآشنا استفاده نشود.

اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، زمان انجام کارهای بزرگتر است. در این مقاله به 10 مورد بسیار مهم اشاره می کنیم. با رعایت این نکات در طراحی وب سایت خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای مخاطبان خود جذاب است و چند قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.

  

 1. نقشه راه منطقی و اساسی داشته باشید

البته وب سایت باید ظاهر خوبی داشته باشد. اما مهمتر از آن، شما باید در وهله اول تعیین کنید که چگونه می خواهید با وب سایت خود کار کنید. حتی قبل از اینکه سرور خود را انتخاب کنید یا حتی کد HTML بنویسید، باید تعیین کنید که سایت شما از کدام طرح‌بندی و نقشه‌ها استفاده می‌کند. آیا تو نظری داری؟تجربه کاربری هم برای کار با سایت و هم برای موتورهای جستجو مهم است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا، ساختار صفحه را نیز برای رتبه بندی در نظر می گیرد.

بنابراین باید به صورت بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی انتخاب کنید. به طوری که افرادی که از سایت شما بازدید می کنند به راحتی با آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را درک کنند و بتوانید در رتبه بندی گوگل بالا بروید.

2. انتشار اطلاعات دقیق و تجاری

طراح جاش فرانکل می گوید: "بزرگترین شکست مردم تلاش برای ساختن وب سایتی است که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند." به عنوان مثال: به یک رستوران بروید، فرانکل می‌گوید: «همه به نوع موسیقی، دکور و تنوع غذا علاقه‌مند هستند، اما اصول اولیه مانند منو، اطلاعات تماس و مسیرها را مرور می‌کنند.»

همه ما می دانیم که یک رستوران برای موفقیت باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا مهمانان خود را به روشی ساده از غذاهای رستوران مطلع کند. هر نوع کاری که انجام می دهید، این برای شما ضروری است.این بدان معناست که شما باید اطلاعات کاملی در مورد کسب و کار خود در یک مکان داشته باشید تا مشتریان و مخاطبان خود را از نوع کسب و کاری که انجام می دهید مطلع کنید. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در حال فروش محصولات است، باید تصاویر کافی و باکیفیت از همه محصولات خود تهیه کنید. همچنین، اگر در صنعتی کار می کنید که خدمات خاصی را به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، باید تمام کارهای انجام شده در وب سایت خود را با جزئیات بیان کنید.

به عنوان مثال صاحب یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در صفحه منتشر کند، زیرا مخاطبان سالن زیبایی دوست دارند برای تصمیم گیری بهتر اطلاعات کافی از کیفیت آن سالن داشته باشند. در نتیجه می توانید با ارسال نظرات مخاطبان در صفحه، اعتماد مشتریان خود را جلب کنید. وب سایت خود را با توجه به نیازها و علایق مخاطبان خود سفارشی کنید تا همیشه مخاطبان خاص خود را داشته باشید.

 

یک نکته مفید برای وب سایت شما این است که قبل از طراحی وب سایت خود، وب سایت رقبای خود را بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر در زمینه تولید و فروش لباس فعالیت می کنید، باید به دنبال بهترین رقیب خود در زمینه کسب و کار و صفحه او باشید، همچنین دلایل موفقیت او را بررسی کرده و بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی استفاده کرده است. صفحه ای که مخاطبانش را جذب کرد.واربی ​​پارکر می گوید: کوتاه نباشید، گاهی اوقات یک یا دو جمله می تواند بسیار قدرتمند باشد. با توجه به نوع کسب و کار خود، با ثبت برخی اطلاعات مهم در سایت خود، در کسب و کار خود قوی و قدرتمند شوید.

 

تجارت موفق

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

البته ثبت اطلاعات تماس در سایت یکی از مهم ترین کارهاست پس باید صفحه مخصوص به خود را داشته باشد. میلز می گوید: چند بار از وب سایت یک شرکت بازدید کرده اید و فکر کرده اید که تماس با آن شرکت چقدر دشوار است؟ او می گوید بنابراین شما باید یک صفحه اختصاص داده شده به اطلاعات تماس در سایت خود قرار دهید و تمام اطلاعات مانند: آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه در صورت لزوم، فرم تماس و لینک های رسانه های اجتماعی مخصوص کسب و کار خود را در قسمتی قرار دهید تا داده شود. تا افراد بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم توانایی در برقراری ارتباط با شرکت نیست. زیرا هدف تمامی شرکت ها در طراحی وب سایت افزایش تعامل خود با مشتریان خود می باشد.

وقتی می خواهید اطلاعات تماس و آدرس ایمیل و شبکه های اجتماعی خود را در صفحه قرار دهید، آن را به عنوان عکس در صفحه قرار ندهید، باید قابل کلیک باشد تا با کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی مخاطب به راحتی وارد صفحه شود. صفحه مرتبط باشد و فعالیت درخواستی را انجام دهد.امروزه تمامی گوشی های هوشمند این امکان را دارند که بر روی لینک های تماس کلیک کرده و با کلیک بر روی شماره، مستقیماً تماس بگیرند. همچنین می‌توانید از برنامه Google استفاده کنید و آدرس جی‌میل دلخواه خود را وارد کنید، بنابراین کاربران می‌توانند مستقیماً با کلیک بر روی آدرس ایمیل به صفحه پیام‌رسانی بروند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد